Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Solbrent

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25

Solbrent

Idag har jeg vært ute hele dagen i det sinnsyke været på østlandet og fisket. Jeg har blitt ganske solbrent i nakken og på armene.

Siden jeg skal til naprapat på tirsdag og ønsker og beholde mest mulig farge lurer jeg på om det er noen gode råd for og motvirke flassing og evnt minimere skadene?

Jeg kjører på med aftersun og fuktighetskrem nå. Bør jeg gjøre dette flere ganger daglig nå fremover på de aktuelle stedene ?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Bruk melanotan så slipper du det problemet neste gang. Er du brent vil du antakeligvis flasse uansett. Men det er fint for huden din å få på krem
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Silver Member miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Aloe Vera! Så mye som mulig. Ellers er det vel ikke så mye å gjøre.. Bruk litt sololje med faktor 15 neste gang
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av miau Vis post
    Aloe Vera! Så mye som mulig. Ellers er det vel ikke så mye å gjøre.. Bruk litt sololje med faktor 15 neste gang
    Hydrokortison er tingen. Fås kjøpt på apoteket. Smør tynt på, og ikke over for store områder. Funker som bare det.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Men hva har dette med naprapat å gjøre ?

Årets FPmedlem 2011 TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Naprapaten er en skjønnhet han prøver å få napp hos, derfor er det viktig at han ser sitt beste ut på tirsdag!
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

rompis illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Hehe, han vil vel ikke at naprapaten skal være nødt til å kna i flassete hud...

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

kombinasjonen golfhanske og kortermet skjorte gir et ganske døvt resultat...tror jeg må noen runder i homogrillen til uka og jevne ut litt...hehe
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    vær glad du ikke har syklet med hjelm, sykkelbriller, og hansker...
    jeg har skille etter hjelmen midt i pannen, og hvite ringer rundt øynene! =/
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    vel...jeg spilte med visor og solbriller, så trynet er ikke jevnbrunt for å si det slik

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    jeg er jevnt solbrent over hele meg og rimelig digg om jeg skal si det selv..
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg har egentlig bare en jevn, nice tan På forsiden av kroppen.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Men hva har dette med naprapat å gjøre ?
    Nk: Disse to sitatene under svarer korrekt, hehe. Har du lest treningsdagboka mi TheRat ?

Sitat Opprinnelig skrevet av TheRat Vis post
    Naprapaten er en skjønnhet han prøver å få napp hos, derfor er det viktig at han ser sitt beste ut på tirsdag!
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    Hehe, han vil vel ikke at naprapaten skal være nødt til å kna i flassete hud...
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post
    Nk: Disse to sitatene under svarer korrekt, hehe. Har du lest treningsdagboka mi TheRat ?
    lol...blir det ikke jævlig dyrt i lengden å kjøpe deg "dates" hos naprapat?

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Jo iallefall når det ikke blir noe på en

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    nesten gang du ligger der på rygg kan du dra på med en "ufrivillig" ereksjon, så får du se hva hun sier..hehe

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    nesten gang du ligger der på rygg kan du dra på med en "ufrivillig" ereksjon, så får du se hva hun sier..hehe
    Er ikke sikkert hun vil ha han tilbake som kunde flere ganger
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Godfather Vis post
    Er ikke sikkert hun vil ha han tilbake som kunde flere ganger
    nei...men KAN være at hun reagerer motsatt også, og da er det kanskje verdt sjansen? hehe

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Fortsatt samme info som gjelder her? Er så jævli brent at det virker ut som huden min har et eget hjerte.

Kjører på med aloe vera gel, men huden min bare drekker den opp. Kan smøre meg hvert minutt. Har også brukt litt aftersun og littegranne krem med hydrokortison i.

Helvette. Hadde tenkt til å vokse og shine opp bilen imorgen men nå må jeg vel holde meg unna sola.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Aloe vera kjøler ned, og thats it.. Har ingen helbredende effekt. Hydrokortisonsalve gjør at det fortere blir bedre, men igjen, skal ikke brukes over store hudflater og kun smøres tynt på.

På kort sikt: hydrokortison. Skal du utendørs får du dekke deg til med lyse og lette klær som likevel beskytter huden.
    Til neste gang: Lær å bruke solfaktor. Risikoen for hudkreft øker betraktelig hver gang du blir skikkelig brent.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Jeg føler kreften kommer snikende nå. Heldigvis er jeg proppfull av vitamin d Så at jeg kommer til og flasse noe veldig nå er nesten garantert?

Jeg har en daktacort krem her, den har jeg brukt en gang for noe sebborisk eksem, den inneholder hydrokortison, tror du den kan brukes?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Skeptisk etter å ha googlet det. Du kan få kjøpt vanlig hydrokortisonsalve på apoteket i morgen.

Og til tross for enkelte lovende d-vitaminstudier, ville jeg ikke stolt på det tilskuddet alene. Begynn å smøre deg, hudkreft er ikke mye kult.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Ok, da får jeg gjøre det

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Hydrokortison salve/gel fungerer bra, tabs med kortison (prednisolon) fungerer mye bedre men er reseptbelagt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.