lagde nettopp frikadelene dine.. ble dritgode. Blir maten min på skolen imorra hehe![]()
=)
Bruker dere nøytral smak på protein pulveret når dere lager prottis bananbarene?
Har ikke lest denne posten før nå, kikka litt rundt etter inspirasjon og oppskrifter for å få litt mer variasjon. Hoho, syns du har en skikkelig bra tråd her schakver, i morgen blir det ingrediens handling!
KNALL bidrag til forumet
klapp
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
de tunfisk frikadellene virket genialemen tror du det kanskje er mulig å bytte ut creme fraiche'n med kesam? mindre fett mer proteiner ( viss jeg ikke husker feil, har ikke geeket kalori tabeller på lenge begynner diett/deff i morgen
)
Pain is just weakness leaving the body!

Det drøyeste som finnes er Serrano-skinke. 40% protein!![]()
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Bruker å spise dette når jeg drikker rødvin og det er helt nydelig.
Ettersom jeg har gått inn på en mer avholden linje, så vurderer jeg å begynne å godte meg litt mer med dette også i edruelig tilstand
Spiser du den rent som snacks eller har du noe ngode småretter?
Synest å huske jeg fikk Serrano servert med noe frukt en gang i sørlige strøk.
Beef Jerky er også snadder, men er i en annen klasse hva smak angår. Til forsvar har den vel vesentlig mindre fettinnhold hvis jeg husker rett.
.
Heisann!
Først, takk til de som har lagt inn alle de KNALLgode oppskriftene
Så, jeg prøvde med mager kesam istedet for creme fraiche, og jeg synest de fungerte veldig bra. Eneste er at krydderbehovet ble litt større.
Creme fraiche har ca 3 gr protein og mager kesam har vel 12 gr om ikke jeg så feil på pakken![]()
Veldig mye bra av "avslutta brukerkonto" Proteinkake skal jeg jeg prøve ut. Takk!