Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 80

Tråd: The Reem! Dokumentarserie om Alistar Overeem

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

The Reem! Dokumentarserie om Alistar Overeem

Jeg liker Overeem. Spesielt etter at han "spiste" seg opp til tungvekt. Han har en veldig underholdene stil, Han kommer for å fighte, ikke for å vinne på poeng. Han fighter ofte, og han kombinerer mma og k-1, og er høyt ranket i begge grener. Han har en dokumentarserie gående som heter "the reem".. Her er de første 4 episodene:

- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    i love that man
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    han er kongen i tungvekt akkurat nå

Ble medlem
    06-2005
    hehe, og folk i usa vet ikke hvem han er engang
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Nja.. Noen vet jo om han siden Strikeforce.. Men skjønner hva du mener. Skulle gitt mye for å sett Overeem vs Lesnar.

Ble medlem
    06-2005
    hehe, det var jo litt av problemet nå. han har jo ikke gått mange kampene i sf, og sist han gikk var vel i 2007? eller var det 2008? og da var strikeforce en helt annen aktør enn i dag. så denne dokumentarserien over er jo skapt nettopp av den grunn at amerikanere ikke aner hvem karen er, så noe måtte de gjøre for å opplyse dem

ikke at det kun er amerikanere, jesus så mange som tror mma er ufc. og bare sperrer opp øynene når du sier det finnes bedre folk enn de som er i ufc

-Phil Baroni

Medlem Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    Liker han og
    Soy el diablo.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Gleder meg veldig til Overeem vs Fedor

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    overeem er lovende! Men jeg ble dritskuffa over han i K1.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    hehe javel? tredjeplass i verdens hardeste stående turnering var dritskuffende?

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Ikke over selve plasseringen. Men i kampen mot Badr hari. Syns han oppførte seg som en en boksesekk. Virket ganske motvillig til å gjøre motstand hele kampen.

Vil vel egentlig bare ha fram at han er menneskelig og kan brytes ned. Syns han seiler på en bølge hvor han overkjører alle med ren brute force. Og jeg lurer på hvordan han gjør det når han møter en mostander som matcher han litt. En motstander som takler det konstate kjøret hans

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Ikke over selve plasseringen. Men i kampen mot Badr hari. Syns han oppførte seg som en en boksesekk. Virket ganske motvillig til å gjøre motstand hele kampen.

Vil vel egentlig bare ha fram at han er menneskelig og kan brytes ned. Syns han seiler på en bølge hvor han overkjører alle med ren brute force. Og jeg lurer på hvordan han gjør det når han møter en mostander som matcher han litt. En motstander som takler det konstate kjøret hans
    Fedor? Vær så snill å gi han Fedor!

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Det er 2008 kampen Frode.. Jeg snakker om 2009....

Edit: Skjønner uansett ikke hvorfor du prøver å forandre min egen subjektive mening. Trodde vi levde i ett fritt land :P

Edit2: haha Badr hari har hvertfall ikke trøkka mellom 2008 - 2009

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Synes du det var et dårlig argument da? De har vunnet hver sin gang mot hverandre.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Om jeg syns det var et bra argument mot at jeg syns Overeem gjorde en dårlig prestasjon mot en Badr Hari i K1 2009? Nei, ser egentlig ikke hva det har med saken å gjøre.

Og jeg forventer det kommer til å skje neste gang han møter en motstander som er like oppbola som han selv og/eller som har erfaring med å takle folk som rusher.

Så om overeem møter lesnar eller fedor. Så tror jeg han taper dessverre.

Har inntrykk av at lesnar kan matche overeem stående og eier han på bakken. I tillegg til at han har bedre kondis og er vant til å takle folk som Ovreem. Men det finner vi ut av snart når han skal møte Shane Carwin.

Fedor er generelt sett en intelligent fighter som har bevist om og om igjen at han takler fightere som liker å dominere og vinne innen første runden er over. Og tror han ville tatt Ovreem også.

Ble medlem
    06-2005

Har inntrykk av at lesnar kan matche overeem stående.
    har rock hacka kontoen din?

-Phil Baroni

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    haha hvordan det? Er rock lesnar fan?

Ble medlem
    06-2005
    hehe, ja det er han sikker også

var mere det at lesnar skulle matche overeem stående. som i min subjektive mening er som det rock bidrar med på mmadelen av forumet, nemlig bare tull

-Phil Baroni

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    åhhh haha

Ja, mulig det er tull. Liker Overeem veldig godt. Men klarer ikke la være med å få litt mariusz og hulken sammenligninger med han.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Tullprat. Du liker ikke Overeem veldig godt.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Om jeg syns det var et bra argument mot at jeg syns Overeem gjorde en dårlig prestasjon mot en Badr Hari i K1 2009? Nei, ser egentlig ikke hva det har med saken å gjøre.

Og jeg forventer det kommer til å skje neste gang han møter en motstander som er like oppbola som han selv og/eller som har erfaring med å takle folk som rusher.

Så om overeem møter lesnar eller fedor. Så tror jeg han taper dessverre.

Har inntrykk av at lesnar kan matche overeem stående og eier han på bakken. I tillegg til at han har bedre kondis og er vant til å takle folk som Ovreem. Men det finner vi ut av snart når han skal møte Shane Carwin.

Fedor er generelt sett en intelligent fighter som har bevist om og om igjen at han takler fightere som liker å dominere og vinne innen første runden er over. Og tror han ville tatt Ovreem også.
    Overeem er ingen "oppbola rusher", han er ganske metodisk og erfaren i fightingen sin. Vi snakker tross alt om en som har konkurrert aktivt siden '99 her.

Og det at du sier at Lesnar kan matche Overeem stående får meg til å skjemmes over å faktisk svare på posten din.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Lesnar har jo ræva bokseteknikk, men når du først blir truffet så ser det ut til å gjøre bra skade.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Overeem er nok i en helt annen klasse enn lesnar. Skal lesnar lykkes her må han nok være heldig og få inn første punch med full kraft. Overeem er jo også en svær kar, veier de ikke inn på nesten det samme?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Her taper overeem mot badr hari k1 2009. Hari vant overlegent og ser nesten ut som overeem bare ga opp.

Her får badr hari juling av semi schilt i k1 finalen 2009. For de som ikke vet, Schilt er en 2500år gammel mumie med leddgikt.

Tror ikke Alistar får inn ett eneste slag mot Badr Hari.
    Alistar hadde sikkert bare en dårlig dag? :P

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Like som Hari hadde en dårlig dag året før?

herregud..

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    thedane, de virker ikke.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    06-2005

-Phil Baroni

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    De virker nå Vio

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Semmi Schildt er en 2500 år gammel mumie med leddgikt? Hva faen? Han er 4 ganger (3 på rad) K1 WGP Champ, det er bare han og Ernesto Hoost som har så mange GP-wins og Schildt er den eneste med tre på rad. Han og Badr Hari er K1's klart beste utøvere, og Overeem har en seier mot Badr. I 2009-kampen blir han truffet og klarer ikke å hente seg inn nok, om du hadde hatt noe fighting experience så hadde du skjønt at slikt skjer. Når du blir gåen i topplokket er det vanskelig å fighte tilbake, samme skjedde jo med Badr i deres forrige kamp.

Om du virkelig mener alt pisset du skriver så sitter jeg med en fryktelig sterkt inntrykk om at du er en komplett idiot.

GridIron Barbell

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Ser ikke hva som er problemet med å ha egne meninger her?

Syns Semmi fighter og beveger seg som en mumie ja. Han er kjedelig å se på. Jeg gir vel faen i om han har vunnet 20 ganger i K1 eller en hvilken som helst annen konkurranse. Det er tross alt en underholdningssport og jeg syns ikke han er underholdene å se på. Enkelt og greit.

Overeem er underholdene å se på. Men i motsetning til dere andre så er jeg litt mer skeptisk til om han klarer å cruise igjennom en seier mot toppfolk i UFC eller mot fedor for den slagsskyld.

Ser ikke poenget i å bli så forbanna høy på pæra Ingar. Bare fordi du har sparret sammen med Overeem. Bare og bare. Skal innrømme at det faktisk er sykt kult. Men spar meg for tøffas preiken din. Og ja, jeg vet du klarer å banke meg irl. Så du trenger ikke å ta diskusjonen videre på det nivået.

Medlem Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    Kanskje vi skal arrangere en fight her??
    Soy el diablo.

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Såså gutter. Ta det med ro. Husk forum reglene, hold det rent å ryddig å ha respekt for hverandre å hverandres meninger. Om dere vil diskutere med litt trøkk å testosteron anbefaler jeg dere å ta turen i bloggloggen min. Den er åpen for alle. Et hjem for deg, et hjem for alle.

http://fitnessprat.no/showthread.php?t=36747
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Medlem
    Ble medlem
    06-2010
    Alder
    16
    Drøyt.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Ser ikke hva som er problemet med å ha egne meninger her?

Syns Semmi fighter og beveger seg som en mumie ja. Han er kjedelig å se på. Jeg gir vel faen i om han har vunnet 20 ganger i K1 eller en hvilken som helst annen konkurranse. Det er tross alt en underholdningssport og jeg syns ikke han er underholdene å se på. Enkelt og greit.
    Om du personlig ikke liker å se på ham er en sak, å diskreditere Badr Hari sine seire grunnet at han "blir slått av en 2500 år gammel mumie" er en annen ting. Det er ikke mange i verden som klarer å matche Schildt stående for å si det slik.
    Slikt er drittungeoppførsel, slenge dritt om utøvere fordi de ikke tilfredsstiller dine ønsker om hvordan en fight skal være.
    Som sagt, du kan også f.eks. prøve å bli slått av Badr Hari for å så prøve å ikke "bare gi opp."

Overeem er underholdene å se på. Men i motsetning til dere andre så er jeg litt mer skeptisk til om han klarer å cruise igjennom en seier mot toppfolk i UFC eller mot fedor for den slagsskyld.
    Jeg har alltid trodd på at Fedor har større sjanse uansett, men jeg er ihvertfall objektiv nok til å kunne se at Overeem absolutt er the real deal.

Ser ikke poenget i å bli så forbanna høy på pæra Ingar. Bare fordi du har sparret sammen med Overeem. Bare og bare. Skal innrømme at det faktisk er sykt kult. Men spar meg for tøffas preiken din. Og ja, jeg vet du klarer å banke meg irl. Så du trenger ikke å ta diskusjonen videre på det nivået.
    Det at jeg har trent med Overeem har vel ingenting med saken å gjøre.
    Jeg er ikke opptatt av å vise at jeg kan banke deg, vet mer enn deg eller hva det nå måtte være, jeg kritiserer keyboard warrior-holdningen din.
    Det er jævlig lett og sitte der bak PCen og klage over at den og den fighteren suger fordi han ikke underholder deg nok.
    Det er jævlig respektløst og smålig og jeg liker det ikke. Så enkelt er det.

GridIron Barbell

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Siter meg der jeg sier at Overeem suger eller at noen annen fighter suger.

Har sagt følgende:
    At jeg syns Schildt var kjedelig å se på.
    Og at jeg var skuffet over Overeem i K1 matchen mot Badr hari 2009 fordi jeg hadde forventet mer trøkk fra han. Noe som bare overbeviste meg om at han også er ett menneske og ikke en gud.

Så vet ikke hvilken internettwarrior du snakker om. Det må isåfall være en thedane internettwarrior som du har fantasert om.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Hehe, sumbudy cut a bucket'of pupcurn to a muttafucka brutha, cos' this shit is ON.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Eneste personen som har slengt dritt i denne tråden er Ingar. Skjønner ikke at du ikke klarer å se det selv ingar

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    thedane:Kan du ikke heller ta å holde meningene dine for deg selv, siden du likevell 2 ganger på rad har klaget over at folk reagerer på dem. (til tross for at du poster dem på et diskusjonsforum)

Denne tråden ble laget for The Reem serien. Og jeg kommer til å poste episodene etterhvert som de kommer ut. Hvis du synes Overeem er så kjip, så kan du jo enkelt å greit la vær å klikke deg inn hit.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Eneste personen som har slengt dritt i denne tråden er Ingar. Skjønner ikke at du ikke klarer å se det selv ingar
    Helt klart, jeg slengte dritt mot deg. Jeg slenger fortsatt dritt mot deg, jeg har ikke benektet det. Du skriver piss, og jeg gjør deg oppmerksom på det.
    Du klikker deg innpå en Overeem-tråd for å snakke om hvordan han er en "oppbola rusher" som ikke kommer til å takle folk med erfaring mot slike. Så presterer du å lire ut at Badr Hari får juling av en 2500 år gammel mumie med leddgikt og dermed pisser på både Badr Hari og Overeem sin prestasjon når realiteten er at det var sykt høyt nivå på både Reem, Hari og Schildt i den turneringen. Det at folk blir knocket ut er ting som simpelthen skjer i slike kamper når du har hardtslående utøvere mot hverandre. Som sagt, om det skuffer deg så fryktelig tror jeg ikke du skjønner mye av hvordan fighting virkelig fungerer.
    Du som èn person bak en PC-skjerm sitter og stiller krav ingen kan etterfylle, ser du ikke hvor teit det er?

Du kan lage en tråd på Sherdog der du bitcher om hvor lite underholdende Schildt og Overeem er så får du sikkert mange som vil være med på leken.
    Ikke klikk deg inn på en tråd om Overeem for å snakke om hvor dårlig du synes han er, det blir som å dra på en pizzarestaurant for å klage over hvordan du ikke liker pizza.

GridIron Barbell

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Her rotter sauene seg sammen mot den store stygge ulven. Vel, jeg skal si dere 1 ting, og det er dette. Det kreves flere sauer enn 2 for å knekke ulven, for han har nemlig fått en bjørn som alliert. En Iron-Bjørn. Når 1 sau rauter, så rauter resten med han. Mens ulven står støtt og skuer utover landskapet, med sine egne meninger, stolt og rakrygget.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Medlem
    Ble medlem
    06-2010
    Alder
    16
    Jeg er nøytral i denne diskusjonen her med dette er bare teit av dere begge, med mindre dere hadde lyst til å krangle som også er teit.

Thedane: du er litt breia, skriver masse fornermelser mitt i trynet til de som liker den gamle mumien.

Ingar: du er alt for seriøs, i stedet og komme med spydige komentarer kan man prøve å avlutte krangelen, det gjelder begge 2. dere kommer til å diskutere med hverandre mer i ettertid og dette lønner seg ikke, med tanke på ettertid.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Ikke klikk deg inn på en tråd om Overeem for å snakke om hvor dårlig du synes han er,
    Og du Ingar har aldri klikket deg inn i 1 tråd for å diskutere noe du ikke har vært enig i? Om alle skulle holdt seg unna trådene man ikke var "enig" i, hadde forumet dødd sakte men sikkert.

Det har vært en eim av dobbeltmoral over våre 2 mest profilerte trøndere her den siste uken. Jeg liker dere begge 2, men dette blir litt dumt.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Denne er morsom.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron-Kim Vis post
    Og du Inger har aldri klikket deg inn i 1 tråd for å diskutere noe du ikke har vært enig i? Om alle skulle holdt seg unna trådene man ikke var "enig" i, hadde forumet dødd sakte men sikkert.

Det har vært en eim av dobbeltmoral over våre 2 mest profilerte trøndere her den siste uken. Jeg liker dere begge 2, men dette blir litt dumt.
    Tar det lengre eller kortere tid å skrive som en fjortiss? sånn sammenlignet med å skrive vanlige innlegg.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Hehe, litt usikker hva en fjorfiss er. Du bor da nærmere en fjord enn det jeg gjør. Men det var et saklig og slagkraftig argument relevant til diskusjonen, det skal du ha.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg er ikke lenger sikker på hva som er relevant til diskusjonen.. men men.

Medlem
    Ble medlem
    06-2010
    Alder
    16
    Jeg hørte noen svensker i bakgrunnen.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Nei det gjorde du ikke

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Harezz Vis post
    Jeg er nøytral i denne diskusjonen her med dette er bare teit av dere begge, med mindre dere hadde lyst til å krangle som også er teit.

Thedane: du er litt breia, skriver masse fornermelser mitt i trynet til de som liker den gamle mumien.

Ingar: du er alt for seriøs, i stedet og komme med spydige komentarer kan man prøve å avlutte krangelen, det gjelder begge 2. dere kommer til å diskutere med hverandre mer i ettertid og dette lønner seg ikke, med tanke på ettertid.
    Du kommer ikke til å vare lenger her Velkommen!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •