Viser resultatene 1 til 21 av 21

Tråd: *SPOILERS* Strikeforce: Fedor vs. Silva

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

*SPOILERS* Strikeforce: Fedor vs. Silva

Valentijn Overeem vs Ray Sefo: Kampen starter ganske jevn stående, der Sefo kanskje har et lite overtak.. Men etter en kort stund går Overeem for en takwdown og submitter Sefo på en neck crank. Valentijn Overeem vinner på submission tidlig i 1. runde.

Shane Del Rosario vs Lavar Johnson: To store kraftige karer som går hardt ut fra første stund. Sikkert for å ikke spare på eventuell kardio de har klart å trene seg opp. Mye tunge slagveksliger og kringing om takedowns før Del Rosario får full mount som Johnson ikke klarer å komme seg ut fra. Mye tung GnP før Del Rosario setter en fin armbar. Del Rosario vinner på submission sent i 1. runde

Andrei Arlovski vs Sergei Kharitonov: Arlovski lider dessverre av Liddell-syndromet.. Med det så mener jeg at han ser teknisk bedre ut enn motstanderen sin på det stående. Helt til han blir truffet på haka. Da er det natta.. Veldig synd egentlig. Fordi jeg har alltid likt stilen til AA.. Dette blir vel tredje eller fjerde strake KO-tap. Lavar Johnson vinner på KO etter en tung slagserie etterfulgt av GnP som avsluttning.

Fedor Emelianenko vs Antonio Silva: Fedor kommer ut med sin vanlige lite tekniske boksing bestående av haymakere og lav guard. Noe han slapp unna med når han var yngre, raskere, og før MMA hadde utviklet seg til det det er i dag. Første runde var litt frem og tilbake. Men Antonio Silva vant nok denne runden. Neste runde begynte med en bra takedown fra Silva der han fikk Fedor ned på bakken. Der eide han Fedor med kraftig ground n pound (kampen burde vært stoppet her), til han gikk over til å prøve flere forskjellige submissions som han ikke fikk til. Den ene chocken var sinnsykt tett. Men Fedor nektet å tappe. Når runden er ferdig, ser Fedor rimelig ferdig ut etter all julingen. Og kampen stoppes i pausen mellom 2. og 3. runde.. Kanskje like greit. Fordi Fedor ville blitt seriøst skadet hvis han hadde møtt Overeem. Antonio Silva vinner via TKO når Fedor ikke kom ut til 3. runde.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg synes det var trist....

Men Fedor er hard det skal han ha og han ga jo seg ikke eller tappet ut, den ble stoppet av dommerne.

Faen så kjipt, da har jeg vel egentlig ingen å heie på lenger.
    RockyRock

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg synes det var trist....

Men Fedor er hard det skal han ha og han ga jo seg ikke eller tappet ut, den ble stoppet av dommerne.

Faen så kjipt, da har jeg vel egentlig ingen å heie på lenger.
    Enig, synes det er synd legen stoppet det, Fedor har tatt imot juling for så å snu kampen så mange ganger før. Når andre runde var over så forøvrig Silva mer utslitt ut enn Fedor tiltross alle hammerfistene han pådro seg.

Ble medlem
    10-2002
    Ja det var ergelig som faen.....

Får håpe han kommer tilbake i stor stil engang i fremtiden og jobber med alt han kan jobbe med for å bli bedre.
    RockyRock

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Veldig trist at Fedor kansje legger opp. Uansett hva som skjedde idag og hva som skjer videre vil han være en av MMA's største
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Enig, synes det er synd legen stoppet det, Fedor har tatt imot juling for så å snu kampen så mange ganger før. Når andre runde var over så forøvrig Silva mer utslitt ut enn Fedor tiltross alle hammerfistene han pådro seg.
    Hmm jeg vet ikke helt jeg. Fedor så totalt utslitt ut. Mens silva så passe sliten ut.

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    For en jævli uber sang. Nesten litt trist og høre på samtidig som man tenker på at Fedor muligens er ferdig i toppen.

He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Superior newbie -MinoTaurO sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26
    Fedor må være den fighteren i gamet med størst fighter vilje og hjerte.

Det er synd at han har hengt med samme gjengen på red devil fight club i all evig tid. For all del, de har veldig tøffe fightere der osv, men han trenger flere partnere med god BJJ, og en strateg som Gregg Jackson.

Fedor burde droppe til LHW. Han veier inn på 230 nå, han klarer lett 205.

Håper han bestemmer seg for å fortsette og skaffe seg et litt bedre team og droppe til LHW. Men det er jo lov å drømme =)

Ble medlem
    10-2002
    Men hvorfor burde han droppe til LHW? Se på Arlovski, han har jo blitt knocket ut 4ganger på rad men er større og mer muskuløs enn Fedor.
    Forøvrig tapte ikke Fedor kampen, kampen ble stoppet mens Fedor var stod oppreist og ventet på runde 3.
    RockyRock

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Arlovski har en god gammeldags glassjaw, men han er relativt høy og hadde ikke hatt noe fore seg i LHW tror jeg. Fedor derimot ser jo direkte chubby og utrent ut, hvert fall på denne eventen. Han hadde gjort seg godt i LHW tror jeg
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Men hvorfor burde han droppe til LHW? Se på Arlovski, han har jo blitt knocket ut 4ganger på rad men er større og mer muskuløs enn Fedor.
    Forøvrig tapte ikke Fedor kampen, kampen ble stoppet mens Fedor var stod oppreist og ventet på runde 3.
    hehe hæ? Fedor tapte kampen jo.. Det var ikke en knockout eller submission.. Men likevell et tap.

Ble medlem
    10-2002
    Men sjanglet han ut til hjørnet? Som en har sett MANGE gjort før han? nei, han ruslet rolig bort og ville ut til runde 3.
    RockyRock

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Men sjanglet han ut til hjørnet? Som en har sett MANGE gjort før han? nei, han ruslet rolig bort og ville ut til runde 3.
    så hvis legen eller dommeren stopper kampen så har man egentlig ikke vunnet kampen? Gjelder det samme hvis kampen går tiden ut? Har ikke han som vant på poeng vunnet kampen likevel da? Siden kampen ikke ble stoppet?

Dette blir litt for dumt Rock. Fedor tapte. Hadde legen lat kampen fortsette (noe han ikke gjorde pga at fedor var for skadet til å fortsette), så hadde Fedor tapt.. Bare enda mer brutalt.

Greit nok å være en fan av Fedor.. Men ikke trekk det for langt.

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Fedor tapte, fair and square. Jeg tror derimot runde 3 kunne blitt interessant da Silva var helt kjørt i slutten av runde 2, og virket mer sliten enn Fedor.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    10-2002
    Falch nei der er jeg uenig.
    Fedor har gått lange kamper før og jeg trekker det ikke for langt, jeg synes bare ikke det var noe særlig tap..han tappet ikke ut eller ble ikke knocket ut og Silva holdt på å pese seg ut der han stod mens Fedor så ut til å ha pust.
    RockyRock

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Jeg er uenig med deg Rock. Fedor fikk grisebank i 2ndre runde, og dommer måtte stoppe kampen pga at han ikke kunne se ut av det ene øyet. Det er et fair tap.

Ble medlem
    10-2002
    Men grisebank er ikke tap før alle rundene er over, se på lesnar vs Carwin f.eks eller noen av kampene til Mark Kerr der de omtrent dreper hverandre i 30-40minutter.
    RockyRock

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Det er tap hvis den ene blir så skadet at legen stopper kampen. Slik er reglene, og det vet alle. Hvis man ikke ønsker å spille etter de reglene, og heller sloss til en blir knocket eller tapper så finnes det sikkert andre organisasjoner.

Ble medlem
    10-2002
    Fedor <3
    RockyRock

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31