Heisann!
Ny bruker her.
Jeg er hvertfall en gutt som bor litt utenfor Bergen sentrum. Jeg har egentlig alltid hvert en stor fan av kampsport med Boksing og MMA som de som interesserer mest. Men ettersom jeg nå skal flytte hjem fra internat skole etter nyttår så ser jeg etter nye utfordringer. Jeg har spilt fotball hele livet og det er den sporten jeg følger med, med mest lidenskap. Selvom jeg er mest interessert i egentlig det meste av idrett.
Jeg skal også videre om alt går etter planen og studere idrett, for å utdanne meg innenfor trener/veileder/Instruktør yrke. Og ser dette som en enorm mulighet for å få litt erfaring.
Jeg blir snart 20 og er 180 høy mens vekt har variert en del hele livet mitt, men akuratt når er jeg oppe på 93.2 kilo. Jeg vokste opp som en bolle, helt til jeg var ca 12, da begynte jeg og vokse og all fettet forsvant med gode fotballtreningsøkter samtidig som jeg vokste. Og fra det av så har jeg alltid hvert en litt kraft kar, kompakt. Med en "Wayne Rooney" figur. Men for et år siden så hoppet jeg av pga utdanning og en del sykdom. Derfra har jeg holdt meg til treningsrommet og veldig ustabil løpetrening. Dette siste halvåret fra sommeren til jul har hvert veldig slapt og jeg merker at jeg er ikke er "Happy" om jeg ikke fordriver med noe idrett fast.
Jeg ser også de fleste filmer og dokumentarer som jeg har mulighet til å se innenfor kampsport og blir veldig fascinert av typene og treningsmetodene. Dette er hvertfall noe jeg har veldig lysten til å prøve å sjekke ut. En type slag og spark stilart Kombinert med ground fight er det jeg har lyst å trene meg opp i. Jeg bor 20 min med bil utenfor Bergen Sentrum. Og er veldig motivert for nye utfordringer og et godt treningsamfunn.
Håper dere kan hjelpe meg med å finne noe i den duren.
Takker på forhånd

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat