+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Svømming!

Medlem annhelen is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002

Svømming!

Jeg trener ca 3 ganger i uken svømming. Det var idretten jeg holdt på med som barn/ungdom. Ble lei, men er blitt gira på denne idretten igjen nå.
    Leste nylig at vannet avkjøler kroppen så en bruker ikke så mye "energi"! Etter en treningsøkt skriker hele kroppen min etter mat!!???
    En annen påstand var at avkjølingen hemmer oppbyggingen av hormoner som er med å øke muskeltilveksten!!!??? Jeg føler meg mye sterkere i overkroppen etter at jeg begynte å svømme igjen!! Noen innspill til dette??
    Tren hver dag - og du strutter av "velbehag" :)

Gold Member CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Når jeg ser på svømmere så ser veldig bra overkropper, så det hørtes litt rart ut synes jeg.

Og når kroppen avkjøles så bruker kroppen MER energi for å holde på kroppsvarmen, det er jeg ganske sikker på.
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Silver Member propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    -En 'treningsøkt' går jo ut på å bryte ned muskelvev, så derfor er det jo temmelig naturlig at kroppen din vil ha næring til å bygge seg opp igjen etter trimmen.

-Å svømme gir en meget gunstig belastning på sener og muskel vev. Har du kanskje lest artikkelen på mat&helse 'Gå ut melkesyra eller ta konsekvensene' ? Denne artikkelen er ihvertfall rettet mot kardiovaskulær trening med bena som hovedmuskelgruppe.
    Det er noe av det samme med svømming, bare her handler det om å få igang blodsirkulasjonen i overkroppen, bygge kappilærårer og frakte ut avfallstoffer fra muskelene.

hmmm, ble dette forstålig?
    rata tat tat

Kliss nytt medlem Zoria is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2003
    Drev med svæmming i mange år selv, sinnsykt bra trening!! Tror ikke vanntemperaturen senker forbrenninga nei. Hvis man går ut av vannet etter ei hard treningsøkt tar det ikke lang tid før man kjenner at kroppen koker, sier litt om at man forbrenner bra.

Svømming er vel noe av den beste treninga man får, bra forbrenning, bra trening av muskler, bra kondisjonstrening og få belastningsskader.
    LET IT ROCK!!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.