Vurderer å ta tattis snart, ødelegge kroppen er fintTenkt litt på norge flagg på skulderen eller Rammstein logo på innsiden av underarmen. Hvordan tattis har folka inne på forumet? Noen fete tattiser å anbefale?
Edit:bilde
Vurderer å ta tattis snart, ødelegge kroppen er fintTenkt litt på norge flagg på skulderen eller Rammstein logo på innsiden av underarmen. Hvordan tattis har folka inne på forumet? Noen fete tattiser å anbefale?
Edit:bilde
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -

Kompis som ville tattovere norske flagget i København, fikk beskjed om at det ikke var lov.Noen som har hørt det før?
Hva med FP logoen ?
Russian police, stern, stern but fair.

For mange tattoo å velge mellom.....Her er en av mine.....
Clausthaler....
Haha.. håper du styrer unna de to alternativene du nevnte i første posten din..
miner ikke helt ferdig enda...
rammstein logo er aldri tøfft. snappi derimot.
Jeg vil høre Rammstein versjonen av Schnappi! jumping
Hvorfor ha en eventuell Rammstein-logo på innsiden av overarmen?
You ran a marathon? That's cute
Greit nok med logoen, men hvorfor skjule den på innsiden av overarmen? Det var det jeg lurte på. Tviler ikke på at det finnes en god forklaring, men jeg finner den bare ikke.
You ran a marathon? That's cute
Heng en Rammstein-plakat på veggen, eller få deg en t-skjorte med trykk...
Jeg tør påstå at en Rammstein-tatovering er noe du vil angre bittert på seinere, for ikke å snakke om det norske flagget. Vent noen år, og hvis du fortsatt like mye vil det, kan du gjøre det. Hvis du da ikke lenger har lyst, kan du være jævlig glad for at du ventet og så det litt an.![]()
men hva ville dere tattovert? jeg har lyst til å fucke litt med huden min, men vet ikke hva jeg skal ha ennå.
kanskje en lite firrkant hvor det står sqrm i, vet ikke.
personlig liker jeg motiver med fult av detaljer best![]()
Vent til du er i syden i sommer og vandrer rundt møkk dritings!
Da får du en artig historie bak tatoveringen, mye morsommere enn: "jeg digget rammstein når jeg var 17".
Uteliv, inneliv eller underliv?

også lyst på ny tattis..men denne gangen skal det være noe med litt mening syns jeg...har en jeg tok når jeg var 14 år..koselig den men ikke særlig mye betydning..
I`m Fitnessfrosk, get used to it!

tattover en dollarseddel på bicepsen eller kølla..hvorfor? Jo, fordi det er gøy å se penger vokse
Her har jeg et par eksempler på hva du IKKE bør prente inn i huden iallefall:
Den siste her ser så forbanna vond ut at jeg hadde ikke tatt den om det så sto om livet
Don't train with machines, be one!
Han med den tatoverte hånda kan da ikke ha en fysisk jobb?? Hos meg forsvinner tattooen på innsiden hele tiden..
Clausthaler....

synes den kuk tattisen er råfestlig hæhæ
tenk alle ONS! vandrehistorier fra helvete uansett hahaha![]()
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Det er faktisk noe av det sykeste jeg har sett! kan tenke meg det er litt smertefullt og tattovere kukkhuet og pierce det! syk mann

kjenner en som har navnet tattovert på innsiden av underleppa!

Bare jeg som synes det er innhelv...... vondt å bli tattovert?

sånn skal min tattovering være, bare jeg skal få noen til å svi den inn eller kutte den inn.
Imorgen får jeg gratis tattooGO me !
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
hvilket motiv får du?
Clausthaler....
Ett lite velmenende råd: Ikke bøtt nedpå med god drikke før du går innom!
Hva har du tenkt deg?
Clausthaler....
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar