Hei!
Jeg lurer på hva forskjellen på alle type proteinpulver er fornoe!
Leste dette om proteininntak etter trening på iform.no: "Ved å ta med proteiner i måltidet sikrer vi at kroppen hurtig fordøyer og absorberer aminosyrer i tillegg til å fylle opp glykogenlagrene. Det anbefales generelt ikke å bruke stor andel melkeprotein i dette tilfellet, dette fordi kaseinet gjerne bruker et par timer gjennom fordøyelsesprosessen. Hurtigopptakelig protein som myse, egg, soya og lignende tas opp i løpet av 30-45 min, aller raskest er myse. "
Har vært borti en fra dalblads som var blanding av 4 forskjellige proteiner (veldig bra visstnok)!?
Er usikker på om jeg bør ha forskjellig proteiner ettersom når jeg skal drikke det?!
Jeg vil TRODDE jeg tok riktig pulver men når jeg leser på nettet om alle typene osv blir jeg veldig forvirra!
Er ute etter ett proteinpulver jeg kan supplere med proteifattige måltid, før trening og etter trening..
Er det noen er ute som har peiling på dette her?
En liten ting til, spiser tunfisk og nudler sammen noenganger før/ etter streningeller som mellommåltid.. syns det funker bra, å har hørt det er bra..men er det det?
På fårhånd takk:-)
Hilsen LoSt:-/

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat