hvilke freeshe plagg skal du ikle deg i sommer?
hvilke freeshe plagg skal du ikle deg i sommer?
såfremt jeg får bort litt valpefett....
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Ingenting.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
mest svart kanskje
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kjole hver dag! Gleder meg (og krysser fingrene for mer sol enn i fjor)![]()
bra klær der HITFrank. Hva med toll, moms og avgifter hvis jeg bestiller noe derfra?
Mye hvite t-skjorter, sannsynligvis.
http://www.dingsekongen.no
Skorter malt direkte på kroppen. Vaskes når man dusjer, trenger ingen stryking eller bleking, problemet er bare et klesbytte. Bildene er fra et catwalk show for undertøy!!
Sist endret av mikkejo; 08-04-11 kl 17:58
I Just Love The Way You Talk About Me
Eller fjorårets guido outfit - - -
hvorfor går det ikke an å ha topic i caps lock??
uiansett mikkejo, den siste der var feeet! bare passe på at man ikke har gyno!
En får bare gyno av roids. Det er bare å være prinsippfast og ikke la seg friste.
Diesel Shorts -- kanskje ikke for å sprade i byen.
Sist endret av mikkejo; 07-04-11 kl 08:00
Fet bukse.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Litt for stor til en mager kropp![]()
MOTENYTT
Shorts for kroppsbyggede mannfolk
I fjor var det i denne avdelingen en diskusjon om lengden og utseende på shorts for mannfolk, og det gjennomgående syn på moten var da at shortsen skulle være omtrent som piratbukser, med avslutning under kneet eller lengre nede – jo tynnere ben, jo lengre bukser. De skulle være vide, gjerne med cargo lommer på utsiden.
2011 blir året med godt synlige manneknær, sågar mer eller mindre mannelår. Dagens shorts slutter over knærene, i noen tilfeller mange centimeter over knærene. For å ta seg bra ut krever dette at leggmusklene er tykke og fint formete. Vær litt selvkritisk. Dersom lårmuskulaturen, spesielt den nedre delen, rett over knærene, ikke er velutviklet og fin, ikke velg shortsene for korte.
For shortsene så vel som for langbukser er ofte trenden i retning av trange ben, til dels meget trange ben. Har du bra utviklete byggerlår, kommer du ikke inn i slike plagg. Men det finnes mange passformer å velge imellom.
Jack and Jones har fått inn de nye korte shortsene i rikt utvalg og til rimelig pris.
Jack & Jones - Shorts | Men's Clothes Online Shop
Bedre herreklærforretninger fører til dels dyre kortere shorts av Hugo Boss, Marlboro, Ralph Lauren m.v. med fantastisk passform.
Så – ikke vær blyg. Har du jobbet skikkelig på gymmet og oppnådd bra ben, løp og kjøp de nye korte shortsene og vis frem resultatene av den harde treningen. Jenter har gått med korte skjørt i lange tider – nå er det vår tur å vise ben. Jentene kommer til å like å se velformede manneben, akkurat som vi liker å se veldreide dameben.
Sist endret av mikkejo; 14-05-11 kl 17:41
Bokserkorte short klarer jeg aldri å få meg selv til å gå med![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!