såååå.. overeem er blitt kastet ut av Strikeforce HW GP? :P
såååå.. overeem er blitt kastet ut av Strikeforce HW GP? :P
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Jævlig flott at det var jeg som faktisk først knakk den tåa noen uker før Werdum-kampen... Blokka et fronspark med albuen, hehe. Faen
@Ingar - Hvordan holder fightere ut smerte når de slåss? F.eks Santos mot Carwin, massive slag mot hode og mage og alikevel kjemper han videre uten å engang vise en grimase. Trener de på å puste riktig når det gjør vondt, tenke riktig og slappe av i muskulaturen som blir truffet?
Dette er jo bare småtterier, men ifjor var jeg på et utested i Oslo med en stor uteseksjon og kjæresten til en mer eller mindre godt trent svenske som tydelig kunne kampsport, som forøvrig sikkert er en grei kar, satt seg på fanget mitt.
Når jeg reiste meg opp fikk jeg noen voldsomme slag mot mage og ansikt og det var en smerte fra en helt annen verden, det eneste jeg greide var å holde han fast mens jeg slet med å puste/få igjen pusten før dørvaktene kom. Jeg hadde sikkert fått gris siden jeg ikke kan noe annet enn å bearhugge hehe.
Alt ble ordnet opp og no hard feelings, men dagen etter hadde jeg vondt bare jeg satt i stolen foran pcn, det var som om det konstant gjorde vondt i magen der jeg ble truffet og ikke nok med det, det gjorde vondt i flere dager!
Etter det har jeg en respekt ut av en annen verden for de som går kamper i MMA og boksing/kickboksing og lurer på hvordan i helsikke de holder ut.
Tar de smertestillende før kampen? gjør det mindre vondt pga adrenalin eller at de er varme i kroppen og kan de trene seg opp til å øke smerteterskelen f.eks rundt mage, lever, nyrer osv?
RockyRock
Har du fått mange nok slag i hodet, er størsteparten av computeren i toppetasjen såpass ødelagt at smerteimpulsene ikke kommer frem til prosessorene.
Ooops - man skal jo ikke mobbe, sorry![]()
I Just Love The Way You Talk About Me
Om Mikkejo fortsetter å bytte avatar/bilde og lignende så blir jeg homo snart, forsvarsmekanismen min er såpass brutt ned at jeg greier ikke mer mannekjøtt fra den kanten.
RockyRock
Her har du noe å berolige dine overanstrengte sanser med.
Jeg bruker som avatar en del tegninger og malerier der jeg har stått modell for kunstneren. Noen tegninger er riktignok litt tegneserieaktig.
I Just Love The Way You Talk About Me