+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Trampoline!

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003

Trampoline!

Hva er dette bra for... tenker på vanlig spretthopp kombinert med land på rompe, hopp med sammenkrompa ben i høyden osv...

Er dette fine øvelser på sommersdager ved siden av treningen?

Superior newbie boXer is a jewel in the rough boXer is a jewel in the rough boXer sin avatar
    Ble medlem
    02-2002
    så ett mester skap på tv i dette for noen mnd. siden de gutta var godt trent så ut som turnere i kroppen.

Vil tro at det er bra supplimerings trening, hadde noen kompiser som trente friidrett for noen år siden og der ble det brukt trampoline som supplimerings trening.

mz2
    mz2 er ikke aktiv
    Medlem mz2 is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2003
    Jeg har hørt at vist du hopper på trampolinen i 5-10 minutter så er det akkurat det samme som å ha jogget i en halv time.....
    Men hakke peiling på om det er sant?
    Mvh
    Mz2 girl.....

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    det hørtes vel ekstremt ut
    men jeg tror det er kardio som brenner en del kalorier ja, noe a la å hoppe tau kanskje ?

Medlem bjarnebanan is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2003
    .

Medlem Mariah is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2002
    Det er fine øvelser og du får bra kondisjon av det, man forbrenner mye fett på trampoliner.

Kliss nytt medlem Zoria is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2003
    Info om trampoline som konkurranseidrett: http://www.gymogturn.no/t2.asp?p=25452

Da jeg drev med turning var trampoline viktig del av treninga. Bra å bruke for å trene inn volter og nye øvelser til bruk i frittstående, trampett m.m.

Syns bildet her er stilig, det er fra oppvisning på torget i Trondheim under Landsturnstevnet for et par år siden.
    LET IT ROCK!!

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Ok takk for svar, fant ut at jeg skal trene trampoline som en extra workout etter morgenløpeturene mine

Kliss nytt medlem slobo is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2003
    Jeg hopper på trampis, skal si jeg har fått bra spenst

Bronse Member SkRomt har en flott utstråling
    Ble medlem
    10-2002
    Kan jo alltid trene vekter mens man hopper?

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av bjarnebanan
    mz2 har rett 5 ell ti min hopping på trampis tilsvarer en halv time joging eller nioe slikt. jævli slitsomt
    BS

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.