Sternum ville så gjerne gi meg en tablet til jul. Jeg ønsket meg derfor en Samsung Galaxy 7.7, som Samsung utlyste allerede i september 2011. OLED-skjerm, hendig størrelse, 3G/4G, kjapp cpu m.m. gjorde den til en knallsterk kandidat.
Dessverre klarte de ikke å levere til jul. De har faktisk enda ikke klart å levere, så bestillingen ligger fortsatt på vent hos den aktuelle nettbutikken.
I mellomtiden har Asus Transformer Prime seilt opp som kandidat. Inkluderer eksternt tastatur, mange tilkoblingsmuligheter, svært rask prosessor, men mangler mobildata (!). Den har også fått sin etterfølger utlyst, allerede FØR denne kommer på salg...NOOBZ. Hovedforskjellen blir bedre skjerm.
Det er ingen tester av Samsungen enda, bortsett fra previews på messer. Asusen har noen tester, og de er omtrent alle knallbra.
Samtidig lanserer Apple snart iPad 3, etter ryktene. Dette skal det bli klarhet i innen utgangen av januar.
Noen som har noen tanker rundt hva man bør ha?
Her er de tre modellene:
Nettbrett: Samsung Galaxy Tab 7.7 - DinSide Data
Test: Asus Transformer Prime - DinSide Data
iPad 3? Who knows!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Sykt nice foreløpig, men bare hatt den i tyve min! Tenkte dette var veldig nyttig info