Hvor ligger den? Og hvorfor mener du den er den beste?
På forhånd tusen takk for svar.![]()
Hvor ligger den? Og hvorfor mener du den er den beste?
På forhånd tusen takk for svar.![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Helt klart Fitness First i Bergen! Pga verdens beste trener Trevor Ambrose!I tillegg et fantastisk miljø
![]()
Når reiser du til Thailand i år Frode? Jeg og lillebror har bestilt Tiger-tur i Juni.
Juni eller Juli. Men ikke dra til tiger da.dra heller til Sinbi
Jeg skjønner den. Men hvorfor ikke dra til Thailand for å trene på det de er best på der? Tiger MMA er en pengemaskin og et turisthøl. Hvis man liker det, så funker det vel antar jeg..
Men Sinbi er et meget bra gym. Jeg har ikke vært i Phuket før, men dette kommer fra gode kilder. Personer som liker å trene seriøst. Hvis man først skal til Thailand og da til Phuket, så er Sinbi det beste valget. Der får du skikkelig kvalitetstrening. Tiger MMA har jo såkalte åpen matte treninger. Der man kan gå rett inn å finne seg noen å grapple med. Jeg tror du kommer til å få mere ut av oppholdet hvis du blir på Sinbi, og da heller tar deg en tur til Tiger når du kjenner at du savner å grapple. Du får jo også masse stående bryting i clinch-treningen.. Da clinchen er det som trenes mest på i Thailand. Clinchen kan du jo bruke effektiv i både MMA og bryting/grappling..
Dette er iallefall bare et godt råd i fra meg. Men vi treffes vel uansett hvis du skal nedover.![]()
Takker for tipset, jeg kommer til å være der fra 6.juni til 13. august så kommer innom og besøker deg på Sinbi tenker jeg.![]()