Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Viker og gråe hår

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27

Viker og gråe hår

Er det noe nytt på denne fronten? Har i alle år hørt at jeg har så tjukt hår at jeg aldri kommer til å bli skallet eller ha lite hår fra alle frisører jeg har vært hos. Jæklene tar tydeligvis feil, for vikene er så smått begynt å titte fram, samt litt hår på sidene er begynt å bli grå, det samme i skjegget. Dette er dårlig butikk og må motarbeides, men hva er best mot det?

Edit: Er selvfølgelig en kamerat av en kamerat som har dette problemet

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus Vis post
    ..., men hva er best mot det?
    Det eneste som stopper håravfall er pistol eller tilsvarende løsning - dessverre. Grått hår kan farges. Det er bare å innse det, du begynner å bli gammel. Mohahahahaha.

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Det eneste som stopper håravfall er pistol eller tilsvarende løsning - dessverre. Grått hår kan farges. Det er bare å innse det, du begynner å bli gammel. Mohahahahaha.
    Det skal jeg formidle til kompisen min Ingenting? Husker propecia, eller proscar eller lignende var i vinden for et par år siden. Må no være en eller annen smarting som har kommet ut med et produkt som virker. Er ikke mye viker og lignende hos meg enda, derfor det må gjøres noe med før det blir mye

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Prøv å kjør noen hestedoser vitamin B?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus Vis post
    Det skal jeg formidle til kompisen min Ingenting? Husker propecia, eller proscar eller lignende var i vinden for et par år siden. Må no være en eller annen smarting som har kommet ut med et produkt som virker. Er ikke mye viker og lignende hos meg enda, derfor det må gjøres noe med før det blir mye
    Lol, det er en nyttesløs kamp. Man kan kanskje utsette det litt med å bruke gode shampoer, hodemassasje, vitaminer og slikt, men det går til helvete likevel. Men du er ikke alene, trøst deg med det... Begynner å bli tynt oppå her også, og man kan spørre seg hvorfor i helvete det skal bli det der når det tyter ut hår i alle himmelens retninger ALLE andre steder på kroppen - evolution fail. Jeg kan ikke ha det langt lengre enn 2-3 cm før det legger seg slik at man ser gjennom og inn på knollen. Det er hårtap hos menn på både mor og far siden, så jeg er føkkd uansett! Er nok ikke mange åra før det blir 3 mm på meg, permanent (dvs tidsmessig altså, ikke frisyremessig, hynf hynf tog du an )
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    dobbelpost
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Lol, det er en nyttesløs kamp. Man kan kanskje utsette det litt med å bruke gode shampoer, hodemassasje, vitaminer og slikt, men det går til helvete likevel. Men du er ikke alene, trøst deg med det... Begynner å bli tynt oppå her også, og man kan spørre seg hvorfor i helvete det skal bli det der når det tyter ut hår i alle himmelens retninger ALLE andre steder på kroppen - evolution fail. Jeg kan ikke ha det langt lengre enn 2-3 cm før det legger seg slik at man ser gjennom og inn på knollen. Det er hårtap hos menn på både mor og far siden, så jeg er føkkd uansett! Er nok ikke mange åra før det blir 3 mm på meg, permanent (dvs tidsmessig altså, ikke frisyremessig, hynf hynf tog du an )
    Hehe, bra det ikke bare er meg som ikke liker dette her.
    Er heldigvis lite framskredet hos meg enda, og jeg skulle gjerne sett at det fortsatte å være sånn. jeg pleier dog alltid å kjøre kort sveis selv, så det blir ikke den altfor store forskjellen.

Og ja, evolusjonen har nok gått på en liten snurr hva kroppshår gjelder, snodig opplegg.

Lignende tråder

1. Viker
    By Cera in forum Kosttilskudd
    Svar: 28
    Nyeste innlegg: 13-05-04, 16:09

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.