Hvor kjøpes dette?
fant bare denne http://www.sporting-supplements.co.u...down-8.5-fl.oz. , ikke kjent med siden og kunne ikke finne info om frakt.
Hvor kjøpes dette?
fant bare denne http://www.sporting-supplements.co.u...down-8.5-fl.oz. , ikke kjent med siden og kunne ikke finne info om frakt.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Bra navn!
http://www.dingsekongen.no
De har den på bodybuilding.com til 30$ flasken her:
Bodybuilding.com - Recomp Performance Nutrition Atomic Meltdown - Tan Accelerator! On sale now!
Den billigste shippingen til bb.com blir da DHL Global Post og hvis du kun bestiller tannegreien blir det 6$.
Her har de den til 15$, billigste jeg har funnet men de har alltid vært ute av stock så jeg tviler på at de kommer til å ta den inn igjen. Atomic Meltdown (8.5 oz) - $14.99 - RPN
Har ikke prøvd den der, men har brukt en del Yohimburn ES fra AvoPharm. Det som er viktig å vite med slike produkter er at effekten ikke er særlig stor før man nærmer seg 10% kroppsfett. Det er og viktig å exfoliate (peele) huden før bruk slik at det blir tatt opp bedre. Til slutt syns jeg bare det ble mer stress en det var verdt.
Kan man ikke bare bruke sukker/salt + olje som skrubb?
Forøvrig lurt litt på dette produktet selv, kun for tan delen riktignok. Har ikke spesielt stor tro på at den gir fatloss...
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
må fra usa altså? hadde håpt på en eøs-dealertror heller ikke så mye på ripped-biten men satset på litt bronzerizing!
.......................................R.I.P..........................................
Baronen:
Lag din egen bodyskrubb! — Victoria Desirée
f.eks. Så ja. Men de fra body shop er tilsatt masse parfyme så de lukter helt himmelsk!
Jeg har denne inne Lean, ma bare komme meg hjem forst.
Dealer du Atomic Meltdown metro?
Skriv det her da, er muligens intr selv![]()
smører du også hetro?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Skal man bestille en sånn flaske før sommern a?