Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Vinterjakkke

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25

Vinterjakkke

Nå er det på tide med en ny vinterjakke. Har endel rimeligere skalljakker og lignende, men det gjør ikke helt nytta i masse snø, kulde og minusgrader synes jeg.

Men siden jeg ikke er den som tilbringer mest tid på kjøpesentre er jeg litt usikker på hva som finnes, og annbefales, så da er vel fitnessprat, som i alle andre kategorier, overlegne

Det er vel ikke mange kriterer jeg har i utgangspunktet, men det bør se ok ut, være varm og behagelig samt ikke koste skjorta. ( Studentøkonomi )

Parka, sportsjakke eller "coat" ? Hva bruker dere og hva er deres annbefalninger?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    pels er mest IN i 2011

Keep Going! futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Jeg har aldri i mitt liv likt boblejakker, men nettopp på en fisketur så MÅTTE jeg låne boblejakken til en kompis... Dette må være den desidert VARMESTE jakken jeg har hatt på meg Kanondeilig! Denne så også fet nok ut til en bytur også... Neste gang jeg skal ha jakke, så skal jeg prøve ut å se om jeg kler en slik vertfall (noe jeg dessveree tviler på at jeg gjør)

En annen kompis kjøpte nettopp en tynnere boblejakke på Jack and Jones til rundt 1000 kr. Denne svetter du ikke i hel av, men er alikevel varm nok med kun en tskjorte under (slik været var for 1 mnd siden) Det lyser ikke jack&jones av jakken heller.

Ellers kan jeg ikke komme med flere bidrag, da jeg SLITER bigtime med å finne jakke, og ender opp med den gode gamle og slitne tøyjakken som jeg trenger å bytte ut :P

Hyl ut om du finner en kul jakke til kul pris, da du sikkert også bygger i bredden.
    Mitt problem er at jakkene ofte er smale i skuldrene som gjør at lange meg ser smalere ut over skuldrene og dermed ser mer pingle ut... Liker ikke
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

_̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴ Whimp sin avatar
    Ble medlem
    12-2004
    Var litt skeptisk til boblejakke selv, men faen så digg det er ha en jakke som varmer godt når det er bikkjekaldt!

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Kjøpte meg nettopp en kul Ulljakke med pels fra Mario Conti til ca. 1000lappen, høy machofaktor. Og en fattigmannsboblejakke fra Puma på XXL til 799,- så jeg er klar for vinteren!

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    pels er mest IN i 2011
    Jeg tror rett og slett jeg skal ha en jakke med pels i år, ja
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Boblejakke ja. Faen må ha meg ny jakke snart selv. Har en frakk, men den er faen ikke varm nok. Fryser jo rassen av meg bare på den korte turen fra oslo s til jobb.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    intersport etc. selger swix dunjakke til under tusenlappen. Det er billig for en veldig god jakke! Stoffet er utrolig tynt så det er lett å få rifter, men du får det du betaler for..

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    En ekte bygger går i trang t-skjorte uansett vær!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Puttin' on a big fuckin' jacket is wasting your GTL!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Siden de billige alternativene er kommet frem, kan jeg nå anbefale Dales ulljakker. Noen modeller er vindtette og tåler noe fuktighet. Jeg kjøpte en enklere variant i fjor, og er blitt riktig glad i den. Men det blåser tvers gjennom, så den brukes på vinterens «finværsdager». Min neste jakke blir vel en vindtett variant og eller en god boblejakke.

Min jakke:

EDIT: Eller kanskje jeg går for en vindtett Dale-genser i kombinasjon med boblevest.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    ikke akkurat lekker. men holder kulda unna.

"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Nei, den var ikke mye lekker.
    http://www.dingsekongen.no

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •