Jeg kunne trengt en skikkelig pulsklokke (uten belte). Jeg hater belter!
Dette har Sylvester, Arnold og jeg til felles (minus seiko'n, høhø):
U-BOAT med selskap av en Seiko:
Tykk sak:
Båten min er 50mm. Jeg vil gjerne få kloa i en 55mm også. Vanlig klokkestørrelse er 43mm.
![]()
En gang skal jeg få meg en Omega Seamaster. Lekker klokkeMen jeg vil ha den utgåtte modellen. Syntes den er finere enn de nye.
edit:
En Seiko diver fra 80-tallet er heller ikke feil
![]()

Her er min, byttet skive og bezel
Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!
Mye pent her! Har sansen for de Omega klokkene..
Har selv en
"d&g shuffled"
![]()
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
den skal jeg ha meg i januar![]()
javel.... ute å handle ?
Her er et par stilige klokker som jeg selv er på jakt etter. 6426ern er jo drømmen![]()
Uteliv, inneliv eller underliv?
Hmm, sugen på ny klokke igjen..
Jævli lyst på denna:
Nixon, The Ceramic Player.. Men koster jo 17k.. Blir for mye for meg å bruke opp ei månedslønn på ei klokke asså hehe.
Men så har du denne, som koster en 10endel av den andre hehe..
Nixon Cannon, 1700kr.. Hmm
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
[QUOTE=Klædden;666857]Jeg kunne trengt en skikkelig pulsklokke (uten belte). Jeg hater belter!
Dette har Sylvester, Arnold og jeg til felles (minus seiko'n, høhø):
U-BOAT med selskap av en Seiko:
Hvor mye måtte du ut med for den uboaten? og hvor fikk du tak i den? syk fet klokke
ligger et lass med u-boats på ebay hvert fall.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Tja, synes ikke den vanlige er like kul som Ceramic :P
Den vanlige er vel kun gummi om jeg ikke tar feil (?)
Jeg måtte ut med litt mer enn et slikk og ingenting.Men de selges vel på nett for 20-30 lapper. Dette er klokke for mannfolk.
Å ta på seg Seikoen etter å ha brukt båten blir som å ta på seg dameklokke.
Men det ligger masse fake på nett, lean! Dere er vel ikke så nøye på sånt oppe i Trøndelag?
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
fikk denne sykt råe klokka av min fantastiske kjæreste i går![]()
så nå må jeg bare få en underarm som står i stil!
![]()
Har sansen for Lamborghini Tonino klokker (ca 2k++ på ebay):
Bruker selv denne:
Har også noen Fossil klokker liggendes (fås vel for rundt 10-1500kr fra ebay):
![]()
denne har jeg. i ltd utgaven med stålreim istedenfor stoffreim. fornøyd=)
=)
Her er min som jeg er knallfornøyd med. Tissot V8 fra Sports-kolleksjonen. Børstet stålkasse og polert/børstet lenke. Sort PVD bezelring. Sort urskive. Kronograf med 1/10 sek til 30 min. Ripesikkert safirglass. Vanntett til 100 meter.
Tåler veldig mye, noe jeg er fullstendig avhengig av.
Hva kostet den, guardian?![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Har jævlig lyst på en Omega Seamaster. Vanntett til 300 meter btw!
![]()
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Jeg vurderer en Omega Seamaster Aqua Terra
Railmaster XXL Chronometer.
Enkel og elegant. Må trekkes oppog uten allslags Iphone funksjonalitet som alle skal ha.
![]()

på tide å friske opp denne tråden litt. jeg sikler på to klokker, utfordringen er at begge koster 130k...så hvis jeg kjøper en av de ender jeg opp singel i tillegg (noen vil kanskje se det som en bonus...men ikke jeg). noen som har tips til lignende urverk som ikke koster like mye som en bil? helst de "klassiske" merkene, så nixon etc er uaktuelt.
![]()
Rado er ikke helt min greie..denne derimot var ikke så verst.
![]()

Kommer ann på prisklasse, kjøp brukt hvis mulig
Rolex
Rolex GMT Master 116713 i Gull og Stål - FINN Torget
oris, denne synes jeg er nydelig
Oris Regulateur “Der Meistertaucher” Set - FINN Torget
Jaeger
Jaeger Le Coultre Master Compressor Alarm - FINN Torget
Breitling
Breitling - Superocean-heritage-46 - Råtøft og sporty ur - FINN
Chopard
168992-3012 Chopard Grad Prix de Monaco Historique Silver Dial Pris 33.275svindel, scamNOK
IWC
IW356801 IWC Aquatimer Automatic 2000 Black Dial Bracelet Pris 36.975svindel, scamNOK
Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!
Flotte ur Julenissen, men Breitling klokker har vel en tendens til å stupe i verdi?
I min prisklasse må jeg holde meg til seiko: Seiko Automatic Divers 200m Oyster Bracelet Japan Made SKX007J4 [SKX007J4] - USD$250.00 : Welcome to ModBazaar - Buy Watches Online. Seiko - Casio - Citizen - Men & Ladies Watches
Tipper jeg bytter ut lenken med et natobånd:
Det må være lær/gummireim. Breitling og Chopard-klokkene du linket til der var fine, de er notertHva må jeg gjøre for å få de under treet neste år?

En moddet seiko er også forøvrig ganske stilig!

Porsche Design P´6900 Indicator - På bestilling! - FINN Torget
Er jo ikke så dum, men kanskje ikke helt i rett prisklasse?
en tanke over hva jeg hadde tenkt![]()
Vel det med prisfall på breitling vet jeg ikke helt, det er som med rolex at mange kopier gir de en litt uggen følelse for noen kanskje men om man kjøpte en breitling eller rolex for 5-10år siden med mye gull så tror jeg ikke prisen har falt så voldsomt, i rent stål derimot er det muligens annereledes.
Jeg har en med mye gull på og har fått antydninger om å få igjen pengene, den er ca 10år gammel.
Forresten så bruker jeg nesten ikke klokke lenger, tar jeg på meg en av mine så er det somregel denne
![]()

Det som har vært med Bla Rolex er at de har økt prisene ganske mye de siste 4-5 årene, dermed så har ikke bruktprisene falt , Omega og Tag har gjort det samme men kanskje ikke like mye da de er i en billigere klasse, det med Breitling hadde jeg fra en som jobbet i Thune/Bjerke systmet i flere år
Uploaded with ImageShack.us
Fin klokke. Litt solid og ganske stor (hverfall for mitt håndledd). Ganske fornøyd!![]()
Linkt til hvor man kan kjøpe den der Andreas ?
Synes denne var veldig fin Swiss Watches - Bell & Ross, Bremont, Oris, Sinn, Baume & Mercier)