Trenger tips til hvor man får tak i feite klokker.
Hvilken klokke bruker du forresten? Bilde?
Trenger tips til hvor man får tak i feite klokker.
Hvilken klokke bruker du forresten? Bilde?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Bruker vanligvis en Casioklokke men har en Breit. Crosswind også![]()
denne burde vel passe deg perfekt
http://www.xmission.com/~turq/Mickey/MU1208.gif
Jay Cutler as president

Omega Seamaster Pro mekanisk.Rolex GMT master, Oris+ en par Certina til arbeidsbruk.

Kjøp breitling brukt, de raser i pris
Opprinnelig skrevet av prz
Ser DEAL lokker med den der. Ta den på avbetaling!![]()
Hvis du skal ha en litt røff klokke er Nixon det naturlige valget.. har selv en av de tidligere modellene og er veldig fornøyd med den! Ser blant annet Diesel har kommet med noe i samme stil, men de er ikke mye å spare på, etter min mening..
Modellen jeg har er lik som denne, i brun
![]()
Sist endret av Sørlendingen; 24-07-06 kl 15:38
Jeg har akkurat den, bare i mikke mus!Opprinnelig skrevet av jhustv
![]()
Hvilket nettbutikker selger nixon? Vært keen på nixon lenge, men til en litt billigere penge.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Alle surfe/skate butikker pleier å selge Nixon, tror det er rimelig sjelden vare i en urmaker forretning.
Der får du vel litt mer "godsaker" som Tag Heuer, Omega, Breitling, Rolex o.l.![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

eller du kan hive deg på en Jacob til 5000 $ på ebay. seeeeexy!
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Får se om det ikke blir en Breitling klokke her også om litt.
may the wind always be at your back,
and the sun always upon your face,
and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.
CAMPO i Nydalen har ALT fra Nixon.Opprinnelig skrevet av AxMataz
(Jeg kan også kanskje skaffe deg en nice-price)
SCP
Har Tag Heuer Aquaracer Chronograph
Slet bare litt med å få opp bildet...
Lean, tok du bilde nå? Isåfall er klokken din feil![]()
Nei.. tok screencap og croppet bildet paint og så la det ut på en imagehosting side på internett. tok sin tid. fikk det fra tag heuer sin hjemme side. men hvis du tviler så kan jeg ta ett av min egen hånd med klokken på nå og legge det utOpprinnelig skrevet av TPK
![]()
Såg bare at posten var laget 19:22, mens klokken var 19(eller07):26
Jeg har en Breitling - den kostet meg 500,- i Egypt. Var inne og sammenliknet den i en ekslusiv klokkebutikk i Riga, der kostet den samme modellen nesten 50000,-
Er ingen klokkekjenner, og så heller ingen forskjell på min og den ekte..
Have a good one :)

Finnes fake som er så godt laget at du kan lure en urmaker, jeg synes at gleden med å eie en ekte klokke er det som gjelder, har egentlig ingenting med å vise det fram for andre.Opprinnelig skrevet av STEEL
det som er digg med en klokke er at den viser tiden.
Er den gleden verdt 49 lapper asså?Opprinnelig skrevet av Julenissen
Opprinnelig skrevet av STEEL
Jo den er vel det for de som har mulighet til å betale 49000.- for ei klokke.
Kan jo hende noen har kjøpt en brukt superklokke og har den som investering for å tjene penger på den etter en stund også.

Kan være det ja, kan jo stille det spørsmålet ang bil, er det verdt ett verditap på alt i fra 5000 til 20000 i måneden for å kjøre en ny bil?mange kjøper bil ut i fra følelser, har ingenting med fornuft å gjøre.Opprinnelig skrevet av STEEL
Ikke meninga å tråkke tær her!!Opprinnelig skrevet av Julenissen
Pussig at du nevner det med bil. Jeg er 110% autofil og har tapt mine tusenlapper på brombrom. Likevel føler jeg at jeg har fått mye glede for de tusenlappene, kan på en måte ikke se for meg å få den samme gleden av å bære en klokke.
Men om du er "klokkefil" så kan jeg være tilbøyelig til å skjønne feelingen..![]()

Føler meg ikke tråkka på.I mitt tilfelle så er det en interesse som har vært dere hele livet, har vel aldri betalt utpris på noen klokker, så tapet er minimalt.Kan jo nevne som er kurositet at en mekanisk klokke som er cronometer sertifisert(disse er ofte dyrest) har en feilmargin på -3 til +6 sekund i døgnet!Litt rart å tenke på når en billig quartsklokke kanskje går feil med 1-2 sekund i måneden.
Med riktig klokke så kan det gjerne være at du får igjen pengene dine eller mer enn du betalte for den , det samme kan man skjelden og aldri si om et bilkjøp.
Det er få ting her i verden man kan regne verdistigning på og biler står ikke høyst på den lista.
Ting med endel gull på som ei klokke kjøpt til riktig pris kan du fort tjene litt kroner på.
Seilbåter og eiendom er 2 andre plasser man gjerne får mer enn man betalte.
Hadde en 94-mod C180 - betalte 92000,- solgte den for 99000,-Opprinnelig skrevet av NK
Sjelden - ja
Aldri - nei!
Joda det finnes tilfeller , jeg har hatt ca 40biler selv og tjent kroner på flere av de men det er aldri snakk om mer enn 5% verdistigning og det har vært tap på sikkert 80% av alle biler jeg har hatt.Opprinnelig skrevet av STEEL
Eiendom derimot der er det ikke uvanlig å tjene 20% ++ på samme tid som man taper 40% på et bilkjøp.
Eller ta en seilbåt.
Kjøpte du en Najad 361 midt på 80 tallet ny for 700000.- og har brukt den i 20år og skal selge idag så får du 1 200 000 -> 1,5mill for den DET kaller man gullkjøp![]()
Opprinnelig skrevet av Gullfisken
Jæævla rå den altså, hvor finner du slike klokker? kunne gjerne tenkt meg og fått et par linker hvor jeg kan se på akkurat slike klokker![]()
Hvis man har penger til det, så synes jeg noe av det frekkeste man kan bære rundt armen er en Panerai klokke..Riktignok ikke mulig å få tak i ekte i Norge etter hva jeg vet, men det er jo også en del av sjarmen![]()
There's Nothing In This World That Can Keep Me From Being What I Wanna Be...
Sjekk ut www.Prostuff.no
Har nesten alle klokkene til Nixon inne men det er litt dyrt sammelignet med forskjellige skatebutikker. Har selv en svart Nixon Player, og føler meg ganske barsk med den![]()
bump, vurderer å kjøpe en av disse når det ruller inn litt penger her.![]()
Min.
Certina:
Har også en citizen klokke jeg ikke har navnet på pluss en fake tag heuer.
Jeg har en slik:
http://www.watchestobuy.com/OmegaChronoQuartz.htm
Denne kjøpte jeg for noen uker siden, kongeklokke!
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!
http://www.deal.no/produkt.cfm?id=98366
Hadde denne i eksakt en måned før jeg glemte den igjenn på skytebanen....
Enig med Gulliksen, denne var skikkelig stilig
Nixon Automatic -rå klokke!
Har selv The Kink og The Player som er ett par rimeligere Nixon klokker. Syntes Nixon er overlegen i prisklassen +/- 2000kr.
![]()
Edit: Resten av klokkene på denne siden var også fine, bare så dere vet det folkens![]()
Sist endret av Sørlendingen; 07-01-07 kl 23:01
Tissot T-Touch =)
I kneel only to God , I don't see him here
http://www.deal.no/produkt.cfm?id=102168
Den vil jeg ha![]()
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Har et armbånds ur av merket axent, ga 1200 kr for det i en lokal klokke butikk. Litt robust skinn, sinn akkurat ut som et skinn armbånd bare med en liten klokke i midten. Klarer ikke finne noe bilde av den på nettBare å ta turen innom en ur forhandler så er det en del å velge imellom.
Ikke min, men kanskje en dag …
Bell & Ross
Men jeg har i det minste en slik som dette:
Garmin
Ellers er det mobilen som fungerer som ur.
You ran a marathon? That's cute …
Jeg skal ha denne:
http://www.thune.no/produkt/143_Chop...?kategoriid=35
I know I was born and I know that I’ll die.
The in between is mine. I am mine.
Foretrekker Rado Jubilé Integral, anno 2002 ca.
Men jeg går aldri med klokke anyways. Et herk å ha med på trening, og vite at bicepscurlen på høyre er 120g tyngre enn venstre. I svart og gull.
![]()
Sist endret av vio; 13-01-07 kl 12:23
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

I svart og gull er det en herreklokke. Var noen andre forskjeller også, men jeg fant ikke bilde av originalen, og har ikke nok motivasjon for å google etter den.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/