Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Athletic City

Medlem
    Ble medlem
    08-2002

Athletic City

Har noen fått blekka Athletic City News og lest den? Jeg trodde dette var ett seriøst selskap, men de benytter enhver anledning til å prate drit om konkurrentene. Noen av sidesparkene har klare adresser, andre er mer diffuse. I alle tilfeller har det aldri vært god foretningsskikk å prate drit om konkurrenter. det man skal vinne på er å være gode innen for sitt marked, ikke at de andre er dårlige.

Jeg har skrevet en meget utfyllende mail til AC om hva jeg mener om slik markedsføring, og oppfordrer andre også til å gjøre det på:
    athletic@athletic-city.no.

Oki, noen engasjerer seg i krig mot Irak, jeg engasjerer meg i kjip markedsføring. Innser at jeg muligens har fokus på feil plass og har litt mer fritid enn jeg behøver. Men alikevel!!!

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    hva slags dritt er det de har skrevet? har ikke orka å lest den.. jeg fikk faktisk 2 slike aviser i posten
    You are hotter than 92% of men on this site!

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    hmm.. fått en slik på alle mine 3 addresser faktisk. gått i søpla hver gang
    -E195

Gjest
    Har ved en tidligere annledning skrevet om Athletic-City på lillesøsterforumet, som Byggern så fint kaller det ang. mildt sagt skammelig markedsføring.

Medlem
    Ble medlem
    08-2002
    hva slags dritt er det de har skrevet?
    De skrev noe slikt som at det siste året hadde det dukket opp mange idrettsforum på internett i Norge, men mange av disse satt det bare synsere på som egentlig ikke kan noe som helst. Og mange var eid av firmaer som ikke kom tydlig frem. Derfor skal Athletic City starte ett eget forum. Dette er greit, men synes det ligger litt umyndiggjøring av forbrukeren i det.

Videre gratulerer Athletic City Proteinfabrikken med nye produkter. Deretter lister de opp navnene på Proteinfabrikken og påpeker hvor like navnene er med Tech Nutrition sine navn. Da avslutter de med å informere kunden om at kopien aldri er like god som originalen og anbefaler Proteinfabrikken å finne sin egen vei.

Det siste er helt klart ekkel markedsføring hvor Athletic City tror jeg som kunde er helt uten ressonerende evner. Sier egentlig litt om den kundekretsen Athletic City ønsker seg, en forsamling mennesker uten evne til selvstendige tanker og som generelt sett er stokk dumme.

Har forøvrig fått to slike aviser jeg og, så dette er vel ikke det firmaet som er den skarpeste kniven i skuffen selv...

Bronse Member Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Har ikke lest dette selv men etter det som du refererer til virker det som disse gutta/jentene er "litt" ute å sykler når det gjelder markedsføring. Det de vel her har klart og oppnå er en slags motsatt effekt som ikke er til å unngå ved useriøs markedsføring. Så de skal starte egne forum....hmmm......blir nok sikkert jævlig bra i og med man vet på forhånd hvilke poster som blir slettet under forumet "kosttilskudd", eller bare "Atletihc city". Ikke særlig innhabile moderatorer der nei.........

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg leste dette i helgen og, og skulle kommentere deg.
    Det de skrev om diksusjons forumer og var på kanten.

"Det har dukket opp relativt mange diskusjonsforum angående trening i løpet av de siste årene her i Norge, og det er for såvidt fint. Men mange av disse preges av forståsegpåere som enten rett og slett ikke har nok kunnskap om det de prater om, eller som er tilknyttet et eller annet firma og driver propaganda for egne produkter."

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    A-C markedsfører seg som Norges rimligste på kosttilskudd osv.
    Men Sunkost, som ikke akkurat er en lavpriskjede, selger Tech Nutrition sine produkter til samme pris som A-C.

Gjest
    A-C bryter markedsføringsloven så jævli at det er en skam. Har aldri kjøpt noe fra dem, og vil aldri gjøre det heller.

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    "Men mange av disse preges av forståsegpåere som enten rett og slett ikke har nok kunnskap om det de prater om, eller som er tilknyttet et eller annet firma og driver propaganda for egne produkter" Ja ja :-) Vi får se hva AC-folka klarer å rote sammen av ekspertise da Latterlig firma

Medlem
    Ble medlem
    08-2002
    Her er hva AC-folka (Tech Nutrition) har rota sammen av ekspertise. Aldri sett mer objektive diskusjoner...men de skal ha for at de ikke later som at det er annet enn PR http://www.tech-nutrition.com/

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fearless
    A-C bryter markedsføringsloven så jævli at det er en skam. Har aldri kjøpt noe fra dem, og vil aldri gjøre det heller.
    Er med deg på den, har aldri kjøpt noe derfra, skal heller ikke gjøre det!
    Full boikot på AC fra nå av! :evil:
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Jeg kjøpte 4 kg basic whey fra AC. Makan til seigt klumpete møkkapulver har jeg aldri prøvd.
    Tilgi meg PF, jeg skal ikke være utro flere ganger.........

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Var da fælt til hetsing...la oss ikke bli som "lillesøsterforumet" :P
    er snart ferdig med 8kg basic whey fra AC, bruker også kreatin derfra. skal innrømme at jeg er møkk lei smaken på proteinene deres, men tror ikke varene deres er dårlig kvalitet på. og er ikke noe å si på prisen heller.
    har mottatt feilvarer og skadet vare derfra, og opplevd upåklagelig service.
    har fått to aviser jeg også, og er enig i at de går for langt i sin antydninger og "beskyldninger".
    det burde helt klart beklage det de har skrevet

får nevne at jeg skal handle hos proteinfabrikken selv nå, men det har ingenting med at jeg er misfornøyd med AC. Min erfaring er at i denne "jungelen" av tilbud er det eneste som nytter å prøve ting selv. så det så

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    aldri hørt om basic whey fra AC jeg ?? er det virkelig det pulveret heter ?

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    godt poeng...det heter bare proteinpulver. skrev det automatisk etter å ha lest flashmans innlegg

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    aldri hørt om basic whey fra AC jeg ?? er det virkelig det pulveret heter ?
    Rettelse: pulveret heter Milk & Whey Protein 85%.
    Men det er fremdeles seigt og klumpete :P

Medlem
    Ble medlem
    08-2002
    Distubed har rett...

Vil bare si at jeg som kunde ikke har andre negative erfaringer med AC enn denne saken jeg nevnte som jeg synes var direkte unødvendig, og det tror jeg sikkert AC er enig i innerst inne. Helt der på bunn

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Tviler åp at du kan slette denne tråden, da sletter du jo andres innlegg i samme slengen... hvorfor slette den egentlig?

Medlem
    Ble medlem
    08-2002
    Moro å disse kapitalismen bittelitt. Men blir ikke en bedre verden av å disse AC på lik linje som de disse andre "useriøse" forum og slikt. Da viser vi dem rett. Ikke er jeg hypp på å få ansvaret for å ha startet en kampanje som medfører konkurs for AC og da tap av arbeidsplasser da jeg antar at noen som besitter disse arbeidsplassene klarer mange100flere pushups enn hva jeg fikser.

Eller så er jeg ikke mann til å stå for egne utsagt? Men jeg skammer meg igjen Distrurbed, du har helt rett.

Men mest av alt sitter jeg og kjeder meg. Får ikke lov av redaktøren å gå hjem før vi er ferdig, og ferdig blir vi ikke før en kar på en annen kant av landet har mailet over det ene og det andre.

Er bittelitt på grensa til sammenbrudd ja...

Superior newbie Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Syns AC har bra prottis jeg, jævlig kunstig smak, men syns det smaker bedre en PF sitt uansett. Syns dere skryter PF litt for mye opp i skyene. Greit de kanskje har "bedre" pulver, men jeg trenger ikke noe design prottis for å greier meg. KJøper heller det billigeste som er å få tak i, hehe.
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Medlem laban sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    30
    Uenig med deg der flex,jeg syns PF sitt protein har den beste smaken...Men ingen kan diskutere pris med AC da!

mvh laban
    Mvh laban

Superior newbie Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av laban
    Uenig med deg der flex,jeg syns PF sitt protein har den beste smaken...Men ingen kan diskutere pris med AC da!

mvh laban
    Ja, er også sikker på at den er bedre i smak, men har blitt vant med denne kunstige plastikksmaken og blitt avhengig av den
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det er ikke smak eller pris som er poenget her.
    Det er måten de fremmer produktene sine på. Ved å snakke nedlatende og provoserende om andre produsenter, og om diskjusjonsforum folkene.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.