Ja, hva har skjedd med denne karen? Han har ikke gått en MMA-kampå på tre år. Noen som vet om han satser på et comeback. En mann som taper på decision mot Fabrizio Werdum, har absolutt noe å gjøre i en stor MMA-organisasjon.
Ja, hva har skjedd med denne karen? Han har ikke gått en MMA-kampå på tre år. Noen som vet om han satser på et comeback. En mann som taper på decision mot Fabrizio Werdum, har absolutt noe å gjøre i en stor MMA-organisasjon.
han vant vel gull i noe bjj konkurranse for ikke så altfor lenge siden, skandinavisk, eller europeisk mesterkap ellerno, husker ikke (når jeg tenker meg om er det en stund siden). han ble vel også invitert ned til ADCCSWWC. gikk vel ikke så bra, eller veit ikke om han dro engang.
siste jeg har fått med meg av han
tapet mo werdum er vel det eneste han har også
Sist endret av adda; 09-12-09 kl 17:23
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Ja, leste noe om dette på mmanytt tidligere. Kan bli spennende med en nordmann i UFC igjen. Han har jo bare et tap foreløpig og det på decision mot Werdum. Det skal allikevel sies at han ikke har møtt altfor mange anerkjente motstandere. Ihvertfall ikke i mma.
Har forresten hørt rykter om at nesten ingen turde å møte ham i finnfights tidlig i hans karriere. Så han er nok en skummel type.
det hadde vært ekstremt fett om han kunne hevdet seg! dratt på UFC i Sverige å se Einemo vs Big Country eller cro cop![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Han er her paa Golden Glory Pattaya og trener med oss naa, han trente med Kharatinov foran kampen hans i Strikeforce HWGP.
Da vet man at det er klasse. Håper virkelig vi får se han i UFC i Sverige![]()
Ingar: Har du gått noen offisielle kamper?
The UFC has signed heavyweight grappling ace, Jon Olav Einemo (7-1), according to MMA Fighting. The Norwegian-born BJJ black belt currently trains out of Golden Glory in the Netherlands, and holds numerous credentials in the submission grappling world, including a gold medal at the 2003 Abu Dhabi grappling tournament, during which he handed BJJ phenom, Roger Gracie, his only Abu Dhabi loss.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Derja, ser ut som han skal møte Shane Carwin på Sverige kortet til UFC...
haha holy fuck!!
skal noen på denne sverige-eventen? veggis?
-Phil Baroni
Det blir nok ikke Carwin og Einemo på Sverige eventen, men til sommeren i Canada.
Shane Carwin meets newcomer Jon Olav Einemo at UFC 131 | MMAjunkie.com
Fightcard ser vel noenlunde slik ut pr. i dag, ubekreftet.
- Heavyweight bout: Brock Lesnar vs. Junior dos Santos
- Middleweight bout: Mark Muñoz vs. Demian Maia
- Light Heavyweight bout: Krzysztof Soszynski vs. Anthony Perosh
- Middleweight bout: Court McGee vs. Jesse Bongfeldt
- Featherweight bout: Darren Elkins vs. Michihiro Omigawa
- Lightweight bout: Mac Danzig vs. Donald Cerrone
- Heavyweight bout: Shane Carwin vs. Jon Olav Einemo
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Ingen pushover i debuten hvert fall....og ja, jeg har planer om å dra ned i november ja. Finne et billig hotell i køben kanskje.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
-Phil Baroni
I Sverige? Lesnar kommer til å bli tauet inn av politiet pga store muskler.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
11. Juni
Team Golden Glory uttaler seg, også Ingar legger inn noen ord![]()
Håper veier inn på en del før kampen mot Carwin, er litt redd for at han vil slite sterkt med styrken i den kampen.
Men Ingar, han ser ut som om han mangler litt muskler. Kanskje du skal se over treningen hans og se til at han gjør litt powercleans n shit?
Satan det hadde vært rått og dra nedover. Hva må man betale for billetter der?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
tja, sist vi var så var det vel fra 500 spenn til 2500kr.
kjøpte de dyre, fikk sitte helt fremme ved buret, å sto ved railinga der hvor fighterne står å kler av seg før de går i ringen, kom med på sendinga. verdt hver kroneusikre på hvilke billetter jeg går for nå. samkjøre med flere som skal ned så en kan sitte sammen f.eks
-Phil Baroni
En ting jeg lurer på.. De sier at han har slitt med helse problem, gjennomgått operasjoner osv, vet noen hva dette gjelder ?
Faen da.. Jeg er jo kjempefan av Carwin. Men nå må jeg liksom heie på Einemo..![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Lesnar Ill Again; Dos Santos-Carwin Now On Tap for UFC 131
Kjedelig for Einemo![]()
Einemo vs. Herman Signed for UFC 131; Matyushenko vs. Gustafsson in the Works for UFC 133 | Cagepotato
Liten HL fra motstanderen til Einemo. Størrelsemessig er det en god matchup for Einemo, ingen av de er "store" HWs. Men det blir en beinhard prøve for Einemo uansett. Blir bra detta
Sist endret av adda; 14-05-11 kl 18:01
-Phil Baroni
Jon Olav Einemo vs Dave Herman
2.5 i odds på Einemoen... Jeg har satset et firesifret beløp på han, skal bli moro å se hvordan det går![]()
I morgen Einemo går kamp?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Det er korrekt. Begynner vel klokka 03:00 natt til søndagPå Canal + Sport 2
-Phil Baroni
Jau, da var det over. Hva synes dere om innsatsen?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Laber.
Jeg syntes kampen var nervepirrende spennende, men Einemo virket urutinert og klumsete.
Synd han tapte, men synes han gjorde en god opptreden. Fikk jo fight of the night bonusen.
Er vel en personlig mening det Frode?
Synes selv det var en nervepirrende kamp. Men noen atletisk kar synes jeg ikke han var, mulig han har vært det tidligere men. Som andre har sagt her, han virket stor og klumsete. Han skal jo være helt konge på bakken, men det fikk vi desverre ikke se noe til. For håpe han får flere sjangser![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Det var på ingen måte en laber kamp, Vio skriver nok bare for å provoserejoe var for tung, det er ikke til å stikke under en stol. Han fikk for mye juling i clinchen, og sidemounten som jeg sa var alt for nærme buret.. Han har vært endel lettere, han veide vel rundt 98 kg når han vant over Roger Gracie, i motsetning til drøye 118 nå.. Han får garantert flere sjangser, kampen ble jo FOTN
![]()
Einemo var for dårlig fysisk trent, mye fett og tynne armer. Hadde han bare kjørt litt bicepscurl hadde han vunnet.
Soy el diablo.