Jeg er skuffet over eventen, nettop sett ferdig nå. Josh Barnett gjorde det greit, pluss de to lightweight gutta, ellers synes jeg dem var lite og skrive hjem om.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
fight metric er et teit verktøy laget av nerder, for nerder.
Uansett: Overeem så ikke så veldig bra ut. Men det er vanskelig å sette opp noen gode kombinasjoner mot en kar som slenger seg ned på ræva så fort han blir presset. Synes heller det var en patetisk kamp av Werdum. Hvis du vil ha motstanderen ned på bakken: Lær deg å bryte!
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Så så. Fight metric er flott for de som liker det, jeg sier ikke at Werdum burde vunnet basert på de tallene. Men han hadde god standup, og traff mye. Men å si at Werdum vant kampen gjør jeg ikke. Det var en kjedelig kamp begge veier, og jeg skjønner at det var frustrerende for Overeem når Werdum "puller guard" hver eneste gang de var nærmere enn 3 meter fra hverandre.
Alistair tok mer slag fra Werdum enn hva han vanligvis ville gjort fordi Werdum bare slo for å sette opp takedowns, ikke for å gjøre skade. Siden strikingen aldri var en trussel i seg selv ble det større fokus på å holde seg lavt for å unngå å bli tatt ned istedet for å se på strikingen til Werdum som noe å forholde seg til. Samme gjelder hans egne slag, bedre å gå for sikre kontringer enn å legge inn for mye og risikere å bli tatt ned. Alistair traff jo med flere harde, effektive shots, deriblant et knee som sendte Werdum i bakken. Fightmetric blir totalt irrelevant in any case.
Begge to fightet ganske smart, noe som kanskje resulterte i en til tider kjedelig kamp.
Brett Rogers er vel ferdig nå? Kunne ikke unngå å legge merke til at han entret cagen uten sponsorer verken på shorts eller banner. Ble imponert av Barnett, men tørr vel antyde at Brett Rogers ikke hører hjemme på dette nivået.
Jeg tror neste kamp for Overeem kommer til å bli mye bedre, da han møter en fyr som ikke feiger ut hver gang man skal inn å krige.![]()