Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Mage trim!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2010
    Alder
    17

Thumbs up Mage trim!

Nå vill jeg få bort magen helt og jeg lurte på om dere hadde noen gode råd! :-) Hva slags trening er best for og få bort fett? hva er bra og spise (IKKE noe diet greier, skal spise normalt :P) og evt piller/pulver som hjelper/øker effekten!

håper på gode svar :-)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Trening for få bort magen, da er nok det mest effektive flerleddsøvelser sammen med kardio altså øvelser som knebøy,markløft og benkpress, kombiner de med HIIT trening altså korte intervalløkter så er treningen på plass skulle jeg tro.
    Når det gjelder kosten og siden du ikke vil på diett så bør du ihvertfall opp med proteininntaket, så da er det proteinpulver som må inn her, legg på sesamin kombinert med vanlig omega-3 kapsler og evnt en fatburner for sulten og energien (L-karnitine,Acetyl-Carnitine,T-rex)

Kombiner dette med å prøve å roe ned inntak av brus,snop og sukkervarer så er mye gjort

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2010
    Alder
    17
    Tusen takk! dette hørstes veldig bra ut,

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Mye gode råd fra NK!
    Gjør små grep du kan leve med over tid. Altså ikke tenkt på det som en diett, noe midlertidig. Men en livstilsforandring. Fokuser på proteininntak fra kjøtt, fisk og fugl. Velg gode karbohydratkilder fra naturen. Lytt til kroppen din, spis når du er sulten, men ikke overdriv porsjonene. En effektiv tankegang for meg er å ikke spise mer enn jeg vet jeg kommer til å forbrenne iløpet av dagen. Dvs. Spiser litt mer på svært aktive dager, litt mindre på stillesittende dager. Tilpass kostholdet etter din hverdag og ditt aktivitetsnivå, istedetfor å endre og forsake ting pga kosthold. Så skal du se at det enkelt lar seg gjøre å gjennomføre en livstilsforandring, som igjen endrer din kroppsammensetning dvs. fjerner magen, uten at det tar for stor plass i dagliglivet.

For min del har det vist seg effektivt å sørge for å alltid få til 30-60min lett kardiotrening, spesielt på treningsfrie dager. Være seg gåing, jogging, intervaltrening, sykling, svømming eller hva enn du liker å gjøre.

Mtp. at du skal ned i vekt og vil bli tvunget til å kjempe mot appetitten din, iallefall i begynnelsen. Ville jeg økt proteininntaket med mat, fremfor pulver. For en bedre metthetsfølelse. Om du allikevel velger å supplemere med proteinpulver, kan det være lurt å ta en titt på kasein, som brytes ned, apsorberes og distribueres i kroppen din over mye lenger tid enn raske proteinkilder. Hvorpå flere opplever som appetittdempende.

Lignende tråder

1. Z-Trim
    By admin in forum Kosthold
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: 24-01-06, 10:02
  2. Fast Trim ??
    By NK in forum Kosttilskudd
    Svar: 9
    Nyeste innlegg: 06-07-05, 21:46
  3. Trim for eldre
    By Ungdommelig in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 114