You ran a marathon? That's cute …
"Normal penisstørrelse regnes ifølge forskerne som lengre enn 4 centimeter i slapp tilstand og lengre enn 7 centimeter i erigert tilstand." Javel ja!
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Får man HGH-penis?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
ok...var ikke for min egen del jeg lurte, var for en kompis![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Vegard lever etter prinsippet: MaXXXimum COCK - MaXXXimum DESTRUCTION.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Gard sitt monsterlem har drept mang en ungmøy
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Så, hvem er den første til å opprette penislogg?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Ha ha ha, ja dere får no bare slite og dra i den, men tror ikke den blir noe lengre av denn grunn.
What doesent kill you makes you stronger!
Ligger en logg av en fyr som prøver dette på Ståle sitt forum....
Går det an å klemme den mindre? En venn som lurer...
.......................................R.I.P..........................................
Jeg har nå søren meg dradd i min i 20 år og den har ikke vokst! Jeg må gjøre det feil.
". In 2002, a small study by Colpi et al. [15] began to unveil the efficacy of penis-stretching physiotherapy in the ‘small penis’ treatment, showing a stretched penis augmentation of +1.8 cm (range +0.5 to +3.1 cm) after 4 months of use of a penis-stretcher device called Andropenis (Andromedical, S.L., Madrid, Spain) for at least 6 h/day."
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Kan jo sove med den.![]()
You ran a marathon? That's cute …
'Feo, Fuerte y Formal'
Jeg har en teori om at de landene som har størst peniser også har størst fitter. Stemmer dette? Altså damer av indisk/thailandsk/japansk opprinnelse er trange, mens damene fra feks ghana eller equador er ganske romslige.