Advokat: - Et steg nærmere «fedmeskatt» på flybilletter - VG Nett om Reiseliv
Bare rett og rimelig synes jeg.![]()
Advokat: - Et steg nærmere «fedmeskatt» på flybilletter - VG Nett om Reiseliv
Bare rett og rimelig synes jeg.![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Det er vel lett 25stk kvinner på min avdeling som er så store og tunge at de er sykemeldt relativt ofte, gjevnt og trutt.
Kan ikke helt se for meg at du som mann kan beholde jobben om du sykemelder deg hele tiden fordi du stapper kjeften full av sjokolade.
De største og tyngste menneskene jeg kjenner er svært vanskelige å omgås, de skal alltid ha viljen sin, er de kvinner så hugger de til for å prate mest mulig når du prøve å lære noe i jobbmøter osv.
Dette fordi ingen vil høre på dem normalt eller tar kontakt med dem, så tillærer seg å bli huggete i alle samtaler slik at en er sjangseløs til å få med seg noe om en sitter i møter eller lignende.
Alle må liste seg på tå rundt dem, sier du noe feil kan du fornærme dem osv.
Jeg synes rett og slett det er veldig vanskelig å omgås tunge/store mennesker.
RockyRock
Jeg forstår ikke for å være helt ærlig hva som er problemet med å pålegge folk å betale for to seter dersom de faktisk BRUKER nærmest to seter, på akkurat samme måte som at jeg ikke ville hylt opp om jeg ble tvunget til å betale mer enn lean&fin hos frisøren.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Er vel vel så vanskelig å sitte ved siden av en solid bygger på flyet.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Det burde ikke være fedmeskatt på fly, det bør være skatt for alle som er for store til et sete. Er det en kroppsbygger eller ei feit kjerring. Saken er vel at feite folk er et større problem for flyselskapene enn jævlig store kroppsbyggere. Jeg ser dog ingenting galt i å ta betalt for to billetter når man bruker to seter?
fatties gonna fat
![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Glad jeg ikke er en av de med treg forbrenning - jeg syns det er dyrt nok med flybillett som det er!
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Eg får plass til ræven, men skuldrene stikker eindel utenfor setet. Men det er sikkert fordi setene er tilpasset joggere.
'Feo, Fuerte y Formal'
jeg tror en del av dere i denne tråden overvudererer størrelsen på bygger-ræva deres.
Er en viss forskjell på en skikkelig fedmeslask og en stor kroppsbygger
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Brede skuldre er faktisk nesten enda verre enn en bred ræv. Jeg satt ved siden av en ordentlig bredskuldret fyr på en (heldigvis) relativt kort flytur, og jeg ble nærmest klemt flat inn mot vinduet. Og styrkeløftrumper går først og fremst bakover, ikke utover![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
brede skuldre er mye verre sånn plassmessig. men jeg ville heller sittet ved siden av 1 bred guido boler, enn ei feit svett dame.
(no homo)
Det verste må være å sitte ved siden av en 120+-styrkeløfter som både er feit og bred.
Hadde jeg sittet ved siden av en styrkeløfter hadde jeg betalt for to seter for meg selv.
RockyRock
En liten flyhistorie som min svigerfar fortalte fra en opplevelse på et innlandsfly i USA.
Der var det en cowboy, tydelig ut ifra klesstilen. Han hadde cowboyhatt, skinnstøvler, skinnvest og alt som hører med en ekte storkar fra texas.
Han satt midt i en treseter med cowboyhatten sin på stolen til høyre og cowboystøvlene sine på stolen til venstre. Flyet var helt fullt og det var kun de to ledige setene på hele flyet. Flyselskapet hadde selvsagt overbooket og det kom en flyvertinne bort til denne cowboyen og ba han om å fjerne hatten og skoene sine. Dette nektet han og gjøre og hele situasjonen eskalerte og det ble en høylydt krangel ut av det hele. Til slutt så sa flyvertinnen noe i denne duren "Vær snill å flytt eiendelene dine eller så vil jeg ta kontakt med kapteinen og du vil bli kastet av flyet" Så svarer denne cowboyen med å flashe tre billetter og holde dem opp forann ansiktet til flyvertinnen og si "Leave me the fuck alone bitch"
Det er i motbakke det går oppover.