Tenker og starte med mark løft i det nye programet mitt,.. noen som har noe tips om hvor mye kilo jeg bør starte med? (første gangen jeg trener det) og hvor mange reps? 3*8, 4*10 ?
Håper på gode tips!![]()
Tenker og starte med mark løft i det nye programet mitt,.. noen som har noe tips om hvor mye kilo jeg bør starte med? (første gangen jeg trener det) og hvor mange reps? 3*8, 4*10 ?
Håper på gode tips!![]()
uansett om du tar 3, 4, 5, 6 7 ,8 eller 9-10-12 reps så er det aller viktigste at du har progresjon i treningen din. prograsjon=at du øker bittelitt på enten vektene eller mengden for hver trening.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
60 kg og så tar du 10x10 for å få inn teknikken
Å 1 ting til: lær deg teknikken 100 prosent først. Mark løft er ikke en øvelse man bare hiver 300kg på å løfter en repetisjon.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
PG*: er ikke 10x10 litt mye i starten ?
iron-kim: det skjønner jeg![]()
For å holde det litt enkelt i starten, kan du kjøre 5x5, der du legger på noen kg for hvert sett. Ikke slit deg helt ut første gang. Og få noen som har litt peiling til å vise deg teknikken.![]()
Den er grei ;D tusen takk
Du kjenner det første settet godt ett par dager etterpå, så du er advart, og ja, det gjør ingenting om du skraper opp leggene dine, da har du riktig teknikk:-)
Trenger jeg Belte rundt magen for 60-100kg? for og holde ryggen i orden ... eller trenger jeg det når jeg skal løfte mer en det?
Driti i belte i begynnelsen.
'Feo, Fuerte y Formal'
Den er grei! takk til alle sammen![]()