Viser resultatene 1 til 29 av 29

Tråd: kjøleskap

Superior newbie crypted sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    29

kjøleskap

hvor mange grader holder et vanlig kjøleskap?

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    3-6c

Ble medlem
    09-2005
    et annet problem er om lyset inni kjøleskapet er på hele tiden eller ikke?? eventuellt, hvordan vet lyset når kjøleskapsdøra er oppe eller ikke??

Medlem
    Ble medlem
    02-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av surhetsregulere
    et annet problem er om lyset inni kjøleskapet er på hele tiden eller ikke?? eventuellt, hvordan vet lyset når kjøleskapsdøra er oppe eller ikke??
    kødder du? det er jo en "knap dings" som blir trykket inn når kjøleskapsdøra blir lukket igjen, da går lyset av. uten trykk på dingsen er lyset på

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av snurre
    kødder du? det er jo en "knap dings" som blir trykket inn når kjøleskapsdøra blir lukket igjen, da går lyset av. uten trykk på dingsen er lyset på
    Hvordan vet du det? Har du sittet inni kjøleskapet og sjekket at lyset virkelig går av?

Medlem
    Ble medlem
    02-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    Hvordan vet du det? Har du sittet inni kjøleskapet og sjekket at lyset virkelig går av?
    nei, men hvis jeg lar døra stå åpen, og presser på den knappen meg fingen går lyset av

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    nei, men hvis jeg lar døra stå åpen, og presser på den knappen meg fingen går lyset av
    Og da er døren åpen. Hvordan vet du at det ikke er en funksjon som "nullstiller" denne knappen i det døren er lukket, så lyset da kommer på igjen?

Medlem
    Ble medlem
    02-2005
    hæææ?! dette er jo ikke en knapp me inteligens, det er bare en 1x4 cm stor plastik sak som blir presset ned i noe greier.

siden det er stor skeptis til at lyset faktisk går av når du lukker døren og ikke bare når du kjører manuelle intervaller med fingen testet jeg.

og ja, lyset går av rett før døren er lukket igjen. nå vet jeg ikke om lyset går på igjen når døren blir lukket de ytterlige 0,9541265 centimeterene. men jeg velger å tro at lyset forblir av

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    hæææ?! dette er jo ikke en knapp me inteligens, det er bare en 1x4 cm stor plastik sak som blir presset ned i noe greier.

siden det er stor skeptis til at lyset faktisk går av når du lukker døren og ikke bare når du kjører manuelle intervaller med fingen testet jeg.

og ja, lyset går av rett før døren er lukket igjen. nå vet jeg ikke om lyset går på igjen når døren blir lukket de ytterlige 0,9541265 centimeterene. men jeg velger å tro at lyset forblir av

Synes du skal ta ut all maten og alle hyllene i kjøleskapet og kjøre en skikkelig test hvor du faktisk sitter inne i kjøleskapet. Dette slik av vi kan være helt sikre, og med det være det første internettforumet som gir svaret på denne universelle gåten.

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sett et kamera på 2 sek utløsertid UTEN blits

Medlem
    Ble medlem
    02-2005
    will do!

Superior newbie crypted sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    29
    sikker på at det ligger på 3-6?

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av crypted
    sikker på at det ligger på 3-6?
    Kjøleskap skal ha temp på ikke over 4 grader i følge næringsmiddeltilsynet.

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Hall of fame!

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    og nok en gang får vi bekreftet at kroppsbyggere ikke er av den mest intelligente sorten Får håpe ingen utenforstående leser denne tråden

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    hehe.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    09-2005
    k&#248;dder du? det er jo en "knap dings" som blir trykket inn n&#229;r kj&#248;leskapsd&#248;ra blir lukket igjen, da g&#229;r lyset av. uten trykk p&#229; dingsen er lyset p&#229;
    hahahahahahahahahha, ja jeg k&#248;dda Men jeg skj&#248;nner jo at du ikke er helt 100% sikker
    hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahah ahahaha

Ble medlem
    09-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av crypted
    sikker p&#229; at det ligger p&#229; 3-6?
    tror faktisk 1-6, noen ganger s&#229; fryser jo ting i kj&#248;leskapet, men det er muligens bare de som lysp&#230;ra har g&#229;tt i(hahahahaha).

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    De fleste kan jo reguleres litt. Dessuten er det forskjeller p&#229; hvor i kj&#248;leskapet du m&#229;ler, s&#230;rlig hvis det er mye mat i det.

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2005
    ting fryser i kjøleskapet pga. det blir satt for langt bak, til lengre bak du kommer, til kaldere blir det.
    Kjøleskap skal vel holde 2-4 grader. Eller det kommer jo ann på hva du stiller det selv innpå.

men, om du skal sette noe du er veldig redd for, å som koster sjorta - hadde jeg målt det.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Siqualone
    ting fryser i kjøleskapet pga. det blir satt for langt bak, til lengre bak du kommer, til kaldere blir det.
    Kjøleskap skal vel holde 2-4 grader. Eller det kommer jo ann på hva du stiller det selv innpå.

men, om du skal sette noe du er veldig redd for, å som koster sjorta - hadde jeg målt det.

det gjelder forøvrig gamle kjøleskap! dette problemet skal ikke finnes i nye...

forøvrig så holder gjennomsnitts kjøleskapet rundt 3-4 grader men de fleste skap kan reguleres fra 2 til 6 grader.

er det er stort kjøleskap vil det holde forskjellig temp fra bunn til topp med mindre det er et kjøleskap med kjøletårn eller vifte i topp.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    25
    lærte jeg noe nytt i natt og =)

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av cre8or Vis post
    lærte jeg noe nytt i natt og =)
    Hva da, at du faktisk ikke bruker en liten formue i året på at lyset i kjøleskapet er kontinuerlig på?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sørlendingen Vis post
    Hva da, at du faktisk ikke bruker en liten formue i året på at lyset i kjøleskapet er kontinuerlig på?
    Men jeg finner ingen sånn der knapp som vi har i kjøleskapet her :O

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    At denne tråden ligger i hall of fame er en fornærmelse mot alle tråder som burde vært her, feks rusbrusjenten.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    At denne tråden ligger i hall of fame er en fornærmelse mot alle tråder som burde vært her, feks rusbrusjenten.
    Dette er da vitterlig like viktig som all annen basisinformasjon rundt trening og kosthold.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sørlendingen Vis post
    Dette er da vitterlig like viktig som all annen basisinformasjon rundt trening og kosthold.
    vi bumper denne tråden siden den ligger i hall of fame
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    bump

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Haha, denne husker jeg, genial
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.