Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Få en synlig sickpack, hvilke øvelser er best ? med bilder

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    17

Thumbs up Få en synlig sickpack, hvilke øvelser er best ? med bilder

Hei! Har begynt å trene på treningsstudio. Begynte for ca 1månede siden, og har prøvd å trene hele kroppen like mye. Nå har jeg lyst til å forsette med dette, men i tillegg ta litt mer mageøvelser hver gang jeg trener. legger til noen bilder av hvordan det ser ut til nå. Hvilke øvelser er det som fungerer best når det gjelder å få synlig sixpack? har hørt at det er veldig viktig at man har et sundt variert kosthold ettersom det har med at man må ha en lav fett prosent for at muskelene skal synes.

Evt hvor lang tid tror dere jeg vil bruke på dette prosjektet, pleier å trene mellom 3-4 ganger i uka
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder snapshot.jpg   snapshot-1-.jpg  

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Hos deg ligger ikke problemet i at du ikke har lav nok fettprosent, du har rett og slett ikke nok muskler til at du har synlige mageruter. Finn ut kaloriforbruket ditt en dag, legg deg 500 kcal over dette og tren bra - så skal du se at sixpacken kommer etterhvert.

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Om du følger 17-årige Kristians råd vil du legge på deg en snau halvkilo i uken...med fett. Du trenger ikke øke fullt så mye. Tren magemuskler slik man trener andre muskler på kroppen. Fokus på bra kosthold, det finner du mye info om på forumet her. Les rundt, det er utrolig mye nyttig stoff i kriker og kroker her.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    17
    Okei! takker Tror faktisk jeg spiser alt for lite.. hva er anbefalt for en som trener 3-4 ganger i uka. i daglig kaloriforbruk

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Finn ditt kaloriforbruk på for eksempel Kalorikalkulator.no og legg deg 500 kcal over det. Om du er meget redd for å legge på deg ett 200-300 kalorier over det.

McBain: At jeg er 17 år har da ingen relevans i denne sak? Vet mer om kosthold og trening enn 99% enn andre uansett alder.

Bronse Member BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kristian Elvebu Vis post
    Finn ditt kaloriforbruk på for eksempel Kalorikalkulator.no og legg deg 500 kcal over det. Om du er meget redd for å legge på deg ett 200-300 kalorier over det.

McBain: At jeg er 17 år har da ingen relevans i denne sak? Vet mer om kosthold og trening enn 99% enn andre uansett alder.
    Men altså ikke rettskriving...
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Heheh.. gikk litt fort i svingene der..

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28

Kanskje du veit meir enn dei du går i klasse med, men på dette forumet trur eg ikkje at du har mykje du skulle sagt.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Hva behager? Hva får deg til å tro at jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt på dette forumet? Alder og kunnskap går ikke hånd i hånd vet du, badass sigve. Du ser ut som ett råskinn!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Angående kordan eg se rut rekner eg med at det er ironi.

Men med tanke på at vi på dette forumet har norgesmestere i diverse idretter og sporter(strongman, bb, af, styrkeløft og tilogmed brassband) så trur eg dei sitter på meir kompetanse enn deg. Med tanke på at mesteparten av dei på forumet har trålt internett etter informasjon om kost og trening siden før du blei født vil eg sitte ein heil pakke med smurfedrops på at du stiller ikkje i samme divisjon, ikkje eingang på reservebenken når det gjelder kunnskap om temaet.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Det at noen her på forumet har stillt i strongmankonkurranser, styrkeløft og kroppsbygging gjør ikke det en til noen ekspert på kosthold. Det at du påstår dette sier mer om deg enn meg. Og ja, jeg var ironisk - vet ikke helt om jeg skal tørr å poste dette innlegget, da du såg rimelig hardcore ut - hardcore sigve, med harleyen sin.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Så du meiner at ein trolleprofil på 17 år veit meir enn konkurende utøvere som har holdt på i mange år?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg kan ikkje forstå at du ikkje er bannet enda. Så eg låg deg på ignorlisten.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Ja det mener jeg.

Silver Member miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Til trådstarter: hvordan trener du nå? Du sier du prøver å trene hele kroppen like mye, det er bra

Har du fått lagt inn de viktigste baseøvelsene som knebøy og markløft? Disse øvelsene tar jo på kjernemuskulaturen, og ofte er det nok. For å toppe formen er det ikke noe i veien for å legge til noen ekstra mageøvelser, her er det jo litt å velge mellom, planken er knall for eksempel. Folk kan sikkert nevne i fleng bedre enn meg :P

Som McBain nevner, tren magen slik du ville gjort med enhver annen kroppsdel, gjerne 2 eller 3 ganger i uken.

For å bygge muskler må du uansett ha et fornuftig kosthold og du blir nødt å ligge litt i kalorioverskudd. Det er utrolig vanskelig å regne på kalorier, spesielt hvor mye du bruker, og alle tall du får fra forskjellige kalorikalkulatorer blir uansett ca. tall, så du må nesten prøve deg frem.
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Ble medlem
    10-2010
    Vet mer om kosthold og trening enn 99% enn andre uansett alder.
    Allikevel feila du på å forklare noe så enkelt som proteinsyntese og kreatinloading på diskusjon.no...

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    17
    Okei takker for svaret! jeg trener 2-3 forskjellige muskler på hver gang jeg er å trener. så feks biceps,rygg og ben en dag også mage,triceps og bryst en annen dag. har ikke så mye peiling på hva de forskjellige øvelsene heter osv men skal ta litt research og finne ut hva folk anbefaler. Knebøy og markløft tar jeg ja

Ble medlem
    10-2010
    Om du vil trene mage vil jeg foreslå dette settet 2 ganger i uka, gjerne på dager hvor du trener lett...

Dette er et megasett, kjøres med 15 sekunders pause mellom hver øvelse
    Hanging knee raisesx8
    Reverse crunchesx8
    Cable crunchesx8
    Planken 30sec
    2xsideplanke x 30sec
    2xpallof pressx8 (kabel fra hver side)

Alle øvelsene finner du på tuben

Silver Member miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Start en treningsdagbok da vel
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Mye hate her. Alle har rett til å uttale seg. Hvis noen sier noe feil så kan man heller rette opp på feilen istedet for å sensurere alt noen har å si.

Lignende tråder

1. Svar: 3
    Nyeste innlegg: 10-09-05, 13:41
  2. Øvelser med bilder
    By Choctaw_ in forum Trening
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: 30-08-05, 15:50
  3. Hvilke øvelser bruker du for skuldre?
    By krims in forum Trening
    Svar: 26
    Nyeste innlegg: 12-08-05, 22:08
  4. Hvilke øvelser er best for å få...
    By Øystein_Rolf in forum Trening
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 12-02-04, 18:09

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine