Noen som vet om liknende serier/programmer som for eksempel The Reem?
Serier om hvordan de beste mma-gutta trener, spiser og lever?
Noen som vet om liknende serier/programmer som for eksempel The Reem?
Serier om hvordan de beste mma-gutta trener, spiser og lever?
Har du vurdert å bygge et skur i hagen hvor du kan gjemme skammen din?
Gutt! Last ned The Smashing Machine!
Ellers finnes det plenty med slike filmer, Jens Pulver har noen bra også. Bare søk etter fightere så finner du eventuelle filmer de har gitt ut.
Urijah Fabner har også noen sånne the reem episoder, en er jævli fet, der han forteller om en sjuk slåsskamp på en nattklubb i Filippinene![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Smashing Machine er et meget bra tips.
Ellers så har UFC sine countdown show før hvert UFC. Men for mer trening/kosthold saker, sjekk ut UFC sine All Access og Primetime
Potent the Movie er også en ganske bra dokumentar om trening og mentaliteten til mma-fightere.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
ah smashing machine..den tiden det var lov til å like Mark Coleman og Mark Kerr og sette pris på fightere som satt turboen på fra 1sekund...sist jeg sa det så ble jeg kalt idiot av 4 gutter med tap-out t-skjorte og en ung Mark Kerr ville fått bank av alle idag osv..
RockyRock
Har du vurdert å bygge et skur i hagen hvor du kan gjemme skammen din?
Nei er ikke detMen MMA er ikke som fotball der du kan være fan av Maradonna 30år senere han scorte sitt siste mål, du blir virkelig revet en ny rass om du ikke følger strømmen.
Men faen ta jeg digger Don frye
RockyRock
Ref. det jeg pratet om:
YouTube - wandfightteam sin kanal
Tja, der er jeg uenig. Det jeg erfarer er heller at de du omtaler, ikke har snøring eller vet hvem som i det hele tatt slåss i pride. Og som regel blir veldig stille om man snakker om MMA fra tilbake til 90- tallet og starten av 2000. 90% tror MMA er UFC, de skulle bare visst hva de går glipp av.
Men Rock, jeg er blodfan av gamlegutta, har hvert eneste pride event noen gang vist på disken her. Tror nok det er ganske mange fler av oss også.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
BraGodt å høre, jeg får fremdeles mareritt av Rickson Gracie hehe
RockyRock
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -