På tide å begynne å glede seg! Jeg håper på Silva, Franklin, og Bader..![]()
På tide å begynne å glede seg! Jeg håper på Silva, Franklin, og Bader..![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Har eventen vært? Når kan vi få den på torrent?![]()
Den går inatt, fåes vel på torrent utover eftan imorgen, noe tidligere fra ikke scene tenker jeg.
Mine predictions :
Ryan Bador TKO
Franklin KO
Veldig usikker på hovedkampen. Men jeg tror Silva trekker det lengste strået og vinner på decision eller sub, selvom jeg gjerne personlig kunne sett Belfort holde beltet imorgen![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Er ikke Vitor noget avdanka og daff?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Weigh in var SIK. Anbefales å se![]()
At Silva slår Belfort i første runde og at Franklin tar den er selvsagt til det kjedsommelige. Jones vs Bader er verre å spå. Jeg tror kanskje Jones tar den på rekkevidden. 10 tommers forskjell.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Siste sjanse til og bli med i fightshop.no sin UFC 126 konkurranse!
Vinn Kenka MMA IS NOT A CRIME t-shirt
Se konkurransen her:
WTF!?
Eneste jeg anser som så sikkert man kan i mma er at bones vinner denne
Absolutt ikke, han er på sitt beste siden storhetstiden i tidlig UFC, og er på en 5 fight win streak, søk opp matt lindland kampen, var redd for at han var død en stund der.
Hehe, Bader skal være fornøyd om han kommer ut av denne kampen uten en langvarig skade. Han blir spist, garantert ikke noen kamp som går til dommerne. Tipper TKO 1 runde til Bones.
Silva vs. Belfort er værre, rent objektivt så burde man vel sette pengene på Silva, men håper på Belfort. Blir ensten snoozefest eller konge kamp.
Franklin er tiden kjedeligste fighter, tror og håper Forrest tar denne, noe som er realistisk, veldig like fightere, mens Griffin har en grei fordel på størrelse/rekkevidde.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Hehe, jeg vet, men tror kansje bader kan overaske, vi får seLag egen spoilertråd inatt/imorgen da
![]()
Hovedkampen var syk syk syk :P
Håper det var noenlunde som dette:
YouTube - MMA Girls Eddie Bravo rubber guard triangle choke
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Apropo Silva sin neste motstander..
UFC Quick Quote: Shogun Rua reaffirms he would fight Anderson Silva - MMA Mania
adda det var da faen som du skulle ha rett i hver eneste spådom du gjorde der, satan.
RockyRock
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni