Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Nå kommer slankesolarium

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002

Nå kommer slankesolarium

Nå kommer slankesolarium
    Bor du i nærheten av følgende plasser kan du nå glede deg til et nytt slankesolarium: Bergen (Sotra, Bryggen, Åsane og Nesttun), Oslo og Stavanger.

- Vi er spente på mottagelsen fra kundene våre, sier administrerende direktør Thorbjørn Frantzen i Brun og Blid.

Frantzen har selv prøvd solariumet, og kan rapportere om gangsperre dagen etter.
    - Du merker godt at du har trent!

Slik virker det
    Solariumet er et ståkabinett, og du står på en vibrasjonsgym - lignende PowerPlate og VibroGym. Denne produseres i Italia, og har tre innstillinger - velvære, slanking og trening.
    Vibrasjonstrening ble først brukt av russiske romfarere for mer enn 40 år siden, og er senere blitt adoptert av idretten.
    "Treningseffekten oppstår ved at vibrasjonen som genereres i plattformen blir overført til kroppen når en står eller utfører øvelser på den."
    I tillegg til dette vil den vertikale, hurtige vibrasjonen trigge muskel- senespole- refleksen", skriver VibroGym på sine nettsider.
    Altså blir man brun samtidig som man trener! Man trenger ikke lenger ta seg en fjelltur i bare shortsen i sola, nå holder det å ta seg en omgang i slankesolariet.

Kommer du til å benytte deg av dette tilbudet? Vil det erstatte en av dine faste kardioøkter?

Dette bildet viser et tradisjonelt solarium og er kun brukt for moroskyld:
    Treningslogg

I love life because what more is there.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Vel.. Jeg kjenner flere som begynte med vibrasjonstrening, og plutselig trente 3-4 ganger i uken. Jeg mistenker at det har en morsom bieffekt
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg prøver garantert! Og selvfølgelig innsmurt i Atomic Meltdown: http://www.predatornutrition.com/pd-...down-85-oz.cfm

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Vel.. Jeg kjenner flere som begynte med vibrasjonstrening, og plutselig trente 3-4 ganger i uken. Jeg mistenker at det har en morsom bieffekt
    Hvordan er det å ha store pupper når man har sånn vibrasjonstrening? Disser de voldsomt eller bare vibrerer de også? Må du holde de på plass med hendene?
    Treningslogg

I love life because what more is there.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Aldri prøvd. Men trampoline-effekten er nok absolutt tilstede.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    hmm, så jo litt artig ut. Byttes med kardio øktene, nei. Men prøves, ja. Tar nok heller en tur i shortsen på fjellet, i solsteiken enn å ligge 20min i solarium.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.