+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: Kardio

L
    L er ikke aktiv
    Medlem L har en flott utstråling L sin avatar
    Ble medlem
    07-2002

Kardio

skal begynne på diett om ikke lenge. Hva er da best av høy intensitetskardio (jogging, hurtig sykling) eller lav intensitetskardio (rask gange) før frokost? Har fått det for meg at ved for høy intensitet før frokost har kroppen lett for å miste muskler fremfor fett. Er jeg helt på jorde eller ?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg foretrekker lav intensitett (65% av mhf) men du har jo de som sverger til gerilja kardio.
    Beste måten å finne ut hva som passer deg best er rett og slett bare ved prøving og feiling.

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003

respons

Har kjørt gerilja en stund, det øker mest hurtig løping på korte strekninger, synes det er mye bedre å løpe jevnt 60-70% av max en god løpetur på 30min

Silver Member Gordon is a jewel in the rough Gordon is a jewel in the rough
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Jeg foretrekker lav intensitett (65% av mhf) men du har jo de som sverger til gerilja kardio.
    Beste måten å finne ut hva som passer deg best er rett og slett bare ved prøving og feiling.
    Etter en treingsøkt med styrke så ska du vell ikke ha høy intensitet ... uansett... for å ikke miste muskelmasse? de sier vell sirka 30 minutter maks også da i forbindelse med kardio etter trening.

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    forecloseradream 60-70% jevnt i 30 min??

Tenk deg om.. Er ikke det litt vel raskt...
    Det er i motbakke det går oppover.

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Tja, er ikke helt sikker... funker for meg Med skikkelig oppvarming på 4min skal det gå bra

Ble medlem
    01-2003
    jeg nå kjørt sirka 60-70% i 30 minutter etter vær trening helt siden jul jeg 4-5 ganger i uken.. i tilegg til å gått på deff osv har aldri hvet i bedre form .. å det er ikke mye jeg har mista i muskelmasse jaffal.

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Hvor mye har du gått ned Hildrum, og hvilke forandringer i formen har du sett selv?

Medlem annhelen is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Men når det er snakk om slik trening....Hvor forsvinner egentlig fettet?
    Tren hver dag - og du strutter av "velbehag" :)

Medlem Huzky is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av annhelen
    Men når det er snakk om slik trening....Hvor forsvinner egentlig fettet?
    det forsvinner i form av svette vil jeg tro?

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Økt forbrenning.

Er det ikke det da?
    Det er i motbakke det går oppover.

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Det brukes til energi. Man trenger energi for å gjøre ting nemlig.

Svette er vann som brukes til å kjøle ned kroppen. Man svetter ikke fett. Da hadde jeg sittet i badstua heile våren.

Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen
    Hvor mye har du gått ned Hildrum, og hvilke forandringer i formen har du sett selv?
    15kg sirka.

Trynet har skifta fasong sier alle
    PLuss jeg ser at beina er blitt noen stilker
    eller har jeg mista litt på under livet men mest i hode og bena.

har kjørt på smertegrensa av kalori inntak...

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Flott for deg det Hildrum. Hvor mye lenger ned har du planer om å gå? Hvilken fettprosent tror du ligger på? 15kg vektnedgang er respektablet, kan være stolt av det. Merker du noen holdningsendringer blant dine nærmeste mtp ditt "nye liv" utseende og holdninger osv?

Ble medlem
    01-2003
    for hørre det av folk jeg ikke treffer vær dag ja.

er ikke sikker på hva fett prosenten er .. skal enda mere ned ... på sikt haster ikke .. ska inn på befalskolen nå så for vi se hva som skjer har lyst å sattse på fitness senere. orker ikke bli då diger, synes jeg begynner å få nok volum allerede.

Medlem ^The0ne^ is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2003
    Gerilja Kardio er HARD :P .. shiiiit.....
    Thomas

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.