http://peoplesuniform.com/?gclid=CLf...FdIUzAodhB4QSA
Den tee'n på andre side. Print med NYC og ørkenbrun farge. Finnes den noe annet sted?
http://peoplesuniform.com/?gclid=CLf...FdIUzAodhB4QSA
Den tee'n på andre side. Print med NYC og ørkenbrun farge. Finnes den noe annet sted?
Kan du ikke bare handle på den webshoppen eller på stayhard da?
Kan lett bli 1000,- takket være momsen som må betales i tollen. Vil gjerne slippe å betale dobbelt bare pga at den er fra Sverige.(når jeg sier dobbelt regner jeg også med transport på 220,-)
Men virker ikke som Ed Hardy er et merke som er greit å få tak i. Dårlig distribuering. Fant en side med enormt utvalg, problemet var at de var fake. Jeg har ikke noe i mot fake, men hva skjer med det i tollen?
varer på http://www.stayhard.no/ sendes vel fra norge?
I kneel only to God , I don't see him here
Sitat fra forbrukerportalen og Dinepenger: "I land som Italia har det blitt så strengt at selv barn ned i alderen 12 år har blitt bøtelagt etter å ha kjøpt falske merkevarer. Bakgrunnen for dette er EU-loven som har som hensikt å slå hardere ned på ulovlig produksjon og salg av piratkopierte merkevarer."
http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/1151064300.17
http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=154537
Forøvrig kan du jo prøve ebay men husk å se ann "ryktet" til selger og at han har mange mange gode tilbakemeldinger.. ta kontakt med selger før ett evt kjøp og hør med han om han kan endre summen på kvitteringen feks.. selvom det ikke er helt etter boken..
I kneel only to God , I don't see him here
Kan sende deg en kul olivengrønn t-skjorte, helt ny for halve prisen. 500,- inkl porto , moms, toll og gebyrer.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Har slike allerede,Mil, right? :P De er digge, men om du skal selge den for 500,- til meg er du en svindler.
Her koster en slik en 100-200kr
http://www.spreadshirt.no/
Er jeg svindler eller er han Ed Hardy svindler?
Jeg tar 500, han ta 1000,-
Er helt sikkert de samme drittungene i burma eller kambodja som har jobbet 16 timers skift for å lage begge t-skjortene og kvaliteten tipper jeg er bedre på de jeg sleger, siden de ikke er behandlet , og påspandert et trykk som detter av hvis du vasker skjorten på over 30 grader
Forøvrig .. kjøp en skjorte på jakc og jonas eller dressmann og så setter du inn 850,-kroner på en sperret konto som du ikke før røre før du er myndig, eller aller helst 25 år

Skal du ha en t-skjorte med et slikt utseende, så er kanskje dette et vel så bra alternativ: http://www.norkost.no
Størrelsen er jo rett også.
Sist endret av NK; 08-03-11 kl 13:06
Er motehore, så er ute etter Ed Hardy fra Christian Audigier. 80% av Ed Hardy klærne er forkastlige, men de siste 20% er hellige.
Ed Hardy kan vel strengt tatt ikke kalles mote? Det er jo forbeholdt harry karer som ser på seg selv som pickup artistsEr du en PUA, DJ?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Hvem i horehelvete betaler 1000kr for en t-skjorte? Gi meg styrke..
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Hahaha eid!! Betale 1000kr for en jack&jones skjorte fordi man er "motehore" og 17 årlolol
.......................................R.I.P..........................................
hvor er bloggen hans?! jeg vil se bilde av "dagens antrekk"!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Kjøper aldri t-skjorte for mer enn 600kr, prinsipp.
Du er faenmeg så rævspeika tard
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Du har liten tiss.
http://www.emoda.no/sok.asp?merke=Ed%20Hardy Selger noe fra Ed Hardy
Dont dream it - Be it!
Smiling is optional, finishing's not!
De t-shortene der hadde jævli harry motiv.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Hehe .. det er jo faktisk santince you cannot in good conscience have an Ed Hardy themed party, the best way to make use of this white hatred is to give your stories a little more appeal to white people.
For example, if you take the reasonable but not compelling story: “I got cut off in traffic this morning and when I honked the guy gave me the finger,” and replace it with: “I got cut off in traffic this morning by this guy in an Ed Hardy shirt. I honked and then he gave me the finger!” The story will become sixty percent more interesting to white people because it allows them to make a witty response like: “I guess that douche bag had to get to a UFC party or a nightclub event he was promoting.”
Follow this up with a laugh, a high five, and a compliment about the acceptable shirt the white person is wearing and you will find yourself with a new friend.![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Whatever! Jeg har en bukse, tre skjorter, tre t-skjorter, en hettejakke, og et par sko fra Ed Hardy. Jeg bruker plaggene rett som det er med ryggen hevet, følger selvfølgelig Jan Thomas' sin instruksjon om et plagg om gangen. En kan tross alt ikke stille opp på et utested i Gasp, da blir denne helgevarianten svært nærliggende. Om en skjorte får meg inn i en diskusjon vedrørende om jeg er dum eller paradis hotell-fan hvorpå jeg har muligheten til å knuse illusjonen. Har dette plagget gjort mye for meg når det gjelder å synes i mengden. Bruk de klærne du liker, nuff said!
High five broder! Viktig å provosere haters. Alt dreier seg om sjalusi og jantelov. Hva så om noen har Ed Hardy-klær og pent stylet hår og tan. Make your own path, dont follow the antz. Be like the salmon.
- beed.no er en liten ny nettbutikk. Satser på samme merker som peoplesuniform, og får tak i det meste som dem har på sida, bare enda mer og til bedre priser. Hjelp dem å bli større![]()
jævlig dyrt da, kjøpte Ed Hardy i Kina for 25 spenn pr t-skjorte jo!!
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Bra reklamebump![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Ed Hardy er forøvrig ikke akseptert på mange av de mer formelle utestedene i Oslo lenger... Bare btw liks.
Har utestedene i Oslo fått denne plakaten?
1277061265592.jpg
Hgh...
Lol lol den sjappa der trenger seriøst en ny modell.
Haha wtf er det greiene der?
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Noe i den duren, som resultat av diskrimmeringsoppslagene i avisene, er det kommet svært spesifikke kleskoder hos flere. Det gjelder forøvrig bling i øra og ankerlenker også, undertegnede som knaptnok eier et klesplagg som passer som det ikke står gasp eller ed hardy på. Trykker ikke på liker-knappen for å si det sånn.
Da burde de nekte feite kvinnfolk å gå i trange klær aswell.
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Men er det ikke litt drøyt å nekte folk inngang på smykker? Som halslenker og bling i øret? Jeg kan se at man blir nektet inngang om man har på seg utslitte og fillete klær.
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Jo jeg er tildels enig jeg, men dette er private steder, så lenge du er etnisk norsk og heterofil så kan du nektes for den minste ting.