Er det noen som har noen gode eksempler på sunn og god mat dere tar med til jobb eller skole, som ikke tar for lang tid å forberede? Jeg hater brødskiver.
Er det noen som har noen gode eksempler på sunn og god mat dere tar med til jobb eller skole, som ikke tar for lang tid å forberede? Jeg hater brødskiver.
Kylling/tunfisk/torsk/karbonadeig + ris/grønnsaker.
Frukt og nøtter.
Grove tortillawraps med grønnsaker/ost/skinke.
Proteinshake med havregryn/havremel/hirsemel eller gainer med lav GI.
Et par eksempler![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Grovknekkebrød med skinke/hamburgerrygg/kalkun/kyllingfilet-pålegg + mager hvitost. Sleng på 50-70 gram av hver fordelt på 3 knekkebrød, så har du 20-30g protein. Raskt, enkelt og ganske kalorifattig.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Hvor lenge kan forskjellige preparerte matsorter lagres i kjøleskapet? Da tenker jeg hovedsakelig på ris, kylling, pasta, og diverse grønnsaker. Målet er å lage mat så få ganger som mulig i løpet av en uke og fordele det utover.
Ikke spis på dagtid, så slipper du problemet![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Pleier å ha med:
frukt
salat med tunfisk og pasta/byggris, egg osv
grovt pitabrød med grønnsaker og kjøtt/fisk
fiskekaker + salat + egg
havregryn (som jeg bare tilsetter vann/melk og hiver i mikroen)
Takk for tips, alle sammen!