Hva synes dere?
Hva synes dere?
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Ikke vær så sikker på det. Jeg har sparret mot folk fra begge stilarter. Og stort sett så fikser TKD folk slag mot ansiktet bedre enn kyokushin folk. Spesielt de som trene ITF stilen av TKD
Kommer jo alltids an på utøveren, har noen familiemedlemmer som er veldig aktive i TKD (dog WTF stilen) og jeg ville nok ganske lett avskrevet dem mot en Kyoukshin-utøver. Kyoukshin-utøver er generelt beinharde såvidt jeg har opplevd, selv innen grappling er det veldig vanskelig å bruke diverse guardpasses osv fordi de er så utrolig seige og styrketolerante.
Hvem er hvem ?
Nei. Dette ser ut som rene fullkontakt karateregler. Dvs ingen slag mot ansikt. Ingen albuer (det er muaythai/thaiboxing som bruker albuer), spark er tillatt mot hele kroppen. Slag er kun tillatt mot kropp.
Denne er mye mer intens!
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
De fleste kampsporter har albuer i pensum. Men svært få bruker det under sparring og kamp
TKD er helt ubrukelig. Jeg har gått på det selv, og kan tape en kamp mot hvem som helst når som helst for å bevise det!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
hehe![]()
Ble lettet da andre runde startet. Da svarte det hele bedre til fordommene mine.![]()
You ran a marathon? That's cute …