Noen som så det i natt? Jeg så halvparten, og SPOILER: det sugde.
Noen som så det i natt? Jeg så halvparten, og SPOILER: det sugde.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..............
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Hey! Så dere ikke the cartwheel-kick av brian ebersole? Det er jo fantastisk underholdning!
Har du vurdert å bygge et skur i hagen hvor du kan gjemme skammen din?
Synes det var en grei event jeg. Lyttle vs Ebersole var som Kuma sier veldig underholdende. Egentlig likte jeg alle kampene når jeg tenker meg om. Synes Penn klarte seg overaskende bra, og kontroversiell dommeravgjørelse på slutten der. Hva manglet?
hehe, dommerne hadde ikke helt kvelden på lørdag, om noen fikk med seg prelimsa så merker man fort det![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Synd Bisping er Englands nr1 poster boy, er lei av at han stort sett bare får motstandere han mest sannsynlig vinner over. Dette var hans 13. UFC match, gi han tittelkamp! Please! Hahaha, han hadde blitt drept!![]()
![]()
Har du vurdert å bygge et skur i hagen hvor du kan gjemme skammen din?
var en kamp spesielt.
nick ring fikk en seier han ikke skulle hatt. mot en asiat, som fortjente den. men ikke nok med det, unanimus decision! Joe Rogan ble bare helt paff og fikk vel egentlig ut bare WTF?!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Man kan lure på hvor de har funnet dommerene enkelte ganger ja..
Ufc har vært trist lenge. Altfor mange trege events. De burde forsøkt seg på noe annet de også. Slik som Strikeforce gjør. Som har mindre fightere, men bedre underholding. Wec gjengen kommer nok å forbedre Ufc litt.
Ufc 127 var bortkastet tid
-Phil Baroni
Det som skiller Strikeforce fra UFC, er at det er flere dårlige matchede folk som møtes i kamper, enn i UFC. Noe som medfører slakt/mye TKO's.. Noe som igjen gjør kampene mer underholdende for de... ehm.. "enkle" sjelene..
Så slik sett så legger jeg også skylda på Dana White og Joe Silva for de jevne gode kampene i UFC. Det er ikke alle som liker slikt.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Det er ikke det det går på og det vet du. Det er plenty med helt råe kamper Dana kunne satt istand, men han kjører safe og melker kua sikkert. noe han fint kan siden han som du påpeker et knippe med de beste fighterne i verden.
Kunne tenkt meg tournaments, litt spennende superfights, gå old schoolkunne vært et friskt pust, og blitt ekstremt spennende når det er så høyt nivå på de som sloss
-Phil Baroni
hehe helt klart.. fuck dana!
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -