hvor mange grader holder et vanlig kjøleskap?
hvor mange grader holder et vanlig kjøleskap?
et annet problem er om lyset inni kjøleskapet er på hele tiden eller ikke?? eventuellt, hvordan vet lyset når kjøleskapsdøra er oppe eller ikke??
kødder du? det er jo en "knap dings" som blir trykket inn når kjøleskapsdøra blir lukket igjen, da går lyset av. uten trykk på dingsen er lyset påOpprinnelig skrevet av surhetsregulere
Hvordan vet du det? Har du sittet inni kjøleskapet og sjekket at lyset virkelig går av?Opprinnelig skrevet av snurre
nei, men hvis jeg lar døra stå åpen, og presser på den knappen meg fingen går lyset avOpprinnelig skrevet av PG*
Og da er døren åpen. Hvordan vet du at det ikke er en funksjon som "nullstiller" denne knappen i det døren er lukket, så lyset da kommer på igjen?Opprinnelig skrevet av snurre
![]()
hæææ?! dette er jo ikke en knapp me inteligens, det er bare en 1x4 cm stor plastik sak som blir presset ned i noe greier.
siden det er stor skeptis til at lyset faktisk går av når du lukker døren og ikke bare når du kjører manuelle intervaller med fingen testet jeg.
og ja, lyset går av rett før døren er lukket igjen. nå vet jeg ikke om lyset går på igjen når døren blir lukket de ytterlige 0,9541265 centimeterene. men jeg velger å tro at lyset forblir av
Opprinnelig skrevet av snurre
Synes du skal ta ut all maten og alle hyllene i kjøleskapet og kjøre en skikkelig test hvor du faktisk sitter inne i kjøleskapet. Dette slik av vi kan være helt sikre, og med det være det første internettforumet som gir svaret på denne universelle gåten.
will do!
Kjøleskap skal ha temp på ikke over 4 grader i følge næringsmiddeltilsynet.Opprinnelig skrevet av crypted

og nok en gang får vi bekreftet at kroppsbyggere ikke er av den mest intelligente sortenFår håpe ingen utenforstående leser denne tråden
hehe.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
hahahahahahahahahha, ja jeg køddaOpprinnelig skrevet av snurre
Men jeg skjønner jo at du ikke er helt 100% sikker
![]()
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahah ahahaha
tror faktisk 1-6, noen ganger så fryser jo ting i kjøleskapet, men det er muligens bare de som lyspæra har gått i(hahahahaha).Opprinnelig skrevet av crypted
De fleste kan jo reguleres litt. Dessuten er det forskjeller på hvor i kjøleskapet du måler, særlig hvis det er mye mat i det.
ting fryser i kjøleskapet pga. det blir satt for langt bak, til lengre bak du kommer, til kaldere blir det.
Kjøleskap skal vel holde 2-4 grader. Eller det kommer jo ann på hva du stiller det selv innpå.
men, om du skal sette noe du er veldig redd for, å som koster sjorta- hadde jeg målt det.
![]()
Opprinnelig skrevet av Siqualone
det gjelder forøvrig gamle kjøleskap! dette problemet skal ikke finnes i nye...
forøvrig så holder gjennomsnitts kjøleskapet rundt 3-4 grader men de fleste skap kan reguleres fra 2 til 6 grader.
er det er stort kjøleskap vil det holde forskjellig temp fra bunn til topp med mindre det er et kjøleskap med kjøletårn eller vifte i topp.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
lærte jeg noe nytt i natt og =)
At denne tråden ligger i hall of fame er en fornærmelse mot alle tråder som burde vært her, feks rusbrusjenten.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Haha, denne husker jeg, genial![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"