ja, jeg vet jeg lager en ny tråd om klokker.
jeg ser etter ny klokke. noen som har noen gode forslag?
jeg ser etter noe lignende som denne:
![]()
ja, jeg vet jeg lager en ny tråd om klokker.
jeg ser etter ny klokke. noen som har noen gode forslag?
jeg ser etter noe lignende som denne:
![]()
Har et godt forslag jeg , ikke se etter noe lignende, kjøp den suunto klokka der.
Den er kjempefin og av skikkelig kvalitet
Tenkte å kjøpe en slik selv for en tid tilbake. Fine priser på eBay![]()
I'm blue baby
//Kaliber Gym
oi.. den var jo veldig.. digital. hva med noe litt mer klassisk?
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Den der var jævlig rå. Miau du har ikke peiling. Det er jo militær modell!!! Fikk lyst på selv, 1800,- på ebay.
http://cgi.ebay.com/NEW-Suunto-Core-...3A1%7C294%3A50
Sist endret av Lean&Fin; 19-05-09 kl 19:45
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
de kaller dem ikke klokker heller...wristop computer faktisk![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Stilig klokke!
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Kan noen finne fake/replica til en snill sum?![]()
.......................................R.I.P..........................................
Dæven, må nesten slenge meg på. Jeg driter egentlig stort sett i klokker, men den der var faktisk jævlig fet.
Hvordan er det med toll og slikt ved kjøp av klokker?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Med mva og tollgebyr så kommer vel klokka på 2700-2800!
http://www.facewest.co.uk/Suunto-Core.html
hvis en fyr i england kjøper den og sender den hit da?
Var ikke tollgrensen 200? Eller er det en gavegrense på 800?
Gavegrense er på 800,- hvis jeg ikke husker feil ja. Mulig den har gått opp til 1000,- uten at jeg tør å bekrefte dette. Sjekk toll.no.
Let me clarify:
(Kilde: http://toll.no/templates_TAD/GuideAr...parentid=66241)
Dersom du får tilsendt en gave fra noen som er bosatt i utlandet, er den tollfri dersom verdien på gaven er til og med 1000 kr. Fritaket gjelder ikke gaver som noen har med seg ved innreise til Norge.
Jeg får ofte "gaver" fra kjekke selgere på ebay og liknende, men tollvesenet må jo være klar over denne utbredte skattesvindelen?
Sluker de virkelig alle disse "gavene" rått, eller kan de prøve å motbevise det noen ganger om de blir over the top mistenksomme?
Fant en butikk i Norge som selger denne Suunto klokken:
http://www.antonsport.no/s/p.aspx?pi...=824&vid=38019
Kr. 2.999,-
Hvor mange er det som er seriøst interessert i denne klokka?
Hvis vi "rotter" oss sammen så kan vi be de komme med et bedre pristilbud. Jeg kan ta meg av korrespondansen med Anton.
Jeg vil ha...
Jeg vil ha.
Skal vi drøy til over helga for å se om noen henger seg på HIT?
jeg vil ha om prisen er god!
Tenkte vi måtte være en 4-5stk. Vi er vel 3 nå og et par til henger seg nok på!
hvor lavt tror du de vil gå da? 500 i avslag er litt lite. det er jo tross alt finanskrise og klokke er vel kanskje ikke 1.pri hos folk flest
samt at klokker er noe av det som selges med høyest margin
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg hadde håpet på 2200-2300,-
før de går innom impotøren ja... husk at klokker går ofte rett til butikker ikke via impotør...
alltid morsomt det at folk tror at hvitevarer og brunevarer er det med høyest margin.
på expert o.l er man heldig som butikk om man kan oppdrive 10-15% fortjenest på produktet.
hva som er før impotør leddet er en annen ting
det er hos urmakere og gullsmeden man bør prute!
og der man handler møbler også
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Moteklær er vel det man kansje burde prutet mest på![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

de fleste kjedene som forhandler ur i norge har sjeldent lavere enn 50-60% på klokkene i hovedsortimente ihvertfall utifra hva jeg har fått med meg. kanskje jeg har blitt rundt lurt men det er ganske ok kilder jeg har det ifra![]()
og da som du sier enda høyere marginer på dyrere klokker

Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!
på alle klokkene mine har jeg fått gratis batteriskift, trykk test osvbetaler kun for evt deler og har faktiskt hendt jeg har fått det også gratis
men ja du er inne på noe ang det med at kjeden stikker av med meste parten! kilden min satt i innkjøp på en slik kjede så det var nok de marginene det ble refferert til![]()
HIT: hvordan går det?
Hvis jeg skal betale 3000kr for noe som ser ut som en casiokalkulator med et belte på bør den minst ha innebygd fitte som ekstrautstyr.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
En skikkelig bump.
Det blei aldri noe av at jeg kjøpte denne. Men nå tenkte jeg det å gå til innkjøp av ny klokke. Eneste norske nettbutikk jeg har funnet som har denne nå, er Watchzone som selger den til kr. 3.690,-.
Hvis jeg f.eks. bestiller fra ebay: Suunto Core på ebay til 299 usd. Dette er ca. 1.650 NOK. Men hvor mye ender jeg opp med prismessig etter toll og tull? Har aldri handlet på ebay før.
![]()
Her selger de den for 1850,- nok
Ure, GPS'er og Skridttllere - Suunto Core All Black - Loebeshop.dk
Wow, det var litt av en prisforskjell. Regner med at jeg bestiller en slik da.
Jeg vurderer også å kjøpe en din ku, jeg har egentlig ikke råd....
Kredittkort som betales ned av et nytt kredittkort. En vinn vinn vinn situasjon. Og så har du muligheten til å bli TV-stjerne på Luksusfellen
Da var klokken min bestilt.
Jeg bestilte også en..![]()
Hva bruker dere denne klokken til? Høydemåler i tillegg til tid?
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Ok, trodde du var spydig..
Suunto - Suunto CORE