Vedder en tier på at jeg skyter bedre enn deg snupp![]()
![]()
![]()
![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar

herregud....jeg kunne skutt dere alle.. gratis..![]()

Vel, hadde jeg giddi kunne jeg funnet frem resultatene da jeg var aktiv konkurranseskytter, men er for lat nåmen får jeg bruke begge henda så skyter jeg mongobra
og ja jeg elsker meg selv
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
hehehe er jo nesten i samme ånd som Mathisen/falsk. Monthe Python dette.
Utrolig morsomt funnet på. hehehe
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
gleder meg til beretningen om de rettslige etterspillene.
vio goes to court 1,2 & 3.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
spørs vel om det blir noe rettslig etterspill, purken har jo tabbet seg ut her da.
hva med å anmelde dem for grov uforstand i tjenesten eller noe sånt ?
på den annen side er det våre skattepenger nissene kaster bort på feilprioriteringer og bagateller, så det er vel greit å la saken ligge.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
Helvetes bestyr. Nå gikk denne dagen i vasken.. skulle en tur til byen før jeg fortsatte eksamenslesingen. Men neida.
Et filmselskap holder på å spille inn grandisreklame på parkeringsplassen, og siden bilen min ikke har blitt brukt på 4-5 mnder har hjulene rustet fast. Noen av lakeiene og jeg skal straks bære den ut av parkeringsplassen, mens en furtende primadonna av en hovedrolleinnehaver står og gjør stai-bølgen ute på tunet. Fordømt.
Det er ikke kødd engang.
Et filmteam fra australia som skal spille inn kortfilm riktignok. Naomi Watts-wannabeen tripper rundt og klager over at det er vått, og jeg prøver å løfte bilen min. Det er midlertidig våpenhvile nå, for regissøren fant det for godt å stikke av for å spise. Jada.
bildeeeeeeeeeeeeeeeeer vio!
heheheeh du opplever mye styr og moro, hvertfall moro å lese om det.
Hadde vel vært moro å sett bilen sin som bakgrunn i en reklame film?
Tror jeg hadde sagt at motoren var kaputt, så den lot seg ikke fjerne. heeh
sef trenger vi lov og orden... men når jeg får 6000 kr. i bot på selveste bursdagen min, for og ta en kjeft øl og hive fra meg flasken(riktih nok rett foran en politi bil jeg ikke la merke til) må d være lov og bli forbanna... syntes synd på meg sjøl enda
![]()
en helflaske tequila(flittig delt med andre) og en hel del øl får meg te og gjøre sånne ting... som 2. jule dag når vi begynte og knuffe me marco elsafari på bon apetitt fordi han sto der i rosa t-sjorte (som eg har kommentert tidligere) og kalte en kompis av meg femi..... men vi fikk heldigvis maten vår og glemte hele greiene![]()
Hvem er Elsafari? Er det han som eier Safari-kjeden? De har alltid mye godt av frukt å by på. Granateple feks. Og stjernefrukt!
han spiller for ulrikken eaglese me andre ord ok trent... men e sikker på at eg hadde tatt han
![]()
lo så jeg grein av denne........more give me more
NM i matmons ja!
pen tråd
angående dette med politi så tror jeg det ikke vil hjelpe at de bærer våpen, da de tyngst kriminelle vil bare få tyngre våpen enn det politiet bruker. snakker vi om glock i hylsa som visuell skremsel blir det bare feil. spør du meg skulle det vært pålagd for alle mannlige politibekjenter å hatt 1g testo tilskudd i uka. 100kg hard purk med armer som slegger er mer enn nok skremselspropaganda for pubertale tenåringer. da kan de godt prøve å slå mot murveggen ettersom de blir løftet etter beltetspennet og kastet i bobolen etterpå de er ferdig å "sloss" med politet.
politiet i norge har høy kompetanse og gjør en bra jobb
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool: