har noen 1 tipps eller To? Funnet et par kule fra Oakley. MONSTER DOG(TM) og Inmate. Andre?
Bør være en fin krysning mellom bro og Christian Troy.
har noen 1 tipps eller To? Funnet et par kule fra Oakley. MONSTER DOG(TM) og Inmate. Andre?
Bør være en fin krysning mellom bro og Christian Troy.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Rayban aviators og wayfarers![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
.......................................R.I.P..........................................
Ja, hvis du har gul innfatning og partysvenske-sveis, så er jeg enig. Men de helsvarte er ganske stilige![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Så hvor mye penger bruker dere når dere kjøper et nytt par solbriller?
det er forskjell på 2tips og 2dårlige tips. bror ikke glem at cristal er 1 luring, han kan prøve å lure deg ut av guidomarkedet(jeg har hørt han er på DEFF bl.a)
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Aviators går jo aldri av moten. Wayfarers er jeg litt mer skeptisk til. Er på jakt etter briller for sommern selv![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Dyre solbriller og høy promille er dårlig deal, så jeg må innrømme at jeg kjører H&M.![]()
Ingen over, og ingen ved siden, gjelder i denne bransjen kun for Persol. Ray-Ban er kun en toer. Connaisseurs FTW!![]()
You ran a marathon? That's cute …
Carrera er også rimelig tøffe syns jeg, dog er det massemasse fake utgaver (har selv et par)..
www.mthereseo.blogg.no
Hvor finner jeg nettbutikker med fornuftige priser på solbriller ala Oakley?