Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: Ufc 126 spoilers

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25

Ufc 126 spoilers

SPOILERS

Jeg hadde håpet på litt mer action i dette eventet faktisk, men fy heite faen å hovedkampen redda inn.

Hvem er neste for Silva?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Har veldig lyst til å se GSP vs Silva ^^,

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Tviler på at GSP vil opp en vektklasse, men det kunne vært en stilig kamp. Men jeg kan serriøst ikke helt se hvem som er neste utfordrer.

Kansje Sonnen får en sjanse til hvis han viser seg verdig, hehe.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Kanskje det blir seagal vs silva :P

Er det bare meg eller minner han litt om Hellstrøm? hehe

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post
    Tviler på at GSP vil opp en vektklasse, men det kunne vært en stilig kamp. Men jeg kan serriøst ikke helt se hvem som er neste utfordrer.

Kansje Sonnen får en sjanse til hvis han viser seg verdig, hehe.
    Dana har sagt at hvis GSP tar Shields, så blir det GSP vs Silva neste. Nå som Silva tok Belfort.
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    Dana har sagt at hvis GSP tar Shields, så blir det GSP vs Silva neste. Nå som Silva tok Belfort.
    Hvordan tror du det blir med tanke på vektklasse og slikt?
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Jon Jones er så og si prikk lik Silva syns jeg. Morsomt å se på

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Vakkert!!
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg håper Sonnen får en sjangse til, så det faktisk blir noe å se på.
    RockyRock

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Hvordan tror du det blir med tanke på vektklasse og slikt?
    Tja, vannskelig å si, men Silva har jo tidligere slåss i WW. Kan vel bli noe catchweight greier, men da vil ingen av beltene være up for grabs.

Kanskje man må spørre seg hvem som er mest sulten på å være den første som holder beltet i to forskjellige vektklasser samtidig? GSP sier jo han vil være den beste p4p ever, da må han gjøre noe mer en å cruise videre i WW.
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg håper Sonnen får en sjangse til, så det faktisk blir noe å se på.
    Må jo vente til 6 måneders steroide-karantenen er over før han kan begynne å trene igjen, så har han andre store problemer med loven på privat plan også, og på grunn av dette har han fått en tilleggssuspensasjon fra UFC. I værste fall kunne han få en skikkelig fengselsdom, men ting tyder vel på at han har tystet på alle og skal vitne mot de han svindlet sammen med for å slippe billig unna selv. Tipper han er tilbake i 2011 en gang

-Phil Baroni

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    det blir i 84 kg klassen..

Ble medlem
    10-2002
    Satan...Sonnen var jo så sykt bra også klusser han alt til med masse bullshit.

Hvem skal ta Silva nå?
    RockyRock

Superior newbie -MinoTaurO sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26
    Er ikke noe stress, Sonnen sin suspensjon er ferdig i Mars. Men Dana sa at GSP vs Silva mest mulig vil skje. Det som da blir tilfellet er at GSP går opp en vektklasse.

Ble medlem
    06-2005
    Satan...Sonnen var jo så sykt bra også klusser han alt til med masse bullshit.

Hvem skal ta Silva nå?
    sonnen grenser vel til psykopat/lystløgner.. alt som kommer ut av kjeften hans er det ren sprøyt, han lever mer i fiksjon enn virkelighet. alle kjenner en sånn, som bare juger og juger, alle vet han juger men han får bare fortsette i stillhet for ingen tar seg bryet med å si ifra, eller har gitt opp.

og denne saken er flere år gammel. så han var klar over at den kom hele tiden. uten å nevne det før han plutselig satt i rettsaken.

jeg elsker måten mannen slåss, han er også hysterisk morsom og tar shit talking til ett nytt nivå sett i forhold til endel av de andre fighterne som har nok med å snakke i hele setninger.

men å prate drit, når man er så lavmål selv, tragisk. håper han kommer tilbake å knuser silva dog

-Phil Baroni

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    det skjer aldri

Medlem Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    åhhh Silva vs GSP. Ka dokk trur
    Soy el diablo.

Ble medlem
    10-2002
    adda - Sonnen kan jo ikke utelukkende være en lystløgner da han backet opp absolutt hvert eneste ord når døren ble lukket bak han og det mot verdens beste motstander.

Jeg vil jo ikke at utøverne skal drepe seg selv men så godt som de får betalt kunne de gjerne vist slike takter - YouTube - Best Fight Ever og ikke alltid bare gå rundt hverandre i 3runder.
    RockyRock

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lefsa Vis post
    åhhh Silva vs GSP. Ka dokk trur
    Silva vil drepe GSP.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    Silva vil drepe GSP.
    signert

-Phil Baroni

Ble medlem
    06-2005
    adda - Sonnen kan jo ikke utelukkende være en lystløgner da han backet opp absolutt hvert eneste ord når døren ble lukket bak han og det mot verdens beste motstander.

Jeg vil jo ikke at utøverne skal drepe seg selv men så godt som de får betalt kunne de gjerne vist slike takter - YouTube - Best Fight Ever og ikke alltid bare gå rundt hverandre i 3runder.
    nei det er vel eneste stedet han kan backe opp. synd egentlig at han må tulle det til så jævlig. for hadde han hatt fokus så kunne han vært verdens beste..

så har han jo gått ut tidligere å sagt at han aldri i sitt liv ville finne seg selv mellom bena på en voksen mann, han var en stolt republikaner og de gjorde ikke slik. haha, det blir så dumt. den backet han ikke opp for å si det sånn. mannepulte silva i det han tapte faktisk, han skulle husket hva han selv sa der gitt

-Phil Baroni

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Konge main-event, Silva så mye skarpere ut her enn mot Sonnen. Også når det gjelder fysikken, han hadde nok trent mye bedre i forkant nå enn han gjorde forrige gang.

Rock: Hahahaha, jeg elsker den der! Jeg savner Pride-eraen.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Forrige gang var han skadet i ribbeina. Noe hele teamet hans skjulte for alle i UFC. Dette kommer fram i en dokumentar som ble laget av Black House i tiden framover mot Sonnenkampen.

Jeg driver å prøver å få tak i den dokumentaren. Jeg skal legge den ut her til download når jeg finner den.

Lignende tråder

1. *spoilers* Strikeforce: DIAZ vs CYBORG
    By Frode-Falch in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 30-01-11, 16:51
  2. Ufc 117: Spoilers
    By Frode-Falch in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 16-08-10, 19:23
  3. UFC 115 - Spoilers
    By Godfather in forum Kampsport og annen sport