Meget interessant!
Meget interessant!
You ran a marathon? That's cute …
Du kan ikke kalle det der en MMA-fyr. Han har ikke snøring på bakkekamp. Ikke stående heller for såvidt, men han gjør ikke engang et forsøk på å forsvare seg mot takedowns og på bakken bare legger han seg på ryggen. Ser mer ut som en som har sett thaiboxing på tv og funnet ut at han skal slåss mot en aikido-gubbe.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Enig med vio. Det der var tull.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
ja sorri... det der så bare lamt ut hehe....
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Han der var jo dårligere enn meg!
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
teit.. ærlig talt tom.![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Hehe! En hverdagslig Aikidoka mot en hverdagslig MMA-fyr. At Mr. Aikido i det hele tatt skulle holde kampen ut, var mer enn hva jeg hadde ventet. Og han var så sliten mot slutten. Han kunne jo nesten ikke fote seg. Morsomt!![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hva om de bruker Aikido utøver med 2 armer.
RockyRock
Jeg opplever en distinkt mangel på roid rage.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
At det var en amatørkamp benekter jeg ikke. Og Mr. MMA hadde nok liten erfaring med Aikidoutøvere. «Hva gjør jeg nå?», tenkte han nok. Og som Rock la merke til, så manglet Mr. Aikido en halv arm, og fikk kanskje litt sympati. Vi kunne jo ikke vente at dette skulle se ut som en Steven Seagal-oppvisning. Det blir bare høye flotte kast, om Aikido-motstanderen er med på dansen. Så dette er vel slik Aikido ser ut, om motstanderen er fra en annen kampgren.
Blir feil å si MMA-utøver uansett, like mye som det blir å kalle en idiot som løper 100m mot seg selv på gårdsplassen for en sprinter.
Hva faen, Tom? :P
Hehe! Dette ble gøy i hvert fall!![]()