+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Sting!!!

Medlem annhelen is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002

Sting!!!

En får "ofte" sting når en løper. Hva er egentlig sting og hvorfor får man det??? (det kommer ofte viss en har spist "nesten" rett før trening)
    Tren hver dag - og du strutter av "velbehag" :)

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Når jeg var i militæret var det ingen som skjønte hva sting var, de andre kalte det visst for hold.

Gjest
    Kan ikke svare på spørsmålene - vet rimelig lite om det, men da jeg hadde gym sist fikk jeg sting, og ble rådet av min gymlærer, som forøvrig har vært aktiv innen damehåndballen for noen år siden (tidligere toppspiller!) og rådet meg til å strekke ut overkroppen ved å løfte henda høyt opp i været, og stramme til

Virket for meg iallefall.

Et gammelt kjerringråd er jo å presse en stein opp mot der det gjør vondt.

Medlem massoldier is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2002
    Forklaringen er som følger...
    Tarmene ligger hulter til bulter i buken. Når du er i fysisk akt. går fordøyelsen ned. Det dannes gass som stiger opp og blir fanget i hjørnene i buken og setter press på vevet som skiller buken fra brysthulen.

Medlem annhelen is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Takker for svar!
    Driver du med løping kanskje? Gode svar fra deg massoldier.
    Tren hver dag - og du strutter av "velbehag" :)

Gold Member CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Hørt at det hjelper å holde hardt på steiner eller noe annet smått og hardt.
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Medlem novice_man is a jewel in the rough novice_man is a jewel in the rough novice_man is a jewel in the rough novice_man sin avatar
    Ble medlem
    02-2002
    Alder
    31
    Det heter leverhogg

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Sting (ond stikkende smerte)
    By Gordon in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 12
    Nyeste innlegg: 23-08-03, 21:37

Regler for innlegg