hvilken deo bruker folket?
selv bruker jeg sterilan, men er ikke helt fornøyd..
hvilken deo bruker folket?
selv bruker jeg sterilan, men er ikke helt fornøyd..
husker ikke hva den heter men den er blå å lukter godthihi...
Sist endret av NK; 22-11-10 kl 06:38
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Bruker den nivea for men, brukt den i flere år. Er i et par forskjellige. Funker bra synes jeg, aldri lukta noe svette når jeg har brukt den, selv varmt hele dagen svett og trening etc.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
http://www.colgate.no/app/PalmoliveE...e/NO/Home.cvsp
deon der er helt perfekt!
I kneel only to God , I don't see him here
Bruker en sånn stein som man vøter i vann før bruk, null lukt og null farlige stoffer , den gjør jobben.
Sist endret av NK; 22-11-10 kl 06:38
Har hørt det er veldig bra og bruke NK, pga stoffer i deodorant. Hvor har du kjøpt den? Helsekost/apotek?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Er det flere enn meg som svetter betydelig mindre når jeg kjører IF?
http://www.dingsekongen.no

Bruker det samme som NK, eventuelt en nøytralluktende deo sak som har blitt kjøpt på "kroppsbutikken"
Jeg liker ikke deo'er som lukter, såsant den ikke lik dagens sexvann variant.
Jepp svetter også mye mindre.
Akkurat nå bruker jeg stopp 24 fra apoteket.
Den beste er faktisk absolut torr fra det svenske apoteket. Da er man knusktørr i 3-4 uker etter å ha sovet med den en natt. Da er det bare å bruke noe som lukter digg i denne perioden.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Er kjerringa som kjøper men tror hun handler det på helsekosten , varer i en evighet og lukter absolutt null. Jeg er ikke ute etter å lukte noe under armene , vil jeg tilføre lukt så vil jeg heller bruke en aftershave som faktisk lukter det jeg vil lukte. At det er totalt uten tilsetninger er også noe jeg synes er viktig.
Stop24 som nevnes her har vært på markedet i 10-20år om jeg ikke tar feil , brukte det for veldig mange år siden og det fungerer veldig bra.
Her er en slik stein , ikke den jeg har men sikkert noe av det samme
http://www.produktpriser.no/_?r=13047720
Her er også en
Prøvde den Sterilan sin sist, synes ikke den var noe særlig.
Bruker å variere litt mellom Nivea Men sin Click(?) og Palmolive saken som er linket til lengre opp her. De er veldig bra.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
.......................................R.I.P..........................................
åh...er det derfor jeg lukter så vondt![]()
Nivea-sak, med rød dekor. Nivea-produkter er ikke testet på dyr, og er derfor på Dyrevernalliansens grønne liste.![]()
Bruker denne, den lukter himmelsk. Det har eg også fått kommentarer på av flere jenter.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hehe! Og for å kverulere litt, så må jeg legge til at vi mennesker også er dyr …![]()
Polarman, jeg brukter palmolive coco tropcial dusjsåpe og smører meg inn om morningen før dusjen, dusjer det av og lukter babygodt hele dagen..perfekt mot svettelukt![]()
RockyRock

Jeg bruker egentlig ikke deodorant.
Men kjøpte meg en blå type på butikken her en dag. Nivea? Passe nøytral lukt og fungerer bra for min bruk![]()
Noen flere tips om deodoranter?
Jeg har et lite problem fordi jeg er konstant varm, og stresser jeg litt, eller må skyndte meg en plass, så BOM så eksploderer svetten. Spess under armene og i pannen.
Er skikkelig slitsomt, for fra og være nydusja og fresh i rene nye klær, så sitter jeg på fest 1 time etterpå hvor utrente tynne folk sitter med vinduene igjen og 0 gjennomtrekk og jeg sliter bigtime under armene. Blir skikkelig våt, og svettelukt begynner å dunste... Ubehagelig, siden det er jenter tilstede.
Nivea antiperspirant, funker greit så lenge jeg ikke er varm, og det blir jeg hver dag, så den funka ikke.
Sterilan-aloe vera, veldig fornøyd første uka, men av en rar grunn så har den mista effekten.
Liker ikke tanken på å "sperre" porene under armene heller, slik som noen deo'er gjør?
Hva kan jeg gjøre? Bruke?
Regner med det er flere en meg som rett å slett Svetter, selv om man sitter i ro på fest feks...?
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!
Kan også legge til at de aller fleste tskjortene og tynne genserene samt skjorter blir helt vemmelige under armene og dermed ødelagt etter kort tid. Er veldig synd da klær ikke er billig...
Igjen: tips?
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!
hei, du er ikke den eneste. padsa bare jeg satt i ro. jeg ga opp til slutt og måtte ty til sterkere saker, Alumminium klorid. denne holder meg tørr. for ikke ringe runder armene lenger pga denne. meningen er at du skal vaske av når du står opp, men har merket at de påfølgende dagene så kan jeg fortsatt lukte Aluminium klorid av meg. er vel på grunn av når du har påført det så kommer det jo uten igjen. så skulle egnetlig hatt en aluminiu deo uten denne lukten.
Først og fremst; T-shirt time, bror.
Og så 1 tips.
Clarins Men Antiperspirant Deo Stick