Til grå dress, ok, man kan ha hvit skjorte med et eller annet mørkt slips, eller man kan ha svart skjorte med hvitt eller rødt slips.
Men hva med f.eks. mørk blå skjorte og mørkt blått slips?
Evt andre komboer?
Til grå dress, ok, man kan ha hvit skjorte med et eller annet mørkt slips, eller man kan ha svart skjorte med hvitt eller rødt slips.
Men hva med f.eks. mørk blå skjorte og mørkt blått slips?
Evt andre komboer?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Dersom innsiden av dressen (liningen) har mønster så sier de fargene deg mye om hvilke farger som går best til dressen. Vet jo ikke hvilken dress du har, men mange fine dresser har "silke"lining med enten bare en enkel farge eller med mønster som hjelper deg.
![]()
Til fest stort sett, type julebord, nyttårsaften, kanskje også julaften.
Pippi, det visste jeg ikke, skal sjekke dette.
Har ikke kjøpt dressen enda, men ganske sikker på at det blir helgrå eller grå med lyse grå striper.
Gremmy, svart slips og mørk blå skjorte, kræsjer ikke det?
finner dere dresser som passer?
jeg er ikke store karen men sliter med å finne dressjakke
Dresser må skreddersys om man har litt muskler. Kjøpte den billigste jeg fant (H&M) for et skoleball. Bruk- og kast-dress. Etter et par timers bruk raknet den, bokstavelig talt. Skuldrene er på det jevne 10cm for smale, uavhengig av størrelse, og jeg kunne smuglet en asiatisk kjernefamilie i rumpetaske rundt midjen og likevel hatt plass til overs under knappene.
Hvitt slips er ihvertfall grusomt. Jeg ville valgt hvit skjorte og smalt, svart slips. Svart skjorte og svart slips kan også se stilig ut, samtidig som det blir litt mindre formelt.![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
kommer an på hvilken gråfarge...en mørk grå dress med mørk skjorte og knallrødt slips er dritpent...er det en lys grå dress er det faktisk meget pent med lyserosa slips, hvis du ikke er av den typen som mener der blir "helt homo", hi hi

Vinrød skjorte og svart eller hvitt slips. Helst svart.
Kul igjen..
Hva med grå dress, svart skjorte og gult/gull-aktig slips?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Lystrosa slips, og svart skjorte!
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.
Lyserosa slips? *grøss*
Hva skjedde med gode, gamle svart/hvitt-komboen?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Svarte skjorter til dress? Grøss!
Hva med noe litt mer stilfullt? Lys blått eller rosa? De trenger ikke være ensfargede. Velg slips ut fra fargene på eventuelle striper/ruter på skjorten. Da de minst dominerende fargene i skjorten!
Slipsnål er forbudt, men ikke mansjettknapper.
Svarte sko etter klokken 18:00.
You ran a marathon? That's cute …
Når ble rosa stilfullt? Det lurer jeg på ..
Gammel etablert klassiker. Hyppig brukt av kongelige og overklassen.
Den dressen og komboen jo nesbø brukte på senkveld var fet! Se videklippet.
http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/t...cle1375517.ece
Testet en dress i sted, men er ikke helt tilfredstilt, finner ikke helt sånn jeg vil ha.
Enten blir det en dyrere dress, eller så blir det tur til thailand og 10 dresser!![]()
Lys grønn eller rosa skjorte uten slips, med de to øverste knappene åpne.
Lyseblå skjorte med mørkt slips(gjerne med noe grått og lyseblått i).
Knallrød! skjorte med mørkt slips(fått veldig gode tilbakemeldninger på denne comboen!)
Grå eller hvit stripete eller mønstret skjorte.
Er dressen stripet?
Rosa vil aldri bli mer stilfullt enn svart/hvitt-kombinasjonen .. never!![]()
Hver sin smak![]()
Ser at den ene ordføreren i nord-Norge benytter «chalk-stiped» grå dress med svart skjorte. En ny trendsetter?

Jeg syns det er flott med grå dressbukse, går vest og svart skjorte. dropp jakken, kjør enkelt og ha noen snasne mansjettknapper..![]()
Droppe jakke?![]()

man må da ha en jakke om man er ute og trør, men selve dressjakken kan man droppe syns jeg..men det er da min personlige mening og er jo selvfølgelig veldig individuelt, mtp hva man trives i osv..
Mulig det bare er jeg som er en smule konservativ …
Uten jakke er det ikke en dress. Jakken utgjør omtrent hele antrekket.
Hvit skjorte grått slips. Mørkeblå skjorte mørkeblått slips. Svart skjorte mørkeblått slips eller omvendt. Enkelt og greit. Blå og hvit milimeters rutete skjorte med grått slips. Mulighetene er mange.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Dress? uuughh.... det unngår vi
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Nekrobumper tråden.
Jeg har en dress, type grå(vest ink). Tenkte å kjøre rød skjorte og svart slips, feedback peeps?
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Vampyrstyle!Kjøp løstenner på kina-japan-huset og en sånn gullklokke som kan henge i en gullenke fra vestlommen.
Kall meg gammeldags, men jeg hadde bare tatt en hvit skjorte og svart slips under jeg. Men du kan jo gå etter varmen og tonen i dressen.. heller den mer mot blå eller mer mot gull feks?![]()
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Hvit skjorte, rødt slips. Sort slips er til begravelser og bisettelser.
I Just Love The Way You Talk About Me
I utgangspunktet synes jeg ikke rød skjorte passer spesielt godt med slips, kaanskje med rødt slips Merovingian style (the matrix), men ellers helst uten slips. Og kanskje heller ikke til grå dress?
Men når alt kommer til alt kan man alltid være unntaket til regelen hvis man gjør det riktig, og kommer unna med det.![]()
Er signalorange ugreit også nå lissom!!!
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Yepp
I Just Love The Way You Talk About Me
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór