Da var xtend på lager igjen hos www.discountsupplments.co.uk
16.99£ inkl frakt. Måtte nesten bestille meg en boks nå som så mange bruker det her![]()
Da var xtend på lager igjen hos www.discountsupplments.co.uk
16.99£ inkl frakt. Måtte nesten bestille meg en boks nå som så mange bruker det her![]()
Sist endret av NK; 09-02-11 kl 17:23
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Med mange så mener du.. deg?![]()
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Du får pøse nedpå så du blir tyngre. Liten og nett gutt som deg er helt uimotståelig. Jeg skal løfte deg på én arm! Du var heldig på lørdag, men du kan ikke unnslippe i all evighet. Jeg skal ta deg bakfra når du minst venter det!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Smaksprøve str. på boksen da.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Fra uk pleier det å gå veldig greit![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Hvordan vil det gå fra Redirect to MM Sports har tenkt å bestille litt flere saker der, Alri jungle warfare og BSN sitt proteinpulver (Det er helt forjævlig godt.)
Sist endret av NK; 09-02-11 kl 17:24
Under 200kr og du er golden. Over det og det blir toll og moms og fare for at varen blir stoppet om den inneholder for ekstreme ting.
Sist endret av NK; 09-02-11 kl 17:24
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Styr unna Eple-smaken! Den var langt fra god!
Jeg har en dunk med eple og 4 scoops på 1 liter vann syns jeg er godt. Favoritten er dog blue raspberry.
Har hivd meg på xtend bølgen. Men er det noe poeng i å ta dette på treningsfrie dager?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Lime-Lemon smaker hvertfall surt nok... Jeg holder en knapp på blue rasperry.. Men alle smakene smaker hvertfall kunstig nok ut![]()
Det er i motbakke det går oppover.