Prøver å finne noen tøffe badeshortser, men finner nesten bare lange billabong shortser. Noen som vet noen kule modeller eller sider der de selger badeshortser?
Prøver å finne noen tøffe badeshortser, men finner nesten bare lange billabong shortser. Noen som vet noen kule modeller eller sider der de selger badeshortser?
I år blir det Speedo
EDIT: Om du skal bade i shortser så sjekk linkene i denne.
Dolp der er jeg helt enig...ingenting føles mer sommer enn shorts som går sånn 10cm over knærne og viser at du har litt quads.
Sist endret av Rock; 05-05-10 kl 15:34
RockyRock
Hehe, det mangler vel bare at han legger ut badeshortsen på finn.no.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Hey bro... sjekk ut denne siten www.surfdome.com som vi har snakket om i en annen tråd. Jeg skal handle derifra og få levert på lia til sommern...
mitt bidrag.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
thx dogskal sjekke den ut. keep it up.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Skal dere har shortser som er tighte så bestill her: www.aussiebum.com
Jeg har begge, men ikke quads til å gå med de...![]()
HITFrank hvordan er de shortsene å gå, spille volleyball med etc? hadde sykt mye tøffe shortser der, hvordan er det med bestillingen ?
problemet med de korte shortsene der er at du må jo være over 185cm for å kle dem :P
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Estimert var det..
http://www.fitnessprat.no/newreply.p...reply&p=713588
Beklager atter en gang.![]()
grovt overtramp dicipline
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
-Phil Baroni
Da fikk jeg damen til å handle litt bursdagsgaver til meg hos aussiebum![]()
Denne blant annet
http://www.aussiebum.eu.com/en/under...p%20rus%20red/
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
konge!
Husk å klikk "liker" her: http://www.facebook.com/#!/pages/Aus...8956531?ref=ts
Kjører noe sånt i sommer:
Uteliv, inneliv eller underliv?
Rock er ekspert på korte shortser fra åttitallet. Har enda tilgode å se han med en shorts hvor ikke penis stikker ut på den ene siden, og pungen på den andre.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Stikk på OUTLET eller Norwegian Outlet i Vestby!
Der har de billige badeshortser i alle merker!![]()
!markloft!
Norges nye trenings nærkiss!