Viser resultatene 1 til 35 av 35

Tråd: Hudpleie/Makeup!

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1

Hudpleie/Makeup!

Siden jeg sniker meg til masse kostholds/treningstips her inne, tenkte jeg at dersom det er ønskelig kan jeg til gjengjeld gjerne hjelpe til dersom noen - både jenter og gutter - trenger noen tips når det gjelder hudpleie eller makeup.

Jeg er utdannet makeup-artist og er veldig interessert i hudpleie og tilogmed mote. Jeg har innimellom vært vikarierende redaktør for et av norges største motenettsteder (modette.no) men jobber til daglig med noe helt annet (gadgets, teknikk, smartphones o.l.). Uansett, jeg er veldig opptatt av rene produkter uten mineralolje, parfyme og parabener, og har oversikt over de aller fleste makeup-merker og ulike hudtyper Står til tjeneste om noen ønsker!
    "Smerte er bare en følelse..."

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    To spm:

Når jeg sminker meg ender jeg opp som vaskebjørn etter 2-3 timer, uansett hva jeg gjør. Med andre ord har jeg alternativene å ikke sminke meg noe særlig (unntatt mascara kanskje) eller å se ut som jeg er på vei til nachspiel i nitiden om kvelden. Tips?

Og:

Tips til å sminke bort blåmerker og blodutredelser :P ?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Det høres ut som du har fet hud - noe som altså ikke nødvendigvis betyr at man er kvisete, jeg har også fet hud på sommeren og kan f.eks ikke bruke flytende foundation.