+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: Bergen

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74

Bergen

Noen som har peiling på en SHAOLIN KUNG-FU klubb i Bergen/Omegn? Isåfall, vennligst legg igjen kontakt info og tlf. nr

Da skal eg bli glaaaaa... :!!!:
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem Foreigner is on a distinguished road Foreigner sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    37
    Ta kontakt med kampsportsenteret på laksevåg,mener å huske at det var en kung-fu klubb der en gang i tiden.
    "I saw a woman wearing a sweatshirt with 'Guess' on it. I said, 'Thyroid problem?'"
    - Arnold Schwarzenegger

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Ok, høres bra ut...menne spørs om det er Shaolin Kung-Fu
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Medlem Foreigner is on a distinguished road Foreigner sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    37
    Vet det var en annen klubb oxå,husker ikke hvor den var basert,men skal se om jeg får sjekket det opp.

Foreigner
    "I saw a woman wearing a sweatshirt with 'Guess' on it. I said, 'Thyroid problem?'"
    - Arnold Schwarzenegger

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Hvorfor akkurat trene dette shao greiene?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av Foreigner
    Vet det var en annen klubb oxå,husker ikke hvor den var basert,men skal se om jeg får sjekket det opp.

Foreigner
    Høres bra ut

Til deg Cera, Shalin Kung-Fu er vel en av de eldste kampsportene der man trener med våpen av alle slag utenom pistol. Det tar lang tid å lære seg, og det er _FETT_. Dette er ikke no karate kid, taekwon-do, judo, boxing greier...her snakker vi om kunnskap og ferdigheter. JA, dette er en kombo sport med varierte slag og sparke metoder hentet fra muligens nettopp disse kampsportene. Men her innøves det ikke bare 1 ting, men ALT - kombinert :!!!:
    Syng, RakeMagic, Syng!

Silver Member BadBoy har en flott utstråling
    Ble medlem
    12-2002
    Ville heller satsa på Boksing enn Shaolin Kung Fu.
    ..........

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    pøh *hiyakaratespark*
    Syng, RakeMagic, Syng!

Ink
    Ink er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem Ink is on a distinguished road Ink sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Så vidt jeg vet er det ingen som underviser i Shaolin-stil i Bergensområdet (med mindre du finner en personlig trener e.l.)

Derimot finnes det en Hung Gar-klubb, sjekk www.gung-fu.com/bergen/

Veldig bra stil, en del våpenformer.. Verdt å sjekke ut.

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Kan bli forvirret av mindre, alle disse tsjin-tjsang greine...

Ble medlem
    12-2002
    Kompis finn deg en Thai Boksing eller vanlig bokse gym........tro meg det vil være mye bedre en det shaloin pisset!
    ..........

Wanna be big
    Gjest
    Det e 2 kung-fu klubber i bergen.. men desverre e ingen av di shaolin kung-fu... jeg e ikke enig bad boy i d hele tatt viss du har roen på shaolin kunf fu så e d 1000 ganger kulere enn thai- boxing.... gikk en dokumentar om shaolin munker på tv 2 for en stund siden d e sinnsykt imponerende... di har viss opptredd i grieg hallen 2 ganger og.

Ble medlem
    12-2002
    Kompis la oss si at du er ute med familien og blir plutselig angrepet av 3 personer.......hadde du valgt tekniker som så kule ut?Eller hadde du valgt å slå lyset av dem?

Gate kamper skal ikke være imponerende.....men der i mot brutale.....og skal ende etter et par sek.

Tenk på det gutta!
    ..........

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    hvis man greier å banke 3stk samtidig så er det imponerende. (hvis du ikke regner med at morra/søstra di skal hjelpe deg da) slossing er mindre fint.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Klarer en person å banke tre andre så er det meget imponerende.
    Skal mye til.

Episode fra byen: Kort fortalt så var det en person som kom i konflikt med to politifolk, han va bråkjekk og kalte dem forbanna purkesvin osv. De bare sto å prøvde å roe han ned helt til han begynte å slå etter dem. HEHE aldri sett noen bli så jekka ned før..Poff to politifolk knakk han i bakken på 2 sec..
    Skal si deg at de purkene kunne sine tjuvtriks

Dette bringer meg oxo tilbake til en historie:
    Sted:Nerja (Spania)
    Tid: Sommer 2002.
    Jeg og en kompis hadde brukt å kjørt hjem fra byen på scooter hver kveld, men denne kvelden møtte vi en fyr som bodde litt i utkanten av byen. Problemet var at det gikk ingen buss å han måtte bruke ca en time på å gå. Dum som jeg var sa jeg at han kunne sitte på med oss å det ble til at alle tre satt seg på scooteren og tøffa hjem. Jeg hadde ikke scooterlappen og jeg var berusa. SÅKLART etter 300 meter møtte vi purken. Vi møtte han i ei rundkjøring med ei fontene i midten, og i fontena var det lys og alt mulig rart. Så jeg tenkte at han ikke såg meg, så jeg ga flat fjøl på scooteren men inne 5 sekund så hørte jeg sirenen.. Faen tenkte jeg. Vi er tre på scooteren og jeg har ikke lappen. Jeg prøver å stikke av (idiotisk, pga scooteren går max i 30 med 3 stk på) jeg prøvde å ta mange stikkveier men purken kjente byen bedre enn meg.. Så kjørte vi inn i ei gate og i enden av gaten var det en bom, scooteren kom seg forbi men det gjor ikke politibilen. Med en gang jeg var forbi bommen fikk jeg kalde føtter. Faen tenkte jeg, dei har sikkert nummeret og alt.. Jeg stopper...De to bakpå scooteren gikk av og jeg var i ferd med å ta på støtta på scooteren ide jeg snudde meg for å se over skulderen. Der kom en illsint spansk politimann med langkølle. BANG, han druste meg over baklåret og på overarmen så jeg gikk i bakken la med scooteren. Han la fra seg kølla og gikk på meg med flathanda (jenteslossing, men faen det gjor vondt) Han slo sikkert 10-12 ganger med flathanden mot ansiktet mitt mens de to andre som satt på fikk gjenomgå av en annen politimann. Dette var på en parkeringsplass midt på mørkeste natten så de kunne jo gjøre det de ville med oss. Etter å ha skreke "No comprende espaniol" i sikkert 10 min så slutten fyren å slå. Vi røyste oss opp og måtte stå inntil veggen der vi ble kroppsvisitert. Etter dette så bærte det til purkestasjonen. Derfra ble vi kjørt hjem MITT på natten (kl var sikkert 5) og jeg måtte gå ned å vekke mamma å pappa å si, eeeehm purken står her å vil snakke med dere.. Dere skulle sett uttrykket i ansiktet til mamma da
    Det ble en del snakking utafor leiligheten og det vekte nesten heile kvartalet, folk kom for å se på hva som skjedde. FLAUT!.. Det ble til at jeg måtte vise passet mitt og melde meg på politistasjonen dagen etter.. Dagen etter fikk jeg en bot på 170 euro. Men det værste var at pappa var ikke sint pga han mente det var heilt idiotisk av polititet å slå oss. Så han forlagte å snakke med sjefen. Problemet er at nede i det idiotiske landet så snakker jo ingen engelsk så det var umulig å komunisere med dem. Så det ble til at vi betalte bota og la hele saken bak oss..

HEHE slik kan det gå. Ikke hjelm, stikke fra purken, ikke førerkort og beruset. 4 lovbrudd på en gang til bare 170 euro. Det er det verdt
    Dorian kan bekrefte at denne historien er riktig.

Stay cool

(aner ikke hvorfor jeg fortalte denne historien, måtte bare få sagt det)
    Det er i motbakke det går oppover.

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Moralen er vel at du ikke skal fucke med purken.

Og lovens lange arm tar deg alltid

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    LOL, jepp...fy faen, nå har ledd sammenhengende i 10 min, nesten fra FØR eg begynte på historien til deg Lillegutt.

Men hadde det noe med topic'en å gjøre? :P
    Syng, RakeMagic, Syng!

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Nei hadde lite med topic å gjøre.

Men måtte bare få det ut..

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    HEHE! Greit nok
    Syng, RakeMagic, Syng!

NK
    NK er aktiv nå
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    :| Auda.

Moralen er :
    Har du en bom mellom deg og politiet IKKE STOPP

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Det har jeg tenkt på mang en gang.. Men jeg tørte lixom ikke, fordi jeg trudde de hadde numeret på scooteren. Å da hadde jeg fått mye strengere straff dersom de hadde funnet ut hvem jeg var i ettertid. Tenk at jeg klarte å tenke alle de tankene når jeg var på fylla imponerende.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Rimelig imponerende syns nå eg hvertfall, trussje at det hadde vært så mange som hadde tenkt tanken på å stoppe når du først hadde kjørt avgårde. Enno verre var det med "mishandligen" da...men men, slikt skjer.

"Never mess with the best"
    Syng, RakeMagic, Syng!

FU
    FU er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem FU is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2004

Shaolin.. eller ikke...

Morsom "trå"

Til Wanna be big.
    Hva er det du vil si Shaolin er, hvilke stiler (skoler) kvalifiserer?

De fleste stiler som kommer fra Kina kommer fra shaolin... og hvertfall Hung-Kuen (hung-gar) har sine røtter derfra. Vet ikke egentlig om denne diskusjonen er av interesse så stopper her

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.