Side 2 av 2 FørsteFørste 12
Viser resultatene 51 til 60 av 60

Tråd: Kjapp proteinrik mat

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Kanskje man bare kan ta en enorm shake på ett kilo proteinpulver en gang per uke.
    http://www.dingsekongen.no

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    fullkornspitabrød er magisk
    Meget kjapt å fylle det med tunfisk og litt ferske grønnsaker,. så slipper du å steke noen ting som helst (utenom pitabrødet som skal stå 5-6 min i ovnen. Det kan du jo også fylle med røkelaks, egg, smøreost (mange proteinrike) og fiskekaker, skinke, ost osv...
    Det passer jo fint for de som kun spiser én, men for de som har litt magesekk så er det litt tungvint og dyrt ifht. å lage mange. Høres dog godt ut!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    Bunnpris er norges dårligste matbutikk. og dyreste (litt ironisk navn da)
    Tipper du ikke har vært så mange steder rundt om

Her og i oslo ligger bunnpris under rimi i pris, og har omtrent utvalget norgesgruppen pleier å ha.

Rimi er ille, og ica hårreisende.

Bunnpris i oslo er forøvrig et helt annet konsept. De har kun små søndagsåpne butikker.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Kanskje man bare kan ta en enorm shake på ett kilo proteinpulver en gang per uke.
    Det levde faktisk en befolkning i det indre Sibir for rundt 200 år siden. Disse spiste kun spiste ett eneste måltid per år.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av SondreNS Vis post
    Selvfølgelig er det forskjell på størrelser, derfor sa jeg rundt 30g, Så kroppen tar opp alt proteinet den får?
    Her, jeg spanderer ny "deo".

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av v-man Vis post
    Her, jeg spanderer ny "deo".
    Den her er bedre

Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    haha ja såg på den før i dag , mye bra på bildesøk på Google

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2010
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Liker ikke sweet chili drit, og liker ikke asiatisk i det hele tatt. Eneste asiatiske retten jeg har likt er den dama til LurePer lagde til meg en gang, men den bestod av sånn 20 ingredienser..

Proteinpulver har du helt rett i at jeg burde få i meg mer av. Problemet der er at jeg ikke finner noe pulver som virkelig smaker godt som jeg ikke blir lei av etter to uker. Jeg vil ha mørk nydelig sjokoladesmak, men det finner jeg ikke. Jeg fikk en smaksprøve av NK nylig, det var vel Instant Whey Deluxe, den likte jeg heller ikke.

Kokte egg er en god idé. Jeg har jo eggekoker også. Det eneste stresset her er at jeg må renske eggene for skall og det tar lang tid. Får jeg et skall i munnen greier jeg aldri mer spise egg skjønneru.

Cottage cheese er ok, men kjedelig. Det kan jeg spise med syltetøy, men det blir mer et sånt kosemåltid enn et skikkelig måltid....
    Har du prøvd å bruke melk istedenfor vann ? jeg synes det ble like godt som sjokolademelk etter jeg begynte med melk...

Silver Member Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Dæven å kresen du er
    kan du ikke bare lage det du måtte ønske å spise en eller annen gang du måtte gidde, fryse ned i porsjoner og tine etter behov. eneste du behøver å tenke på er å få maten ut av fryseren. greit så blir det ikke super fresht men det må jo være det minste av dne bekymringer

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Jeg vil ha mørk nydelig sjokoladesmak, men det finner jeg ikke. Jeg fikk en smaksprøve av NK nylig
    Har du prøvd å blande proteinpulver konsentrert, f.eks 50-60gram på 1dl vann, gjerne så tykt at du kan spise med skje og om det ikke er kraftig nok så rører du ut en tskje nedcafe i vannet før du blander inn pulveret.
    Jeg drikker selv instant whey deluxe og bruker 1dl vann pr 50gram pulver sånn ca, det blir ikke lenger mørk, det blir svart sjokolade.
    Jeg kjenner et par som har sluttet å drikke proteinshakes, de har gått over til å spise sjokoladepudding

Hva med pitabrød som du legger et par kjøttpåleggbiter i sammen med et salatblad eller et par skiver tomat, fyller med cottagecheese og krydrer med grillkrydder.
    Det tar 3minutter å lage 2-3 sånne og da blir du sprengmett ved å spise noe som smaker godt.

Side 2 av 2 FørsteFørste 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.