Viser resultatene 1 til 38 av 38

Tråd: For gutta som skal kjøpe dress!

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31

For gutta som skal kjøpe dress!

Jeg må bare dele min begeistring!
    I går var jeg på House of Singles og kjøpte dress.
    Griseporr litt mørk grå og litt blank dress, med supersmud skjorte og slips, pris: 2400,-!!! Det er INGENTING for en så fin dress!

Og vi snakker om ekstremt god service! De gutta har peiling.

Prisen inkluderte også at skredderen la ned buksa litt for meg, dette til tross for at butikken egentlig stengte 5 min tideligere.
    Dama var med, fikk sitte i sofaen og fikk gratis drikke, husker ikke hva de hadde å tilby men hun valgte en boks Kuli.

Så, skal dere ha fin dress, ta en tur dit! Jeg har vært i sikkert 20 butikker som selger herredress de siste ukene, dette var en soleklar vinner!
    Anbefales!

http://www.houseofsingles.no/
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Superior newbie craq sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Skal definitivt innom der naar jeg kommer hjem til oslo.
    No Pain No Gain

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Var jo Dressmann priser da - hvis de er OK så er det bare å kjøpe 2-3 stk med en gang. Får stikke innom når jeg er i Oslo neste gang.

Takk for tips.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    "en drøm for slanke nordiske kropper" hva med de med litt muskler da?
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    "en drøm for slanke nordiske kropper" hva med de med litt muskler da?
    Vil ikke tro at det er noe problem, det er i hvert fall verdt å ta en titt.

NiC
    NiC er ikke aktiv
    Superior newbie NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    hvordan er kvaliteten på dressen?

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Tøft takk for tipset.

Men regner med at de må fjerne "slanke nordiske kropper" om omsetningen tar av litt eller om de får litt omtale.
    RockyRock

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av NiC Vis post
    hvordan er kvaliteten på dressen?
    Vet ikke enda, kjøpte den i går, kanskje den rakner på julebordet i morgen for alt jeg vet, men om vi skal gi en karakter på utførelse og hva slags kvalitet jeg føler per nå at dressen har så er det definitivt toppkarakter.
    Nydelig stoff, nydelig form på dressen. Peneste dressen jeg har prøvd på lenge.
    Eller, jeg har sett på liknende andre steder, da har bare dressen kostet rundt 4500,-..

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    var mye stilige dresser inne på sia demmers ja.

ganske lei den vanlige svarte dressen, mye tøffere me en brun evt grå dress gjerne med litt mønster...

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hvordan er kroppsmålene dine Ax? Er du en typisk representant for oss med for store skuldre, triceps, bryst og lats til å skvise oss inn i H&M osv?
    Modellene så som vanlig spinkle ut.. men det sier i grunn lite annet enn at de har tatt på ham en 46lang/96 :I.
    Prisen var det jo ikke noe å si på. Hvertfall kurrant om man kun bruker dress i begravelse og bryllup.

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg måtte i 18 butikker for å kjøpe dress til begravelsen til farmor. Fant tilslutt en butikk i åsane senter som hadde hyggelige priser, greie ansatte og store størrelser. 1200 for en hel dress med skjorte og slips.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hvordan er kroppsmålene dine Ax? Er du en typisk representant for oss med for store skuldre, triceps, bryst og lats til å skvise oss inn i H&M osv?
    Modellene så som vanlig spinkle ut.. men det sier i grunn lite annet enn at de har tatt på ham en 46lang/96 :I.
    Prisen var det jo ikke noe å si på. Hvertfall kurrant om man kun bruker dress i begravelse og bryllup.
    Jeg sklir nok ikke inn i den kategorien med at jeg blir for stor for vanlige klær, dessverre. Jeg sklir derimot inn i alt av dresser, H&M inkludert.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av v-man Vis post
    var mye stilige dresser inne på sia demmers ja.

ganske lei den vanlige svarte dressen, mye tøffere me en brun evt grå dress gjerne med litt mønster...
    Den jeg kjøpte var mørk grå, litt blank, har struktur i stoffet av ruter, dvs ikke helt plain.
    Faen så fin.

Lurer fortsatt litt på hvilken kombo jeg kommer til å gå for på julebordet, om det blir svart skjorte eller hvit.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Eg måtte i 18 butikker for å kjøpe dress til begravelsen til farmor. Fant tilslutt en butikk i åsane senter som hadde hyggelige priser, greie ansatte og store størrelser. 1200 for en hel dress med skjorte og slips.
    Tror Jay Cutler dukker opp med dress midt i dette klippet, det er ikke vanlig størrelse den karen bruker, for å si det sånn.

http://webcast.bodybuilding.com/fits..._plasmavol.htm

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Tror Jay Cutler dukker opp med dress midt i dette klippet, det er ikke vanlig størrelse den karen bruker, for å si det sånn.

http://webcast.bodybuilding.com/fits..._plasmavol.htm
    Å herregud! Er det sånn carrot top ser ut nå? Han ser ut som en skikkelig ekkel transe! Say no to needles ginger-boy!

Dressmann er forresten en dårlig idé: Trang rundt brystet og ballongform rundt livet...

Bronse Member Krush sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Får ta en tur innom der før nyttårsaften

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Hvis det er noen av dere som skal på en litt fiffig nyttårsfest, eller stilig julefeiring, så er en Sjakett å anbefale..

er litt utenom det vanlige, men klarer du å gjennomføre stilen, så er du en slager hvor enn du måtte klare å befinne deg ^^

koster en god del, men kan faktisk få skreddersydde leiesjaketter til en "billig" penge.. ettersom dette ikke er en dress man bruker med mindre det er en spesiell anledning, type bryllup, jul, nyttår og den slags..
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Medlem sw77 sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sorin Vis post
    Dressmann er forresten en dårlig idé: Trang rundt brystet og ballongform rundt livet...
    Synes dette er ganske gjennomgående hos de aller fleste norske kleskjeder for tiden. Jeg er ikke store karen (177cmx80kg), men å finne skjorter som passer og ser bra ut, er et rent helvete. De er ofte trang rundt brystet og ballongform rundt livet, som Sorin sier. Det virker som det har blitt standarden for den norske mann. Fuglebryst og bollemage.
    Sist jeg fant skjorte som passet bra var faktisk på Dressmann. Mener å huske selgeren påpekte at denne skjorten hadde et sydeuropeisk snitt, der mennene er litt mindre og slankere enn i Norge.
    Through passion, I gain strength.
    Through strength, I gain power.
    Through power, I gain victory.
    Through victory my chains are broken.

---------------------------------------------------------------
    "SWEATY BALLS CONTRIBUTE TO GLOBAL WARMING"

Medlem Bbody7 sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Sjekk også ut denne:

www.menswear.no

Veldig gode priser.

Bronse Member Krush sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Var innom house of singles og gledet meg til å finne meg en dress, men hadde de noen svarte dresser? Neida.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Prøv Menswear i Bogstadveien, Krushkarkas - bra dresser til ok pris. (Så nå at andre hadde foreslått det - kan i hvert fall bifalle rosen).

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    H&M har faktisk ganske ok dresser til en grei pris.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Medlem
    Ble medlem
    10-2004
    Var innom House of singles for å kjøpe meg dress, men det var jo kun dresser for folk med piperensere til armer der. Prøvde 62, men den var som et telt nede og som en kondomdrakt oppe...
    Noen som vet om andre butikker/merker som har dresser med litt god størrelse?
    Tiger, Boss, Sand er prøvd, men passer ikke..

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    høres ut som du trenger skreddersydd egentlig, 62 er grisesvært, og du tviler på at du får noe større enn det som du ikke mener er et telt nede...hehe
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    BUMP!

hvor får man kjøpt dress i oslo om dagen? gjerne en plass dem har litt utvalg i størrelsene

EVNT hvor får man billig skreddersydd dress i oslo?

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    BUMP!

hvor får man kjøpt dress i oslo om dagen? gjerne en plass dem har litt utvalg i størrelsene

EVNT hvor får man billig skreddersydd dress i oslo?
    Du er vel såpass disposjonert at du burde oppsøke skredder. Er bare å finne en omreisende thailender som syr opp dress til deg.

Denne så jo legit ut.

http://www.femke.no/
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Kan anbefale å handle skreddersydd fra thailand. Nå er jo ikke alle aktører like, men kan godt grave frem kontaktdata til han jeg bruker. Jeg har ingen andre plagg av nogenlunde pent tøy, som sitter så bra som dressen og skjortene jeg har fått derfra. Knall kvalitet også.

Mener jeg betalte rundt 4500-5000 for en dress i et av de dyrere materialene (gikk opp til 6-7000 for de aller dyreste stoffene, og rundt 3000 for de aller billigste).

Skjorter kjøpte jeg også noen av, de koster fra 300-680 avhengig av materiale. Jeg valgte de tykkeste stoffene, og angret ikke på det. Favorittskjortene mine!

Jeg har uvanlig tykk nakke, er tykk i brystkassen/over ryggen, relativt korte men litt tykke armer, lang overkropp og korte, kraftige ben med stor ass. Jeg ser jo nesten presentabel ut i de klærne!

Finnes ikke en skjorte under XXXL som jeg får igjen øverste knapp på. Kjøpte noen på Bertoni nå som passet nogenlunde, men de var ikke helt tight. For store rundt magen. Funker greit med noe over, eller om man ikke er altfor opptatt av å fremstå som hypertrent.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Har prøvd noen ganger å få sydd dress i Thailand, ser ut som en pakistansk bruktbilselger.
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Har prøvd noen ganger å få sydd dress i Thailand, ser ut som en pakistansk bruktbilselger.
    Er ikke skreddersydd dress I THAILAND jeg snakker om. Jeg snakker om en fyr som reiser rundt i verden og tar mål og bestillinger. Fungerer utmerket med han jeg handlet med.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Er ikke skreddersydd dress I THAILAND jeg snakker om. Jeg snakker om en fyr som reiser rundt i verden og tar mål og bestillinger. Fungerer utmerket med han jeg handlet med.
    Og forskjellen er ?Bortsett fra at det er svinedyrt.(og jeg har prøvd samme varianten med omreisende "thai", ser fortsatt ut som en dårlig bruktbilselger)
    Målene blir tatt og dressen blir sydd på store systuer i Thailand, om målene blir tatt i norge eller Thai spiller liten rolle
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2012
    Man burde prøve Suits You. De holder til på Carl Berner og spesialsyr dresser uten at det er dyrt.
    Suits You - Din Skreddersydde Designer Dress

Medlem tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    På FP går det kun i bespoke Brioni.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jens Jensen Vis post
    Man burde prøve Suits You. De holder til på Carl Berner og spesialsyr dresser uten at det er dyrt.
    Du får sikkert kjøpt reklameplass her på forumet hvis du spør NK...

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jens Jensen Vis post
    Tre slike innlegg på 19 minutter, er det vel kun «spamroboter» som overgår.
    You ran a marathon? That's cute …

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2012
    Tja, i og med at folk i fitness miljøet ofte har problemer med å finne dress og at 17 mai snart nærmer seg synes jeg det var aktuelt å poste en et par setningers info som den dressbrukeren jeg selv er.
    info. Beklager om dere to ble støtt av det.

Som jeg opplyste i en annen post nettopp er også Ferner Jacobsen et godt alternativt, men litt dyrere.
    I Bergen er pleide jeg å kjøpe fra Noravind

Chelsea F.C <3 Vegard2k sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    28
    Har mørk blå dress, men skal i bryllup i helga og lurer på hva dere ville brukt som skjorte og slips/sløyfe? heller litt mot lys blå skjorte og mørkere blå slips.

Yoked mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Sist endret av mikkejo; 24-05-12 kl 21:08
    I Just Love The Way You Talk About Me

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Han må lære seg & stryke boksen:O

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.