Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 102

Tråd: Endelig, gutter...

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005

Endelig, gutter...

Endelig, gutter, nå kan også dere nyte løse og ledige skjørt i sommer.

Denne store nyheten kunne vi lese på vg-nett nylig. Jippi!!! Løse og ledige skjørt er noe vi gutta i alle år har hatt lyst til å kunne slippe oss løs i, men ingen har gitt oss klarsignal om at det er "greit". Derfor har vi ikke turt. Av frykt for å dumme oss ut. Å være helt "ut". Men nå har noen bestemt at tiden er inne. Trendsetterne. Det er "in" å gå med skjørt. Og metrofile gutter i bøtter og spann stormer til butikkhyllene og handler lange skjørt, hvite blazerjakker, rosastripete skjorter og colabånner av noen solbriller. Og gutta betaler i dyre dommer. Titusenlappene flagrer. For alt dette er "in". Det har noen bestemt.

Men ikke du, metrofile pappagutt!

For et par år siden kunne du ha kjøpt lange skjørt, hvite blazerjakker, rosastripeteskjorter og colabånner til en langt billigere penge. Men da var det "ut". De samme plaggene som nå er 100% hippe, var den gang helt latterlige. Latterlige. De samme plaggene. De lå helt bortgjemt i butikken, eller i dameavdelingen. Men nå er de kule serru. Denne våren. Men bare denne våren. For det har noen bestemt. For deg. Du har ikke bestemt noe. Men du føyer deg - i konformitetens og metrofiliens ånd. For det er klart - du vil jo også være kul! En av gutta vettu. Kan ikke skille deg ut.

Skille deg litt ut kan du (du kan f. eks. variere bredden på de rosa stripene), og det forventes av deg også, men ikke fundamentalt. Du må hele tiden bare henge på de andre, og det går fort i svingene. Må aldri falle av lasset. Ingen vil være yesterdays news. Og selvsagt må du tekkes damene - ved å bli som dem.

Men ha det helt klinkende klart, du metrofile pappagutt, som er så trendy så trendy: Du eier faktisk ikke smak. Du er ikke spesiell. Du har ikke ryggrad til å ta egne standpunkt, finne din egen stil, den stilen som er deg. Det viktigste for deg er å ikke skille deg ut. Du er en nikkedukke for de egentlige trendsetterne (måtte de brenne et visst sted) og moteindustrien, som du gladelig gir bort masse penger til gjennom kjøp av overprisete trendy plagg.

Alfahannen i deg, som har krympet til størrelsen av en ert, vil rive av deg disse konforme pastellklærne, klippe det fete lange bølgete håret ditt kort, få opp igjen den skakkjørte selvtillitten din og gå dypt i knebøyen - kort sagt: Gjøre deg til en mann!
    Ta deg nå litt til rette i denne verden, våg å leve ut din egen stil, våg å være annerledes, og ikke skift ham fra vår til vår som en annen larve!

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Haha, bra sagt. Har heldigvis ikke sett noen tosker som har vært dum nok til å ikle seg noe sånt enda, men tviler ikke på at jeg får se det iløpet av sommerenwacko

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    veldig bra! jævla kjærringer!
    gutter+rosa= HOMO

Banned Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Jeg knebøyer meg i støvet.

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av surhetsregulere
    veldig bra! jævla kjærringer!
    gutter+rosa= HOMO

Bare ekte MENN føler seg trygg nok til å bruke rosa
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av dragon06
    Kan tenkes, men hvor kommer behovet til å gå i rosa fra?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    Kan tenkes, men hvor kommer behovet til å gå i rosa fra?

Kommer fra digge damer som elsker det
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Ble medlem
    06-2005
    Det ville du ikke ha sagt hvis det var helt "ut" å bruke rosa. Selv om det er kun da du ville hatt rett i påstanden din.

Kommer fra digge damer som elsker det
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman
    Og selvsagt må du tekkes damene - ved å bli som dem.
    H

Bronse Member Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Skjønner ikke hvorfor det er noe å henge seg opp i. Synes folk kan kle seg akkurat som de vil. Følge moten eller ikke. Påvirker ikke meg på noen måte ihverfall.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jævlig bra! Død over metroseksuelle kjerringgutter!
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Eirik
    Skjønner ikke hvorfor det er noe å henge seg opp i. Synes folk kan kle seg akkurat som de vil. Følge moten eller ikke. Påvirker ikke meg på noen måte ihverfall.
    Regner med at det bare er homogutter som vil kle seg i rosa, så det bør egentlig ikke være noe problem

NiC
    NiC er ikke aktiv
    Superior newbie NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    er skjørt inn? aldri om jeg skal sprade rundt i et skjørt!

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Det er ingen tvang.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Eirik

Beste innlegget i hele tråden

Superior newbie - III Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    Det er som sagt ingen tvang. Men tipper en del usikre gutter tenker anderledes. Synes inlegget var bra jeg. Blir det værre nå må jeg legge ølbrillene hjemme i frykt for å våkne opp med noe jeg trodde var en jente. Man må jo kryss-sjekke horene i thailand. Det er ikke dette som har skjedd med deg HITman ?

Noe annet som er artig er det sitter noen å gnir seg i henda og tjener penger på akkurat dette. En vakker dag blir det kanskje meg.
    Russian police, stern, stern but fair.

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Enkle, kule jeans.
    Hvit T-shirt.
    Krydre med en rippet, muskuløs fysikk og vi har en vinner!

Variasjon innenfor de to første punktene er såklart å anbefale, men det er ikke nødvendig å kle seg/te seg som en mindre intelligent konformitetens mester for å dra damer. Er man selvsikker i seg selv, er det unødvendig å henge på seg en bøtte med accessories. Lider man derimot av total mangel på personlighet, samtidig som man har adoptert den nå så alminnelige saue-mentaliteten, kan det være nødvendig å kompensere for dette med dilldall som manne-skjørt. Effekten av nevnte kompensering vil jo, dersom den vurderes av et oppegående individ, klart virke mot sin hensikt.
    Men da får vi iallefall noe å le av.

Medlem Cotton Kid sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    hem i alle helveter har vel lyst til å gå i skjørt? kanke si jeg blir opphissa av å se et flagrende skjørt på en gutt.
    mvh Hetrofil
    fly like a butterfly, sting like a bee
    tidligere ninjamastar.
    " is he live or is he dead, has he thoughts within his head"

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Enig i begynnerinnlegget, men når det gjelder kjønnsgeneralisering av klesplagg er jeg ikke helt enig i. Men det er klart at visse kroppstyper passer på visse klær. Jeg tror ikke jeg kommer til å løpe og kjøpe manneskjørtene som har komt nå, men jeg er glad for at utvalget av herreklær utvides ettersom det er rimelig smalt for tiden.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av ninjamastar
    hem i alle helveter har vel lyst til å gå i skjørt? kanke si jeg blir opphissa av å se et flagrende skjørt på en gutt.
    mvh Hetrofil
    Det er ikke meningen at du skal bli opphisset heller. Med mindre du har rotet litt med betydningen av ordet heterofil?

Bronse Member Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Det er jo bare mote show greier. Har fremdeles til gode å se en mann i skjørt i virkelighet. (utenom kilt)

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Er det snakk om sarong? slik som ari behn går med?

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Milde himmel. Denne tråden har gått meg hus forbi. Tidenes innlegg fra Hitman.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou
    Det er ikke meningen at du skal bli opphisset heller. Med mindre du har rotet litt med betydningen av ordet heterofil?
    leser du conan? Arrallou er nesten helvete, Arrallu. nei trenger jo ikke å bli opphisset og jeg tviler ikke på at ari behn går med det. zzz
    tidligere ninjamastar.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av ninjamastar
    leser du conan? Arrallou er nesten helvete, Arrallu. nei trenger jo ikke å bli opphisset
    Ja, har lest litt før i tiden Conan er moro. Såpass ja, helvete. Syns bare Arralou hørtes morsomt ut når jeg bestemte meg for nick.

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Noe gale i å gå i rosa t-skjorte? Jeg har ingen problemer med det, syns mange av de er kule. Men det er mulig å begrense seg,
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg synes ikke det er noe galt, det ser bare femi ut.

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    enig med fowler her.

personlighet, kropp og holdning betyr alt. har en det kan en jo i grunnen gå med skjørt og..

Ble medlem
    06-2005
    Poenget med tråden er ikke at det er "galt å gå med rosa" el. lign., selv om jeg kunne skrevet noen ord om det også.
    Poenget er at altfor mange er passive moteslaver uten egne tidløse meninger om hva som er fint/pent/kult eller ikke. De vil derfor, selvmotsigende nok, innbille seg å mene at noe, f. eks. en rosa skjorte, kan være fint/pent/kult et år, og helt ukult året etter. Men dette er ingen selvstendig mening, derimot et virkemiddel fra moteindustrien og deres trendsettere for å loppe mest mulig penger ut av lommebøkene våre.
    Synes du rosa er kult, så går du med rosa selv om ingen andre gjør det helt enkelt.

Men det er klart, det er krevende å skille seg ut, det er krevende å mene noe i det hele tatt. Det krever selvtillit og personlig styrke, men har du det (+ kropp og holdning) kan du jo i grunnen gå med skjørt og..

Rosa er for jenter og babyer ja.

H

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    så hitman, vil du at jeg skal være enig eller uenig i deg (autorieteten)?

fordi jeg vil være enig i deg, men da tenker jeg jo ikke helt selv. så jeg finner meg i et lite dilemma her...

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    så hitman, vil du at jeg skal være enig eller uenig i deg (autorieteten)?

fordi jeg vil være enig i deg, men da tenker jeg jo ikke helt selv. så jeg finner meg i et lite dilemma her...
    Ikke noe dilemma, kun en enkel sammenligning: Jeg mener A. Hvis du mener A, er vi enige. Hvis du mener B, er vi uenige. Jeg vil ikke legge meg opp i din mening - tenke og mene må du gjøre selv. Evt. velge å la være å tenke og mene selv, men det er også et valg.

H

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    kle deg etter de du vil omgås med. om du går med rosa t-sjorte så bryr det meg, men jeg har jo ingen lov til å slå dem ned, så jeg skylder på kristendommen for de pinglene vi er i dag.
    tidligere ninjamastar.

Ble medlem
    04-2004
    Å kle seg etter de du omgås med? Tull. Du kler deg slik du selv ønsker. Ikke hva som passer med resten av gjengen.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    det er jo ikke helt tull. hvis du liker å omgås med rollingstones-fan bør du like rolling stones, og da kler du deg vel ikke i rosa og skjørt? for da vill jo ikke fan'a ha deg med. handler mest om gjennomført stil
    tidligere ninjamastar.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron man
    det er jo ikke helt tull. hvis du liker å omgås med rollingstones-fan bør du like rolling stones, og da kler du deg vel ikke i rosa og skjørt? for da vill jo ikke fan'a ha deg med. handler mest om gjennomført stil
    De som flyr rundt og leker med sverd og driver med kendo og slikt, de trener og går i skjørt

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    De som flyr rundt og leker med sverd og driver med kendo og slikt, de trener og går i skjørt
    å? er ikke det bare sånn love hina tull a? men det er litt kulere skjørt enn de som har kommet, tviler jo også at de omgås med rolling stones fan
    tidligere ninjamastar.

Medlem *keo* sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    Enkle, kule jeans.
    Hvit T-shirt.
    Krydre med en rippet, muskuløs fysikk og vi har en vinner!
    Jepp!
    keo

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    ja hold på det vi er og ikke gå over til motsatt kjønn. nå liker jo jeg bedre svarte t-sjorter men, men.
    ingen har sagt at skjørt er for jenter og bukser er for gutter, men det er jo en flere tusenårs tradisjonså jeg syns vi bør fortsette med bukser
    tidligere ninjamastar.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    [QUOTE=HITman.]Det ville du ikke ha sagt hvis det var helt "ut" å bruke rosa. Selv om det er kun da du ville hatt rett i påstanden din.
    hadde det vært ut å bruke rosa så hadde damene sett på menn som gikk i rosa som homoer, men når det er inn ser de på dem som moteløver. eller som jeg liker å kalle dem "tanketomme folk som vil være alle andre"
    tidligere ninjamastar.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Takk og lov at ikke alle er like her i verden , takk og lov at noen går i rosa og andre i hvitt og noen i gult.
    Hvor kjedelig ville det ikke vært om alle skulle gå rundt og balansere på en stram smal "akseptabel" linje hele tiden og aldri tørre å være litt annerledes.

Folk burde følge den moten de synes passer til seg selv eller rett og slett bare gå i det de har lyst til.

Og hva i alleverden er galt med å være Homo eller kle seg som en typisk Homo ?

Personlig synes jeg standarden på klærne har vært atskillig bedre på det jeg har sett av homoer sammenlignet med hva folk flest kler seg i men hvem bryr seg ? roflm

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Personlig synes jeg standarden på klærne har vært atskillig bedre på det jeg har sett av homoer sammenlignet med hva folk flest kler seg i men hvem bryr seg ? roflm
    Homoene
    tidligere ninjamastar.

Ble medlem
    04-2004
    Mange homoer kler seg veldig bra. Det skal de ha. Men oppførsel og levestil er noe helt annet...

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    tja. EDIT: når jeg ser en fyr på gata i lilla t-sjorte og trange jeans tar jeg ham som en homo, men ser jeg en i sort t-sjorte og vanlig olabukse, tror jeg han er hetro (i dette tilfellet later vi som jeg tok feil)
    og ossen skal jeg da finne ut om han er homo?

nå håper jeg dere tok poenget mitt, eller kan jeg jo tro at dere syns
    at trange jeans og lilla t-sjorte er fint.
    tidligere ninjamastar.

Ble medlem
    04-2004
    Det du sier gir minimalt med mening.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    ø? at vi ikke tror at folk er homoer fordi de kler seg bra. eller er det bare jeg som har det synet?
    tidligere ninjamastar.

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    22
    edit: ooops

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey
    Det du sier gir minimalt med mening.
    enig, jeg skjønnte ikke bæret.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    hehe. neivel? det var vel ikke så vanskelig. jeg skal redigere posten
    tidligere ninjamastar.

Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron man
    tja. EDIT: når jeg ser en fyr på gata i lilla t-sjorte og trange jeans tar jeg ham som en homo, men ser jeg en i sort t-sjorte og vanlig olabukse, tror jeg han er hetro (i dette tilfellet later vi som jeg tok feil)
    og ossen skal jeg da finne ut om han er homo?

nå håper jeg dere tok poenget mitt, eller kan jeg jo tro at dere syns
    at trange jeans og lilla t-sjorte er fint.
    viss det er så viktig for deg å finne ut om han er homo så spør han da vel?

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    19
    viss det er så viktig for deg å finne ut om han er homo så spør han da vel?
    joda men det er jo ganske flaut for begge
    tidligere ninjamastar.

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Mange homoer kler seg veldig bra. Det skal de ha. Men oppførsel og levestil er noe helt annet...
    Hva slags oppførsel og levestil? Tror du alle homser oppfører seg og lever på samme måte?
    wat

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.